Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 210
  • 68 364

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Pitkän tauon, liki parin vuoden jälkeen, viritin kotiviinipanoksen. Enpäs muistanutkaan olevan niin mukavaa puuhailua- ei päämäärä, vaan itse matka, ainakin omasta mielestäni. Omena-päärynän makuista (toivon mukaan) tulee. Tuossa se pönttö mukavasti vierellä ruplattaa. Sorretun voima jyllää.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Harvemmin luen mitään väärin, mutta tämän otsikon luin muka varmana, että tunnista kakka -kisa.

Minä taas luin hälytyksistä, että "tunnista kuka -kisa"

Se olikin tunnista kukka -kisa eikä tunnista tukka.
On tämä nyt monella tavalla tavalla ns. luettu väärin. Pitäisi varmaan julkaista kisa että monellako tavalla voit lukea väärin "tunnista kukka- kisa". Ei haittaa, kaikki julkisuus on hyvästä... tai siis en ole ihan varma. ;-)

Glove

Jäsen
Tuossa on reilun sadan metrin päässä yhdessä rivariasunnossa neljä tai viisi semmosta pinetä räksyttävää koiraa. Haukkuvat kaikki ohikulkijat koko porukalla. Ihmettelen, että ovat vielä tähän aikaan ulkona kun räksytys kuuluu aina välillä. Onneksi taitaa riittää, että laitan tuon oven kiinni niin ei enää räksytys kuulu.

K

Kiekkokatsoja

Nice! Hyviä lomia!

Itsellä vielä vajaat kolme viikkoa ja sitten loma. Sanotaanko että nyt jaksaa odotella kyllä kun oli tuo lakko vasta, vuosi sitten tähän aikaan meinasi jo hieman olla kasetti koetuksella.
Jaa luulin että lomasi syyskuussa, kun sitä "kehuit" pian tulevan.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Tuli sitten käytyä viimein ostamassa tollanen ilmastointilaite. Reilun tunnin on tuossa pöhissyt ja lupaavalta vaikuttaa, kun29.6 asteesta on päästy 27.4 lukemaan eli koen olevani onnekas kun viimeisen laitteen sain.
Oisin vielä onnekkaampi jos olisin tuon hankkinut jo aikaa sitten.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mulle tulee jotenkin aina haikea olo kun joku mainitsee "Children of Bodom". En nyt voi sanoa että olisin bändin suurin fani ollut tai että se olisi kuulunut kovimpiin (top5) suosikkeihini, mutta joku tuossa bändissä kuitenkin kiehtoi ihan helvetisti ja olihan se Alexi Laiho omanlaisensa hahmo. Ja kova kitaristi.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vähän toista tuntia metsähommissa. Hieman hiki tuli. Onneksi pääsi sen jälkeen suoraan järveen viilentymään.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pitkän tauon, liki parin vuoden jälkeen, viritin kotiviinipanoksen. Enpäs muistanutkaan olevan niin mukavaa puuhailua- ei päämäärä, vaan itse matka, ainakin omasta mielestäni. Omena-päärynän makuista (toivon mukaan) tulee. Tuossa se pönttö mukavasti vierellä ruplattaa. Sorretun voima jyllää.
On kyllä mukavaa puuhastelua omasta mielestänikin. Itselläni on 0Ihan jonkin verran jäljellä niin vuoden 19,20 ja 21 syksyllä tehtyjä pulloja ja iän kertyessä tuntuvat parantuvan maultaan koko ajan.

Vielä en ole itse yhtään satsia tälle vuodelle tehnyt, vaan odottelen pihan herukoiden ja karvaisten kypsymistä. Mustikkaa toivottavasti saa kerättyä syötimarjojen lisäksi niin paljon, että kotiviiniglögin saisi joulun ajaksi tehtyä. Mustikoita, mustaherukkaa, kanelitankoja, neilikoita, kardemummaa, tähtianiksia, vaniljatanko ja hiven inkivääriä.. Avot!

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
@vilperi herran kirjoituksista uimareissuaan koskien on tullut Itsellenikin mieleen, jotta josko itsekin kävisi tuossa läheisellä lammella heittämässä talviturkin. Luulisi tuolla veden olevan tarpeeksi lämmintä, jopa minulle. Taidampa siis hakea lähikaupalta repullisen ja suoria polskimaan!

