Huomenna ajattelin käydä tsekkaamassa Talvipuutarhan Eläintarhan kupeessa. Vuosien ajan olen pohtinut mielessäni tuota paikkaa mennessäni bussilla sen ohitse, mutten ole tähän mennessä sinne vaivautunut menemään, koska olen kuvitellut sen olevan maksullinen paikka. Näin ei kuitenkaan ole asia, joten sinne matkani tulee suuntautumaan. Ja mikäs siellä kierrellessä, kun sääkin on huomenna hieman parempi kuin tänään.
Minun täytyy tunnustaa tässä vaiheessa, että pidän puutarhoista todella paljon ja ylipäänsä koristekasveista. Jotain kymmenen vuotta sitten kävin ihmettelemässä Kultarantaa Naantalissa ja se paikka todellakin teki vaikutuksen sekä istutuksillaan että maisemillaan. Siellä vallitsi sellainen rauha, jota olin tietämättäni janonnut ja siitä lähtien olen ollut suuri puutarhojen fani.
Jossain vaiheessa elämääni aion alkaa myös kasvattaa omaa puutarhaani (ruusuja, leikkokukkia sekä muutamia omenapuita ynnä muuta), mutta toistaiseksi se on vain unelmaa. Tosin...eihän sitä koskaan tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.