Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 306 426
  • 66 730

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olisiko novellin aihetta:
Mies pohtii itseään, maailmaa, itseään maailmassa. Ottaa savukkeen rasiasta, hapuilee sytytintä - onhan se mukana? Tuntee sytyttimen tutut pyöreät muodot ja poistuu turvallisin mielin rakennuksesta suoraan terassille, jota ohut lumihuntu hyväilee. Tähtikirkastaivas - rauha. Mies ottaa askeleen - väärän sellaisen. Pää kumahtaa terassin reunaan - tähtiä on enemmän kuin ennen. Mies lausahtaa - tai paremmin parahtaa: "Saatanan crocsit".

Tämä on autofiktiota (kuulema trendaa), jolle voisin keksiä jatkoakin tämän illan kokemusteni perusteella.
Vähemmästäkin on Finlandia -palkintoja annettu. Richard Linklater tai vaihtoehtoisesti Peter Jackson voisivat tehtailla tuosta vähintään kuusituntisen leffankin.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rohkeesti vaan avaamaan jatkokertomustopikkia kierrätykseen. Voin toimia bestboyna. Jos tästä leffa siis joskus tehdään.

Vähemmästäkin on Finlandia -palkintoja annettu. Richard Linklater tai vaihtoehtoisesti Peter Jackson voisivat tehtailla tuosta vähintään kuusituntisen leffankin.
Ensinnäkin kiitos kannustuksesta. Koin aiheen hyvin kipeänä ja erittäin omakohtaisena, jopa transendentisenä.

Samalla kommenttinne herätti useita kysymyksiä:
Mikä on bestboy (yleensäkin nuo elokuva-ammatit ovat aivan käsittämättömiä kuten gaffer tjsp. Mitä ne tekee?
Linklater/Jackson - edellinen täysin tuntematon, jälkimmäinen ohjasi kai Taru sormusten herrasta?

Kiitos hyvät jatkislaiset. Jatkan seikkailujani crocsien maailmassa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensinnäkin kiitos kannustuksesta. Koin aiheen hyvin kipeänä ja erittäin omakohtaisena, jopa transendentisenä.

Samalla kommenttinne herätti useita kysymyksiä:
Mikä on bestboy (yleensäkin nuo elokuva-ammatit ovat aivan käsittämättömiä kuten gaffer tjsp. Mitä ne tekee?
Linklater/Jackson - edellinen täysin tuntematon, jälkimmäinen ohjasi kai Taru sormusten herrasta?

Kiitos hyvät jatkislaiset. Jatkan seikkailujani crocsien maailmassa.
Best Boy vastaa arkitason esimiestehtävistä, mihin kuuluu esimerkiksi työntekijöiden palkkaaminen, aikatauluttaminen ja valaistusryhmän johtaminen. Myös valotarpeiston vuokraaminen, tilaaminen, inventaario ja palauttaminen kuuluvat Best Boyn vastuualueeseen.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Best Boy vastaa arkitason esimiestehtävistä, mihin kuuluu esimerkiksi työntekijöiden palkkaaminen, aikatauluttaminen ja valaistusryhmän johtaminen. Myös valotarpeiston vuokraaminen, tilaaminen, inventaario ja palauttaminen kuuluvat Best Boyn vastuualueeseen.
Löytyykö jokin sivu, mistä saisi käsityksen erilaisten elokuva-alan toimijoiden/ammattinimikkeiden toimenkuvista (jotka ovat ammattislangia eikä siten avaudu tavantallaajalle)?

@redpecka , tämä on justiinsa sun homma - jos nyt leffa syntyy. Täysi luotto.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

redpecka

Jäsen
Best Boy vastaa arkitason esimiestehtävistä, mihin kuuluu esimerkiksi työntekijöiden palkkaaminen, aikatauluttaminen ja valaistusryhmän johtaminen. Myös valotarpeiston vuokraaminen, tilaaminen, inventaario ja palauttaminen kuuluvat Best Boyn vastuualueeseen.
Aijaa, en mä tommoseen sit lähre. Aattelin että siinä olisi voinut pyytää nimmareita julkkiksilta ja vongata riittahavukaisia. Höh. Unohdetaan.
 

redpecka

Jäsen
Jos teillä nyt on siinä proggiksessanne joku parempi best boy niin ei voi mitään, ottakaa se. Mutta voisin kyllä äänittää sellaisia korkokengän askelia parketilla jos @Jomppa_Koo :n koppalakkinen amatsooni astelee huoneeseen. Lopputeksteihin: Foley-äänet - redpecka.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aijaa, en mä tommoseen sit lähre. Aattelin että siinä olisi voinut pyytää nimmareita julkkiksilta ja vongata riittahavukaisia. Höh. Unohdetaan.
No niin, heti kun tulisi vastuuta niin "lähretään". Mää nii luoti, jotta taustat tulis kuntoo tällasee kaurismäkiläisee tuotantoo. Aluks aatteli, jotta novelli, mutta elokuvaha se o. - melkee valmis. Mää kehittele tätä skepsistä tai mikä se ny o ja jos tuut toisii aatoksiin nii paikka o su. Kyl myö riittahavukaine saahan mukkaan jos se on ehtos.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä kerrostalossa alkoi minun viime viikkoisten naivien remuamisten ja turhautumisraivonpuuskien takia olla naapurit valitettavasti myös jo tosi ärtyneitä. Alkoivat käyttäytymään eilen vähän just sellain provoavasti ja ilmaisemaan jopa takaisin tunteitaan.

Ymmärrän sen toisaalta hyvin vaikka asiat olisivat suoraan voinut tulla vain minun kanssani hoitamaan. Nyt tämä kaikki häiritsi varmaan sitten muitakin naapureita. Mutta en valita, vaan kun ymmärrän mistä se johtui ja se johtui minusta niin otan sen vastaan.

Tämä menoni mennyt tosiaan viime viikkoina pahaan kierteeseen. Olen yrittänyt noita jonkin sortin näkemyksiäni, kokemuksiani ja taitojanikin tyrkyttää esille liiankin kanssa tuolla sosiaalisessa mediassa tosiaan mutta kun niitä ei ole oikein kuunneltu niin olen ajautunut turhautumisen takia huonoon valoon. Joka on antanut minusta liiankin naivin ja lähes lapsellisen raivoajan ja uhoajan kuvan. Ihmeen huonoon kierteeseen olen ajautunut, sellainen ei oikein ole minun tapaista.

Sitten kun olen sortunut taas ottamaan sitä alkoholiakin ja tunteet on käyneet aika kuumina tätä yhtä naista kohtaan niin olen huudellut vielä liian kovaäänisesti tunteitani ulos ja liian lapsellisella sävyllä. Sellaisia huutoja huudellut jotka kääntyy äkkiä varmaan ajateltavaksi niin että en kunnioita naisia mutta kun minulla on tapana laukoa kommenttejani suoraan ja vahvalla huumorilla höystettynä niin melkoinen soppa on ollut valmis.

Nyt tämän touhun on taas tultava kypsemmäksl ja on ryhdistäydyttävä paljon. Tämä kierre on saatava poikki. Minun oli vain tehtävä jotain eilen ja vein sitten ilmoitustaululle laput jossa kerroin miten asiat oikeasti ovat, pahoittelin tätä viimeaikaista menoani ja lupasin ryhdistäytyä jatkossa.

Oikeassahan minä olin tämän naisen suhteen ja rappukäytävältä kuului sitten huuto että petipuuhat taitavat kutsua tätä miestä. Oikeasti tuollainen huuto ei nyt kuuluisi rappukäytäville mutta se nyt taitaa johtua näistä toilailuistani. Jatkossa on skarpattava oikeasti helvetin paljon ja vetää nämä naisasiat paljon kypsemmin ja hillitymmin. Tämän tietyn naisen pitää oikeasti tuntea olonsa turvalliseksi jatkossa ja vähän sellain halutuksi. Eikä niin että kaikki tapahtuu lähinnä säälistä sitä kiimaista seksipetoa kohtaan.

Kyllähän minä tosi paljon siitä huudosta tykkäsin itse ja se sai minussa leveän hymyn aikaan mutta en minä siihen enää niin lapsellisesti remuten reagoinut. Hiljaa vain hymyilin itsekseni.

Nämä minun toilaillut ja kirjoitukset saanut minut näyttämään ihan erilaiselta persoonalta kuin oikeasti olen. Ja olin ennen tätä kierrettä. Ja nyt se pikaskarppaus elämässä on tapahduttava että se nostaa osakkeitani myös tämän naisen silmissä. Hänet on saatava näiden toilailujen ja väärinymmärrysten jälkeen tajuamaan jotenkin kuitenkin että lopulta ihan kypsä, aika varmaan sivistynytkin ja fiksu ihminen minä olen. Koska tunteet on nyt niin kuumia minulla että en tiedä riittääkö minulle vain kertapanot tämän naisen kanssa. Yllättävän isoja tunteita minulla ollut tätä naista kohtaan, koska sellaista kemiaa meidän välillä olen selkeästi ollut havaittavissa. Mutta nyt näitä asioita on pakko alkaa korjaamaan vitun nopeasti oikeaan suuntaan. Ja saatava oikeasti nyt luomaan mielikuvaa että täällä asuu aikuinen mies kaiken tämän touhun keskellä.

Tämä palsta ja etenkin tämä ketju on ollut minulle muuten tärkeä ketju jossa olen saanut käydä fiiliksiäni ja kokemuksiani läpi. Sellaisiakin jotka ovat mieltäni painaneet ja olen niihin tukeakin saanut välillä. Täällä voi vapaasti kirjoitella ihan vain tuntemuksiaan ja juttujaan vapaasti ja kevyesti. Nämä eivät ole asioita millä päden vaan olen kirjoitellut tänne asioita jotka ovat vaikka mielen päällä pyörineet.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Tämä kierre on saatava poikki. Minun oli vain tehtävä jotain eilen ja vein sitten ilmoitustaululle laput jossa kerroin miten asiat oikeasti ovat, pahoittelin tätä viimeaikaista menoani ja lupasin ryhdistäytyä jatkossa.

....

Nämä minun toilaillut ja kirjoitukset saanut minut näyttämään ihan erilaiselta persoonalta kuin oikeasti olen. Ja olin ennen tätä kierrettä.

Tiedostat kokoajan että kirjoituksesi ymmärretään väärin ja ne saa sinut näyttämään eri ihmiseltä mutta silti kirjoittelet niitä jatkuvasti. Nyt olet tiedostanut että niitä ei olisi saanut julkisesti kirjoitella joten jätit facebookin mutta nyt kirjoitit sitten kaiken talosi iloitustaululle?

Ojasta allikkoon.
 

Spire

Jäsen
Täällä kerrostalossa alkoi minun viime viikkoisten naivien remuamisten ja turhautumisraivonpuuskien takia olla naapurit valitettavasti myös jo tosi ärtyneitä. Alkoivat käyttäytymään eilen vähän just sellain provoavasti ja ilmaisemaan jopa takaisin tunteitaan.

Ymmärrän sen toisaalta hyvin vaikka asiat olisivat suoraan voinut tulla vain minun kanssani hoitamaan. Nyt tämä kaikki häiritsi varmaan sitten muitakin naapureita. Mutta en valita, vaan kun ymmärrän mistä se johtui ja se johtui minusta niin otan sen vastaan.

Tämä menoni mennyt tosiaan viime viikkoina pahaan kierteeseen. Olen yrittänyt noita jonkin sortin näkemyksiäni, kokemuksiani ja taitojanikin tyrkyttää esille liiankin kanssa tuolla sosiaalisessa mediassa tosiaan mutta kun niitä ei ole oikein kuunneltu niin olen ajautunut turhautumisen takia huonoon valoon. Joka on antanut minusta liiankin naivin ja lähes lapsellisen raivoajan ja uhoajan kuvan. Ihmeen huonoon kierteeseen olen ajautunut, sellainen ei oikein ole minun tapaista.

Sitten kun olen sortunut taas ottamaan sitä alkoholiakin ja tunteet on käyneet aika kuumina tätä yhtä naista kohtaan niin olen huudellut vielä liian kovaäänisesti tunteitani ulos ja liian lapsellisella sävyllä. Sellaisia huutoja huudellut jotka kääntyy äkkiä varmaan ajateltavaksi niin että en kunnioita naisia mutta kun minulla on tapana laukoa kommenttejani suoraan ja vahvalla huumorilla höystettynä niin melkoinen soppa on ollut valmis.

Nyt tämän touhun on taas tultava kypsemmäksl ja on ryhdistäydyttävä paljon. Tämä kierre on saatava poikki. Minun oli vain tehtävä jotain eilen ja vein sitten ilmoitustaululle laput jossa kerroin miten asiat oikeasti ovat, pahoittelin tätä viimeaikaista menoani ja lupasin ryhdistäytyä jatkossa.

Oikeassahan minä olin tämän naisen suhteen ja rappukäytävältä kuului sitten huuto että petipuuhat taitavat kutsua tätä miestä. Oikeasti tuollainen huuto ei nyt kuuluisi rappukäytäville mutta se nyt taitaa johtua näistä toilailuistani. Jatkossa on skarpattava oikeasti helvetin paljon ja vetää nämä naisasiat paljon kypsemmin ja hillitymmin. Tämän tietyn naisen pitää oikeasti tuntea olonsa turvalliseksi jatkossa ja vähän sellain halutuksi. Eikä niin että kaikki tapahtuu lähinnä säälistä sitä kiimaista seksipetoa kohtaan.

Kyllähän minä tosi paljon siitä huudosta tykkäsin itse ja se sai minussa leveän hymyn aikaan mutta en minä siihen enää niin lapsellisesti remuten reagoinut. Hiljaa vain hymyilin itsekseni.

Nämä minun toilaillut ja kirjoitukset saanut minut näyttämään ihan erilaiselta persoonalta kuin oikeasti olen. Ja olin ennen tätä kierrettä. Ja nyt se pikaskarppaus elämässä on tapahduttava että se nostaa osakkeitani myös tämän naisen silmissä. Hänet on saatava näiden toilailujen ja väärinymmärrysten jälkeen tajuamaan jotenkin kuitenkin että lopulta ihan kypsä, aika varmaan sivistynytkin ja fiksu ihminen minä olen. Koska tunteet on nyt niin kuumia minulla että en tiedä riittääkö minulle vain kertapanot tämän naisen kanssa. Yllättävän isoja tunteita minulla ollut tätä naista kohtaan, koska sellaista kemiaa meidän välillä olen selkeästi ollut havaittavissa. Mutta nyt näitä asioita on pakko alkaa korjaamaan vitun nopeasti oikeaan suuntaan. Ja saatava oikeasti nyt luomaan mielikuvaa että täällä asuu aikuinen mies kaiken tämän touhun keskellä.

Tämä palsta ja etenkin tämä ketju on ollut minulle muuten tärkeä ketju jossa olen saanut käydä fiiliksiäni ja kokemuksiani läpi. Sellaisiakin jotka ovat mieltäni painaneet ja olen niihin tukeakin saanut välillä. Täällä voi vapaasti kirjoitella ihan vain tuntemuksiaan ja juttujaan vapaasti ja kevyesti. Nämä eivät ole asioita millä päden vaan olen kirjoitellut tänne asioita jotka ovat vaikka mielen päällä pyörineet.
Jos mahdollista, kirjoituksesi ovat minusta menneet sekavammaksi vain. Aikalisä tulisi totta tosiaan tarpeeseen. Vähän arveluttaa kommentoida näitä, kun en halua vittuilla tai kiusata ja nämä varmasti helposti sellaiseksi tulkitaan. Tilanteesi vaikuttaa oikeasti nyt vakavalta, vaikka minulla ei olekaan pätevyyttä tehdä diagnosointia. Tavallaan pelkään että miten koko kuvio päättyy jos asiat menevät vain sekaisemmiksi.
 

Nick Neim

Jäsen
Oikeassahan minä olin tämän naisen suhteen ja rappukäytävältä kuului sitten huuto että petipuuhat taitavat kutsua tätä miestä.
Millä tavalla oikeassa? Onko jotain tapahtunut?

Lähinnä kiinnostaa siksi, kun olet viestikaupalla koittanut vakuutella palstalla sitä, että sinut on ymmärretty jatkuvasti väärin, pitää skarpata ja nostaa osakkeita esimerkiksi naisenkin edessä, mutta nyt kun olet mennyt kirjoittelemaan ilmoitustaululle lappuja, ja kuulemaan jonkun randomnaapurin huuteluita jostain petihommista. Liittyykö tämä siis mielestäsi johonkin oikeassa olemiseen, vai oletko oikeasti ollut jossain tekemisissä tuon naisen kanssa?

Kirjoitin silloin aikaisemmin, että älä ota viestiäni pahalla ja pistä vinkki korvan taakse avun hakemisen suhteen jos koet sitä tarvitsevasi, mutta nyt sanon, että soitat työterveyteen tänään ja haet sitä apua. Ihan oikeasti. Et sitä selvästikään itse tiedosta, mutta levy junnaa niin pahasti päällä, ja ainoastaan purkautumiskanava vaihtuu facebookeista blogeihin, jatkoaikoihin ja ilmoitustauluihin. Vaikka sulla aikaisemminkin on saattanut olla toistoa kirjoituksissasi, niin ei se ole koskaan vielä tällaista ollut, ja nyt moni on ihan aiheesta huolissaan sun kirjoituksista.

On hyvä, että sulla on jo varattuna se aika helmikuulle, mutta soita vielä tänään ja yritä nopeuttaa sitä prosessia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tiedostat kokoajan että kirjoituksesi ymmärretään väärin ja ne saa sinut näyttämään eri ihmiseltä mutta silti kirjoittelet niitä jatkuvasti. Nyt olet tiedostanut että niitä ei olisi saanut julkisesti kirjoitella joten jätit facebookin mutta nyt kirjoitit sitten kaiken talosi iloitustaululle?

Ojasta allikkoon.

No olen vetänyt itse tässä niin pitkään päin helvettiä ja käyttäytynyt muka tökerösti. Kun olen sortunut taas ryyppäämään ja käynyt vähän tunteita liiankin kovaäänisesti läpi. Naapurit alkoivat kolistelemaan siihen malliin että jotain oli yritettävä tehdä. Olen kuitenkin aika vastuullinen ihminen. Lopun perin. Elämä vaan vähän heittänyt härän pyllyä viime viikkoina kun ei ole voitu millään uskoa että tiedän mitkä tietyt termit ja sanat tarkoittavat ja olen heitellyt liian kovaäänisesti sellaista pohdintaa vain humalassa. Se on ymmärretty väärin ja erittäin tökerönä käyttäytymisenä.

Jotenkin oli koitettava reagoida kun se metelöinti varmaan häiritsi muitakin naapureita jo. Ja luulin että se johtuu nyt näistä minun toilailuista. Nyt koiran ryhdistäytyä, jos minun sanaani voi luottaa....
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt yleisesti kaikille tiedoksi että minun elämäni on ajautunut pahaan kierteeseen kun olen jaellut elämän kokemuksianikin netissä ja niitä ei ole uskottu ja kierre on ollut valmis. En jaksa näistä nyt alkaa enää erikseen vääntämään.

Nopeasti ryhdistäydyttävä ja skarpattava. Tai se varmaan jauhaa paskaa vaan.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
No olen vetänyt itse tässä niin pitkään päin helvettiä ja käyttäytynyt muka tökerösti. Kun olen sortunut taas ryyppäämään ja käynyt vähän tunteita liiankin kovaäänisesti läpi. Naapurit alkoivat kolistelemaan siihen malliin että jotain oli yritettävä tehdä. Olen kuitenkin aika vastuullinen ihminen. Lopun perin. Elämä vaan vähän heittänyt härän pyllyä viime viikkoina kun ei ole voitu millään uskoa että tiedän mitkä tietyt termit ja sanat tarkoittavat ja olen heitellyt liian kovaäänisesti sellaista pohdintaa vain humalassa. Se on ymmärretty väärin ja erittäin tökerönä käyttäytymisenä.

Jotenkin oli koitettava reagoida kun se metelöinti varmaan häiritsi muitakin naapureita jo. Ja luulin että se johtuu nyt näistä minun toilailuista. Nyt koiran ryhdistäytyä, jos minun sanaani voi luottaa....

Kyllä kyllä mutta se julkinen kirjoittelu on loputtava. Ei lappuja ilmoitustauluille tai facebookiin tai mihinkään. Jos on pakko avata tuntoja tai pakko selittää jotain niin soita auttavaan puhelimeen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä kyllä mutta se julkinen kirjoittelu on loputtava. Ei lappuja ilmoitustauluille tai facebookiin tai mihinkään. Jos on pakko avata tuntoja tai pakko selittää jotain niin soita auttavaan puhelimeen.

Tein ehkä vähän harkitsemarromasti mutta mielestäni naapurit alkoivat käyttäytymään pidemmän aikaa provosoivasti eli yrittivät tarkoituksella hermostuttaa. Mutta voin olla väärässä, tämä on minun päätelmäni ja sen perusteella koitin jotain tehdä. Että se metelöinti loppuisi. Ei se minua niin haitannut kun olen oppinut olemaan provosoitumatta. Minua on entisessä elämässä koitettu provosoida tarkoituksella niin monia kertoja, hyökkäävillä kommenteilla ja sellaisella arvaamattomalla ja tarkoituksella hermostuttavalla käyttäytymisellä. Olen oppinut pitämään pääni kylmänä, niin kuin miehen kuuluu.
 

Spire

Jäsen
Tein ehkä vähän harkitsemarromasti mutta mielestäni naapurit alkoivat käyttäytymään pidemmän aikaa provosoivasti eli yrittivät tarkoituksella hermostuttaa. Mutta voin olla väärässä, tämä on minun päätelmäni ja sen perusteella koitin jotain tehdä. Että se metelöinti loppuisi. Ei se minua niin haitannut kun olen oppinut olemaan provosoitumatta. Minua on entisessä elämässä koitettu provosoida tarkoituksella niin monia kertoja, hyökkäävillä kommenteilla ja sellaisella arvaamattomalla ja tarkoituksella hermostuttavalla käyttäytymisellä. Olen oppinut pitämään pääni kylmänä, niin kuin miehen kuuluu.
Kuinka se naapureiden provosoiva käytös ilmeni? Sanallisesti? Möykkäsivätkö he kotona?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tästä ei nyt valitettavasti taida olla pitkä matka siihen, että hampaasta löytyy salakuuntelulaite.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jotenkin tulee mieleen @vilperi :stä surullisenkuuluisa nimimerkki HIFK, jolla oli loppupeleissä samanlainen tarina kerrottavana ennen kuin hän häipyi palstalta. Ja mitä näinä kuluneina vuosina tätä palstaa seurasin, niin nuori herra Punamustakin taisi kokea samanlaisen burnoutin. Ei mitään käsitystä, mitä ensinmainitulle tapahtui ja oliko kyseessä oikea henkilö vaiko jonkun luoma trolli, mutta ainakin jälkimmäinen on ilmeisen hyvin pärjännyt elämässään pahimman pölyn laskeuduttua.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jotenkin tulee mieleen @vilperi :stä surullisenkuuluisa nimimerkki HIFK, jolla oli loppupeleissä samanlainen tarina kerrottavana ennen kuin hän häipyi palstalta. Ja mitä näinä kuluneina vuosina tätä palstaa seurasin, niin nuori herra Punamustakin taisi kokea samanlaisen burnoutin. Ei mitään käsitystä, mitä ensinmainitulle tapahtui ja oliko kyseessä oikea henkilö vaiko jonkun luoma trolli, mutta ainakin jälkimmäinen on ilmeisen hyvin pärjännyt elämässään pahimman pölyn laskeuduttua.

Yhtä asiaa ihmiset ei oikein koskaan ole ymmärtänyt tässä tapauksessa. Toimii se pääkoppa minullakin ja osaan itse ajatella ja tehdä omia valintoja elämässäni ja päätelmiä. Elän itsenäistä elämää. Se on ollut surkuhupaisinta tässä että olen laukonut nettiin taukoamatonta tajunnanvirtaani jossa olen itse aina pysynyt perillä mitä se tarkoittaa. Olen harkitsevainen tyyppi ja harvoin lauon sammakoita suustani.

Sitten olen kiertänyt taas tätä samaa kehää kun ihmiset ovat paljon olemattomilla tiedoillaan ja näkemyksillään sekä kokemuksillaan tehnyt päätelmiä minun koko tilastani. Tätä kierrettä se on ollut tässä pitkän aikaa. Olen ollut pitkän aikaa lähes koko pitäjän pähkähullu. Vaikka itse olen elellyt koko ajan omaa elämääni omissa oloissa niin kuin olen halunnut. Ja tiedän kyllä mikä on mielisairaus, vainoharhaisuus ja sun muu. Tällaista hullun mylläkkää se on ollut pitkän aikaa. Mutta joskus se Vilperin päivä on pakko koittaa koska tiedän kyllä itse mitä olen elämässäni kokenut ja opiskellut. Kyllä minulla muistikin pelaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaa, olisi pitänyt olla Teamspalaveri, vaan ei minkään valtakunnan linkkiä mihin liittyä, enkä pyynnöstä huolimatta saanut linkkiä, enkä edes vastausta viestiin. Liity nyt siinä arviointikeskusteluun.
Pitäjään tunkkinne.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sitten olen kiertänyt taas tätä samaa kehää kun ihmiset ovat paljon olemattomilla tiedoillaan ja näkemyksillään sekä kokemuksillaan tehnyt päätelmiä minun koko tilastani.
Ootko huomannut että olet tehnyt itse ihan tätä samaa sillä esiemiehen narsismiepäilylläsi?
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Koska tunteet on nyt niin kuumia minulla että en tiedä riittääkö minulle vain kertapanot tämän naisen kanssa. Yllättävän isoja tunteita minulla ollut tätä naista kohtaan, koska sellaista kemiaa meidän välillä olen selkeästi ollut havaittavissa.
Siis puhutko tässä nyt siitä esihenkilöstä, jota olet epäillyt narsistiksi ja varoitellut hänestä työkavereita?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös