Tuon porukan musiikkimaun kanssa onkin sitten vähän niin ja näin.Lauri Tähkän ja Antti Tuiskun keikat tänään Tampereella. Eli runsaasti bilettäjiä liikkeellä.
Huh huh. Onneksi asun 200 kilometrin päässä Mansesta.Lauri Tähkän ja Antti Tuiskun keikat tänään Tampereella. Eli runsaasti bilettäjiä liikkeellä.
80% näistä naisia, ainakin Tähkän keikalla ;) @alwahlaTuon porukan musiikkimaun kanssa onkin sitten vähän niin ja näin.
Eikai sua kukaan sinne keikalle olisi pakottanut vaikka Mansessa asuisitkin?Huh huh. Onneksi asun 200 kilometrin päässä Mansesta.
Tuulivoimalat ovat varsin uusi keksintö, ja tuulta ja jopa myrskyjä on ollut dokumentoidusti olemassa ennen tuulivoimaloita, jopa ennen tuulimyllyjä. Mutta katsopa puita, niiden latvoja ja oksia. Mitä tapahtuu tuulisella säällä? No niinpä. Tuuli johtuu siitä, että puut heiluvat. Mitä enemmän ne heiluvat, sitä kovempi tuuli.Halusin eilen hieman suolaista ja käynnistin vohveliraudan valmistaakseni nk. toastin. Hyvä tuli.
En kuitenkaan huomannut heti seuraamuksia. Alkoi kova tuuli ja aprikoituani hetken ymmärsin, että tuulivoimalat olivat käynnistyneet aiheuttaen tuon tuulen.
En ymmärtänyt heti sammuttaa vohvelirautaa - olen pahoillani niiden puolesta, jotka kokivat tuulituhoja.
Näkyikö paarmaa?Korkeasaaressa oli tänään vain kourallinen ihmisiä, joten pääsin rauhassa viettämään todella nautinnolliset kolme tuntia elukoiden kanssa. Aika monta elikkoa tuli nähtyä, mutta ei ilvestä, ahmaa, saukkoa eikä myöskään näätää. Leijonat ja tiikerit olivat aikas kaukana ja rötköttivät auringonpaisteesta nauttien, kuten tekivät myös leopardit. Ei mitään käsitystä, kuinka paljon tuli käveltyä, mutta veikkaan, että ainakin viisi kilometriä meni rikki, koska olin täysin poikki palatessani mantereelle.
Olen yön aikana ilmeisesti onnistunut aineellistumaan Siperiaaan. Päättelin asian, kun katsoin aamun pakkaslukemia (-22 astetta). Eikös nyt pitänyt olla aikainen ja lämmin kevät? Ei ole.
On täällä toinenkin. o/Tosin olen varmaan ainoa lätkäjätkä täällä, nämä muuthan ovat idiootteja. Ai vittu että vituttaakin tämä porukka.
Halonen teki tulokassopimuksen Devilsin kanssa.
Brian Halonen nimittäin, Minnesotan poika.
Eikös se allekirjoittanut sopimuksen Ottawaan?Tärkeä lisäys. Pres. Halonenhan teki sopimuksen venäläisten kanssa jo viime vuosituhannella.
Eikös se allekirjoittanut sopimuksen Ottawaan?