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
@vilperi herran kirjoituksista uimareissuaan koskien on tullut Itsellenikin mieleen, jotta josko itsekin kävisi tuossa läheisellä lammella heittämässä talviturkin. Luulisi tuolla veden olevan tarpeeksi lämmintä, jopa minulle. Taidampa siis hakea lähikaupalta repullisen ja suoria polskimaan!
Ota kaveri matkaan. Yksin ei kannata kekkuloida uimasilleen.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
On se kummaa että vaikka nyt on kai menossa tämän kuuman helleviikon rankin eli helteisin päivä niin silti saunassa vaan piti käydä. Ja vielä viihtyikin siellä saunassa.

Mietin pitäisikö ostaa Ruudusta se live-lähetys Apulannan stadionkeikasta. Ei se nyt ihan hirveitä kustantaisi kuitenkaan ja onhan Apulanta ollut jo vuosia suosikkibändejäni. Oikeastaan minun pitäisi olla siellä stadionkeikalla, mutta en nyt kuitenkaan sinne asti lähtenyt. Mutta josko sen livelähetyksen keikasta maksaisi näkymään.

Onneksi helteet helpottaa vähitellen huomisesta alkaen ja ensi viikolla on jo oikeinkin viileää. En nyt niin kovilla ole helteiden takia kyllä ollut mutta aika aikaansa kutakin ja kivaa vaihtelua että välillä tulee sitten taas jo kylmempiäkin ajan jaksoja. Ei näitä helteitä nyt loputtomiin jaksaisi kuitenkaan.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

On kyllä mukavaa puuhastelua omasta mielestänikin. Itselläni on 0Ihan jonkin verran jäljellä niin vuoden 19,20 ja 21 syksyllä tehtyjä pulloja ja iän kertyessä tuntuvat parantuvan maultaan koko ajan.

Vielä en ole itse yhtään satsia tälle vuodelle tehnyt, vaan odottelen pihan herukoiden ja karvaisten kypsymistä. Mustikkaa toivottavasti saa kerättyä syötimarjojen lisäksi niin paljon, että kotiviiniglögin saisi joulun ajaksi tehtyä. Mustikoita, mustaherukkaa, kanelitankoja, neilikoita, kardemummaa, tähtianiksia, vaniljatanko ja hiven inkivääriä.. Avot!
Ilmoittaudun ao. puuhastelijoiden seuraan, näin henkisesti... Olen ensimmäiset kotiviinini tehnyt jo 80-luvulla, kun harrastus välineiden yleistymisen myötä levisi "kansan" keskuuteen.

Meillä on vielä jäljellä viime syksyn satsista n. puolet, kun ei nyt ole oikein kaatamalla nautittu kotiviiniämme. Yksi syy on ilm. aronian marjojen käyttö, josta saa kyllä hienon värin, mutta karvas maku vaatii kypsyttelyä taittuakseen - kylmänä maku paranee.
Suunnitteilla on jo seuraava(-t) satsi(-t) myöskin, varmaankin herukoiden pohjalta - mustikkaa lisään "punaisiin" viineihin antamaan väriä. Mansikka on myös viinintekomarjana suosikkejani makunsa puolesta.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ilmoittaudun ao. puuhastelijoiden seuraan, näin henkisesti... Olen ensimmäiset kotiviinini tehnyt jo 80-luvulla, kun harrastus välineiden yleistymisen myötä levisi "kansan" keskuuteen.

Meillä on vielä jäljellä viime syksyn satsista n. puolet, kun ei nyt ole oikein kaatamalla nautittu kotiviiniämme. Yksi syy on ilm. aronian marjojen käyttö, josta saa kyllä hienon värin, mutta karvas maku vaatii kypsyttelyä taittuakseen - kylmänä maku paranee.
Suunnitteilla on jo seuraava(-t) satsi(-t) myöskin, varmaankin herukoiden pohjalta - mustikkaa lisään "punaisiin" viineihin antamaan väriä. Mansikka on myös viinintekomarjana suosikkejani makunsa puolesta.
Itsekin käyttänyt aroniaa viineissä i. Kivan värin kyllä antaa!

Viime syksynä ostin tähän pihalleni 3 marja aronian taimea ja komeasti kokoa kasvavat. Satoa ei vielä tosin näytä tulevan, josko jo ensi kesänä sitten.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Sait ylipuhuttua ja hain itsekkin repullisen.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Itsekin käyttänyt aroniaa viineissä i. Kivan värin kyllä antaa!

Viime syksynä ostin tähän pihalleni 3 marja aronian taimea ja komeasti kokoa kasvavat. Satoa ei vielä tosin näytä tulevan, josko jo ensi kesänä sitten.
Meillä noita marjoja tulee vuosittain ihan riittävästi viiniä(-kin) ajatellen, mutta taitanevat ensi syksynä jäädä lintujen iloksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy