Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 894
  • 68 339

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vietin koko viime vuoden pääkaupunkiseudulla suunnilleen 20 kilometrin säteellä Rautatientorilta. Ainoa pitempi matka, jonka tein, suuntautui Lahteen. Se oli samalla itäisin paikka, johon matkasin. Läntisin puolestaan oli Westend.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vietin koko viime vuoden pääkaupunkiseudulla suunnilleen 20 kilometrin säteellä Rautatientorilta. Ainoa pitempi matka, jonka tein, suuntautui Lahteen. Se oli samalla itäisin paikka, johon matkasin. Läntisin puolestaan oli Westend.
Piti oikein ruveta miettimään omia vastaavia paikkoja:
- pohjoisin: Oulu, torinranta
- eteläisin: Turku, Ruissalon nokka
- itäisin: Imatran ohi 6-tietä
- läntisin: Rauman ohi 8-tietä

Glove

Jäsen

PIstetäänpä omatkin, vaikka aika tylsä lista tulikin.
- Pohjoisin: Tornio
- Eteläsin:Rodos
- Itäisin: Rodos
- Läntisin: Tornio

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minäkin kun muut.
- pohjoisin: Vimpeli
- eteläisin: Rodos
- itäisin: Rodos
- läntisin: Vimpeli
Hieno lista.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nashvillen kotihalli oli Gaylord Entertainment Center 1999-2007.
Tuota tuli naurettua NHL pelejä pelatessa. Joskus jossain Pro Hockey lehdessä oli kuva jostain Nashvillen pelaajasta jäällä, niin että taustalla näkyi Gay, mutta lord jäi kokonaan pois. Kyllä meillä oli hauskaa.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Omat setit 2021:
- pohjoisin: Töysä tie nro 18 Tuurin kyläkaupan lähellä
- eteläisin: Porkkalanniemi
- itäisin: Luukkaansalmen silta Lappeenrannassa
- läntisin: Rauman keskusta

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuosta Lahden reissusta vielä sen verran, että se ajoittui kesäkuuhun ja menomatkalla kyydissä taisi olla kymmenkunta matkustajaa. Paluumatkalla olin ainoa matkustaja, vaikka kello oli neljä iltapäivällä.

Sääliksi käy kaukolinjojen kuskeja (ja monia muita, joita korona on koskettanut).

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaa, no jos muut niin minäkin vuonna 2021:

- Pohjoisin: Ruokolahti/Imatra
- Itäisin: Ras al Khaimah Arabiemiraatit
- Eteläisin: Dubai
- Läntisin: Toledo, Ohio

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Täähän on helppo:

Pohjoisin: Joensuu
Itäisin: Joensuu
Eteläisin: Dallas
Läntisin: Dallas

Olen mä muuallakin käynyt, mutta tuossa nuo äärimmäiset.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Avautui tässä samalla, että Parikkala on aavistuksen pohjoisempana kuin Pori. Eli samalla pohjoisin ja itäisin paikka. Rauma ja Tallinna sitten puuttuvat ilmansuunnat.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Pohjoisin: Rovaniemi (tarkemmin Muurola)
Itäisin: Tohmajärvi (tarkemmin Uusi-Värtsilä)
Eteläisin: Tallinnan satama
Läntisin: Masku (tarkemmin Louhisaari)

Idästä ja etelästä en mene sanomaan, mutta ainakin pohjoisempana ja lännempänä tulee käytyä tänä vuonna lähes satavarmasti.

Säätiedotus: Nyt myöskin Etelä-Karjalassa on kylmää. Kun minä katsoin mittaria, se näytti -24 ja ennen minun katsomisiani oli ollut jopa -27. Vuosi sitten tammikuun aikana rikki meni se maaginen -30 astetta, mutta meneekö tänä vuonna? Parin päivän päästä plussalla, väittävät.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Säätiedotus: Nyt myöskin Etelä-Karjalassa on kylmää. Kun minä katsoin mittaria, se näytti -24 ja ennen minun katsomisiani oli ollut jopa -27. Vuosi sitten tammikuun aikana rikki meni se maaginen -30 astetta, mutta meneekö tänä vuonna? Parin päivän päästä plussalla, väittävät.
Tuohan on kesäkeli. Joulupäivänä teiltä vajaa 40km koiliseen näytti mittari -28. Ja piti huvikseen tarkastaa myös ilmatieteenlaitoksen virallinen mittausasema Parikkalan puolelta niin kylmin havainto joulupäivältä on -28,9.

Glove

Jäsen
Olipa kiinalaisten kanassa tällä kertaa reilusti enemmän potkua kuin yleensä. VIeläkin polttelee suuta vaikka lopetin syömisen jo 10 min sitten.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olipa kiinalaisten kanassa tällä kertaa reilusti enemmän potkua kuin yleensä. VIeläkin polttelee suuta vaikka lopetin syömisen jo 10 min sitten.
Viimeistään huomenna poltteleekin sitten jotain ihan muuta.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melkein tuli käytyä tänään ensimmäistä kertaa nykyrajoitusten aikana baarissa oluella. Odottelin myrtsin asemalla tytärtä koulusta puoli viiden kieppeillä, kun hänen matkakorttinsa piti ladata huomiseksi. No tytär oli myöhässä kun bussikuski oli jossain kohden reittiä lähtenyt ajamaan väärään suuntaan. Mukana olleet röökitkin ehtivät loppua, joten kun vihdoin saatiin tyttären matkakorttiin ladattua aikaa niin totesin, että vaikka juuri ja juuri ehtisin baarista oluen ostamaan niin käyn mielummin alkossa hakemassa lähes samalla rahalla pullon punkkua ja samalla saa röökiäkin ostettua normihinnalla.

Ei minulle muuten olisi olut baarissa tullut edes mieleen normitiistaina, mutta kun sattuu olemaan täälläkin vaikuttaneen toveri abianoksen synttärit niin hänelle ajattelin maljan nostaa. Ja nostinkin sitten kotona ja lähetin hänelle kuvan tietenkin.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sain hommattua itselleni elämäni ensimmäisen kotivakuutuksen ja vieläpä todella edulliseen hintaan. Hiljalleen minusta tulee normaali kansalainen. Kohta olen siinä tilanteessa, että voin alkaa etsiä itselleni ihan tositarkoituksella naista.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oikeasti avautumisketjun asiaa, mutta laitan tänne silti. Katsoin huvikseni abianoksen facesivuilta onnittelijoita ja tietenkin siellä isä onnittelee. Olen tiennyt aina, että abin isä on media-alalla, mutta kun kerrankin rupesin googlettamaan häntä niin ei olekaan mikään ihan turha jätkä. Ei toki julkkis mutta näköjään erittäin merkittävä taustavaikuttaja.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Oikeasti avautumisketjun asiaa, mutta laitan tänne silti. Katsoin huvikseni abianoksen facesivuilta onnittelijoita ja tietenkin siellä isä onnittelee. Olen tiennyt aina, että abin isä on media-alalla, mutta kun kerrankin rupesin googlettamaan häntä niin ei olekaan mikään ihan turha jätkä. Ei toki julkkis mutta näköjään erittäin merkittävä taustavaikuttaja.
Varmaan vähintään yhtä kova jätkä kuin Riki Sorsan veli.

Semmosta miettiny et montako prosenttia saamelaisista on ollut telkkarissa? Tullut joskus oddasattia katsottua ja per lähetys näkyy/näytetään näppituntumalla 20-25 saamelaista ja jos saamelaisia on 10 000 ja oddasat tulee kai 5 kertaa viikossa niin "kaikki" saamelaiset vois tulla teoriassa TV:ssä näytetyksi jossain parissa vuodessa. Ja oddasat on tullu jo aika monta vuotta. Että montako rosenttia pohjoisen väestä on vilahtanut telkussa, siinäpä kysymys.

Seuraavaksi aion funtsia sitä montako prosenttia mustalaisista on ollu poliisi-tv:ssä.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viime vuonna.

Pohjoisin: Nuorgam
Itäisin: Kuusamo
Eteläisin: Turku
Läntisin: Kilpisjärvi

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Viime vuonna
Pohjoisin: Båtsfjord
Itäisin: Båtsfjord
Läntisin: Lappohja, Raasepori
Eteläisin: Lappohja, Raasepori

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy