Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Eikös se allekirjoittanut sopimuksen Ottawaan?Tärkeä lisäys. Pres. Halonenhan teki sopimuksen venäläisten kanssa jo viime vuosituhannella.
Eikös se allekirjoittanut sopimuksen Ottawaan?Tärkeä lisäys. Pres. Halonenhan teki sopimuksen venäläisten kanssa jo viime vuosituhannella.
Eikös se allekirjoittanut sopimuksen Ottawaan?
Suku on pahin. Omat kontaktit sukulaisiin on tänä vuonna ollut tekstiviestit serkulta ja tädiltä, kun toivottivat hyvää syntymäpäivää. Sukua kyllä riittäisi, serkkujakin on yli 70 (tai oli sillon kun viimeksi laskin.)Ajattelin kysyä jotain, mutta kun tarpeeksi mietin niin ei mulla mitään kysyttävää ollutkaan. Kelasin jo dialogin läpi päässäni, kuten meillä yksinäisillä on tapana.
Silti on häiritsevää kun joku lähisukulainen alkaa spämmää mielipiteitään mun sähköpostiin. Kai niihin pitää vaan kuitata että yeah, right, eso es, eteenpäin, kekkonen, darwin & juice.
Minullakin on paljon sukulaisia, joista äidin puoleisiin olen ollut enimmäksiin yhteyksissä viimeisten vuosikymmenien aikana ja pakko se on myöntää, että tuo sukuhaara muutamaa poikkeusta lukuunottamatta on alkanut tuntua todella raskaalta taakalta. Ennen koronaepidemiaa olin harvakseltaan yhteyksissä heihin päin, mutta nykyään kaikenlainen yhteydenpito on katkennut ja oikeastaan se ei juurikaan haittaa minua, sillä tämä sukuhaara tuntuu olevan hieman sisäänpäin lämpiävää.Suku on pahin. Omat kontaktit sukulaisiin on tänä vuonna ollut tekstiviestit serkukta ja tädiltä, kun toivottivat hyvää syntymäpäivää. Sukua kyllä riittäisi, serkkujakin on yli 70 (tai oli sillon kun viimeksi laskin.)
Joo ihan syntyjään oululainen, mutta älä minua mihinkään uskonlahkoon liitä.No on siinä populaa. Olitkos sinä jostain Oulun suunnalta? Se varmaan osaltaan selittää.
Mutta kyllä yli 70 serkkuun on pitänyt jo vähän olla keskimääräistä kovempaa yritystä. Tai siis koitan hahmottaa tätä niin että jos olisi molemmilla isovanhemmilla seitsenlapsiset perheet niin jokaisella lapsella (eli enolla/sedällä/tädillä) pitäisi olla 6 lasta. Vaikka hiipuva trendi se on tuossakin, niin tuolla tahdilla suomalaisia olisi silti muutamassa sukupolvessa yli sata miljoonaa.Joo ihan syntyjään oululainen, mutta älä minua mihinkään uskonlahkoon liitä.
Jollain silti pitäisi selittää tuo serkkujen määrä. Ehkä sukusi on vain kova panee. Mulla on serkkuja ehkä kaksi. Meidän suku on vissiin tämmöinen sympaattinen pienpanimo. Jonka taru loppuu kun me sisarukset kuollaan kun kukaan ei ole lisääntynyt. Tai on yksi. Toisaalta mua ei kiinnosta kuka on kenenkin perillinen, kunhan joku pallolla tekee lapsia. Vain siten voidaan päästä alfakentaureihin.
Äidin lapsuusperheessä oli yhdeksän lasta, isän perheessä viisitoista. Eli ei se vaadi kuin keskimäärin kolme lasta jokaisella niin siitä tulee jo 72. Lainaan tähän erään musiikkiteoksen sanoitusta, joka varmaan selittää asian:Mutta kyllä yli 70 serkkuun on pitänyt jo vähän olla keskimääräistä kovempaa yritystä. Tai siis koitan hahmottaa tätä niin että jos olisi molemmilla isovanhemmilla seitsenlapsiset perheet niin jokaisella lapsella (eli enolla/sedällä/tädillä) pitäisi olla 6 lasta. Vaikka hiipuva trendi se on tuossakin, niin tuolla tahdilla suomalaisia olisi silti muutamassa sukupolvessa yli sata miljoonaa.
Ei jamppa ehtinyt opiskella etikettiä. Oli liian kiire kysellä vähän joka paikasta. Toivottavasti sai liput.Et ehkä tunne etikettiä, mutta yleensä näissä on tavannut olla mukana jokin uhkaus satuttaa itseään tms.
Mistä lipusta sinut otetaan? Ethän vain sirppi tai vasara ole tai yksi niistä tähdistä? Tokkopa siniristikään. Sielun veljethän pyyhkivät perseensä siniristilipulla ja pistivät LSD:tä syömään Suomen leijonan.Mun on pakko kirjoittaa tänne. Mä haluisin vaa et joku lahjoittaa mulle lipun lauantai IPA peliin. Miks mulle? Mul ei oo rahaa edes ruokaa mut rakastan lätkää. Oon itseasiassa Ässien mies mut asun nykyään Tampereella. En oo yli vuoteen nähnyt lätkää livenä ja oon kolmen lapsen isä. Mun rahat menee lapsiin ja siks olisin otettu lipusta
Otsikon mukaisesti on taas pakko, joskin myöhemmästä tekstistä selviää mitä "rajan takana olevat" merkitsee. Olin hetken huolissani.Rajan takana olevat sukulaiset ovat kuitenkin sellaisia
Vähän sama kuin "lämmiteltiin tuossa rantasauna, mutta ei aiota saunoa" tai "tilattiin juuri pitsat, mutta ei syödä niitä vaan mennään nukkumaan".Jäätä pitkin ajateltiin käpsytellä saareen nuotiopaikalle. Ei me nuotiota aiota tehdä mutta kahvieväät on repussa.