Kyllähän minä sitten paloin näemmä siellä pesistapahtumassa.
Älä välitä, niin paloi suurin osa pelaajistakin. Monet myös haavoittuivat.
Kyllähän minä sitten paloin näemmä siellä pesistapahtumassa.
Älä välitä, niin paloi suurin osa pelaajistakin. Monet myös haavoittuivat.
Mut hei, sulla oli treffit. Olispa mullakin joskus.Itä-Helsinki. Lähdin treffeille, kävelin. Yhden kerrostaloalueen pihamaalla oli noin 70-v kemisti lähes seisovassa asennossa, housut nilkoissa paskalla. Näin koko komeuden ja sen kruunasi ihan jäätävä paskan haju, johon olen ammattini takia yleensä aika immuuni.
Olen kuollut.
Mun pitäisi tehdä töitä. Mutta kävin kuitenkin hakemassa mansikat. 5kiloa/28,90. Nyt laittelen noita pakkaseen. Mun edelleen pitäisi tehdä töitä. Mutta kun niitä kiireellisiä juttuja ei just nyt ole. Ja ne mitä pitää hoitaa ennen lomaa, ehdin ihan hyvin tehdä huomenna.Käytiin tänään miehen kanssa Lahden torilla kuukausimarkkinoilla. Ostettiin kaksi laatikkoa mansikkaa á 30€. Niitä pitäisi nyt alkaa sitten työstämään pakkaseen jahka on syöty jotain. Ostettiin myös pehmikset á 4€ ja makuna kinuski.
Käytiin tänään miehen kanssa Lahden torilla kuukausimarkkinoilla. Ostettiin kaksi laatikkoa mansikkaa á 30€. Niitä pitäisi nyt alkaa sitten työstämään pakkaseen jahka on syöty jotain. Ostettiin myös pehmikset á 4€ ja makuna kinuski.
Mun pitäisi tehdä töitä. Mutta kävin kuitenkin hakemassa mansikat. 5kiloa/28,90. Nyt laittelen noita pakkaseen. Mun edelleen pitäisi tehdä töitä. Mutta kun niitä kiireellisiä juttuja ei just nyt ole. Ja ne mitä pitää hoitaa ennen lomaa, ehdin ihan hyvin tehdä huomenna.
Kyllä mä maileihin ja puhelimeen vastaan. Ja Jatkoaikaan.
Vauhtia, vauhtia, VAUHTIA!Ja saaga jatkui vielä tuosta, toivottavasti ei kuitenkaan enempää jatku. Lähdin metrolle päin ja sopivasti pihaan kaartoi mummobussi ja eikun siihen, menossa toki kauemmalle metroasemalle, mutt ei ollut kiire. No, kyydissä jonkun tovin istuttuani, huomasi mänpäkin jääneen kotiin, jossa lähes kaikki tarvittava reissua varten. Onneksi mummobussit pysähtyy ihan minne vaan, eikä tarvinnut seuraavaa pysäkkiä odotella. Ei muuten, mutta hikoilu sen kuin yltyy.
Ei vaikuta muuten, kuin että heppi ei ota eteen. Joten ei vauhtia minulle kiitos.Vauhtia, vauhtia, VAUHTIA!
No, siihen Sildenafiilia mukaan koktailina, niin ainakin jotakin tapahtuu. En haluaisi kuitenkaan olla käden ulottuvilla todistamassa reaktioita....Ei vaikuta muuten, kuin että heppi ei ota eteen. Joten ei vauhtia minulle kiitos.