Oikeassahan minä olin tämän naisen suhteen ja rappukäytävältä kuului sitten huuto että petipuuhat taitavat kutsua tätä miestä.
Millä tavalla oikeassa? Onko jotain tapahtunut?
Lähinnä kiinnostaa siksi, kun olet viestikaupalla koittanut vakuutella palstalla sitä, että sinut on ymmärretty jatkuvasti väärin, pitää skarpata ja nostaa osakkeita esimerkiksi naisenkin edessä, mutta nyt kun olet mennyt kirjoittelemaan ilmoitustaululle lappuja, ja kuulemaan jonkun randomnaapurin huuteluita jostain petihommista. Liittyykö tämä siis mielestäsi johonkin oikeassa olemiseen, vai oletko oikeasti ollut jossain tekemisissä tuon naisen kanssa?
Kirjoitin silloin aikaisemmin, että älä ota viestiäni pahalla ja pistä vinkki korvan taakse avun hakemisen suhteen jos koet sitä tarvitsevasi, mutta nyt sanon, että soitat työterveyteen tänään ja haet sitä apua. Ihan oikeasti. Et sitä selvästikään itse tiedosta, mutta levy junnaa niin pahasti päällä, ja ainoastaan purkautumiskanava vaihtuu facebookeista blogeihin, jatkoaikoihin ja ilmoitustauluihin. Vaikka sulla aikaisemminkin on saattanut olla toistoa kirjoituksissasi, niin ei se ole koskaan vielä tällaista ollut, ja nyt moni on ihan aiheesta huolissaan sun kirjoituksista.
On hyvä, että sulla on jo varattuna se aika helmikuulle, mutta soita vielä tänään ja yritä nopeuttaa sitä prosessia.