Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 172
  • 66 850

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei mitään käsitystä, mitä ensinmainitulle tapahtui ja oliko kyseessä oikea henkilö vaiko jonkun luoma trolli
Nyt kun jälkeenpäin mietin niin nimimerkki HIFK vaikutti lähinnä trollilta. Kyseessä oli sen verran järjestelmällistä saman aiheen jankkaamista vähän erilaisilla vivahteilla ja lisäksi vielä foorumin eri osioissa niin eiköhän tuossa tosiaan ollut vaan jonkun hassuttelijan omasta trolli-performanssista kyse. Nimimerkkihän taisi saada eka bannit vapaan osioon ja sen jälkeen perusti NHL-osioon ketjun jossa aiheena oli eka saada vinkkejä NHL:n seuraamiseen mutta lopulta keskustelu meni siihen että niistä samoista omista ongelmista avauduttiin sielläkin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä viime päivien viestittely on sen verran hälyttävää luettavaa, että nyt ei ihan omin avuin välttämättä jaloilleen nousta. Tsemppiä Vilperille ja nyt heti ammattilaisen kanssa juttusille niin ei tarvitse oman pään sisällä asioita paisutella enää tämän suuremmiksi.

Olen samaa mieltä.

Tsemppiä veli Vilperille!

Vilperi on palstamme tärkeitä jäseniä, oleellinen osa, ilman Vilperiä palsta olisi oikeastaan ihan paska.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siis puhutko tässä nyt siitä esihenkilöstä, jota olet epäillyt narsistiksi ja varoitellut hänestä työkavereita?

Juu. Heti aavistin mitä tästä voisi seurata kun ensimmäisen kerran minua yritettiin sellaisella ylikorostuneella käyttäytymisellä vetää näihin koukeroihin. Se oli ensimmäinen merkki narsistisesta luonnehäiriöstä minun mielestäni ja siitä tämä asian vatvominen minun osaltani lähti. Heti tuli sellainen fiilis että olen kokenut aiemminkin tämän että on ollut sellaista ylikorostunutta käyttäytymistä ja koitettu vaikuttaa tunteisiini.

Siitä tämä asian aivan mielettömän pitkä vatvominen sosiaalisessa mediassa lähti liikkeelle. Lähdin pohdiskelemaan voisiko tämä kaikki liittyä narsistiseen luonnehäiriöön. Minun opeillani, näkemyksilläni ja kokemuksillani lähdin vain pohdiskelemaan asiaa ja vähän miettimään miten tällainen vastaavanlainen persoona voisi käyttäytyä. Mutta ei näitä olisi tarvinnut näin pitkään vatvoa ja etenkään julkisesti.

Mutta nyt tämä touhu pitäisi tulla vauhdilla paketoiduksi kun monet ihmiset on lukenut näitä kirjoituksiani ja alkaneet pitämään minua jopa hulluna. Maineeni pitää saada nopeaan tahtiin puhdistettua edes ja asiat käsiteltyä. Edes lääkärintodistuksella todistaa että kyllä täällä ihan järjissään ainakin ollaan.

Ei minulla muuten mitään väliä maineella ole mutta kuka nainen tällaisen kanssa alkaisi olemaan tosissaan josta liikkuu jopa toreilla ja kaduilla epämääräisiä huhuja.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Toisaalta sitten jos saman jankkaaminen ja se, että jää ns. levy päälle, on syy hoitoon ohjaamiselle, niin kyllä noista Juhani Tamminen-ketjuista saisi ohjata jokaisen kirjoittajan suoraan pyöreään pehmeään huoneeseen.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Juu. Heti aavistin mitä tästä voisi seurata kun ensimmäisen kerran minua yritettiin sellaisella ylikorostuneella käyttäytymisellä vetää näihin koukeroihin. Se oli ensimmäinen merkki narsistisesta luonnehäiriöstä minun mielestäni ja siitä tämä asian vatvominen minun osaltani lähti. Heti tuli sellainen fiilis että olen kokenut aiemminkin tämän että on ollut sellaista ylikorostunutta käyttäytymistä ja koitettu vaikuttaa tunteisiini.

Siitä tämä asian aivan mielettömän pitkä vatvominen sosiaalisessa mediassa lähti liikkeelle. Lähdin pohdiskelemaan voisiko tämä kaikki liittyä narsistiseen luonnehäiriöön. Minun opeillani, näkemyksilläni ja kokemuksillani lähdin vain pohdiskelemaan asiaa ja vähän miettimään miten tällainen vastaavanlainen persoona voisi käyttäytyä. Mutta ei näitä olisi tarvinnut näin pitkään vatvoa ja etenkään julkisesti.

Mutta nyt tämä touhu pitäisi tulla vauhdilla paketoiduksi kun monet ihmiset on lukenut näitä kirjoituksiani ja alkaneet pitämään minua jopa hulluna. Maineeni pitää saada nopeaan tahtiin puhdistettua edes ja asiat käsiteltyä. Edes lääkärintodistuksella todistaa että kyllä täällä ihan järjissään ainakin ollaan.

Ei minulla muuten mitään väliä maineella ole mutta kuka nainen tällaisen kanssa alkaisi olemaan tosissaan josta liikkuu jopa toreilla ja kaduilla epämääräisiä huhuja.
Okei. Aloitit täällä kertomalla ensin miten esihenkilösi on narsisti ja nyt kerrot jostain seksifantasioistasi häntä kohtaan sekä teidänvälisestä kemiasta. Minä en tee minkäänlaista arviota mistään tilasta, mutta kirjoittelusi vaikuttaa siltä, että pyydän sinua olemaan yhteydessä johonkin. Kun olet yhteydessä, niin kerro sinne tuo sama kuin olet kertonut meille täällä.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Varoituksen sanasena, että jos tuon salamasodan intensiteetillä hoidettavan maineenpuhdistusoperaation ja "väärinkäsitysten" korjaamisen laittaa täytäntöön, niin valko- tai sinitakkisilta saattaa löytyä akuuttiaika jo ennen suunniteltua vierailua.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Okei. Aloitit täällä kertomalla ensin miten esihenkilösi on narsisti ja nyt kerrot jostain seksifantasioistasi häntä kohtaan sekä teidänvälisestä kemiasta. Minä en tee minkäänlaista arviota mistään tilasta, mutta kirjoittelusi vaikuttaa siltä, että pyydän sinua olemaan yhteydessä johonkin. Kun olet yhteydessä, niin kerro sinne tuo sama kuin olet kertonut meille täällä.

Nyt menee eri henkilöt sekaisin. Tässä on niin monta eri asiaa nyt ollut pelissä mitä tässä olen joutunut pyörittämään. Tämä ainainen ja jatkuva narsismikortin pohtiminen ja sitten ihanat tunteeni erääseen toiseen vallan upeaan naiseen. Uskallan nyt kirjoittaa näin kun tunteet ovat ilmiselvästi molemminpuoliset. Tämä narsismijuttu pitäisi nyt saada lopullisesti käsiteltyä ja väärinymmärrykset oiottua että voin alkaa keskittymään oman elämäni kannalta olennaisimpaan asioihin. Vihdoin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Melkein vitutusketjukamaa, mutta pojalle ei käynyt mitään, sen sijaan nuorelle 32 vuotiaalle autolle tuli turhan pahat vauriot, eikä ole törmäys vakuutusta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt minulla kyllä taisi lykästää naisasioissa. Tässä on vaan vihdoin pistettävä elämä taas järjestykseen, ryhdistäydyttävä ja alettava elämään taas pitkän tauon jälkeen kypsemmän aikuisen elämää. Suunta elämässä on saatava järjestykseen että pääsen naisasioissa kunnolla eteenpäin.

Näen sen tuosta naisesta että hän kyllä nyt taitaa jopa jo vähän kaivata minua. Tai on jotenkin niin hellyttävän oloinen minua kohtaan. Niin sydämen sulattavaa. Kunpa nyt vihdoin pääsisi rutistamaan tämän naisen syliinsä. Ei tässä paljoa enää voi aikailla. Miehen on alettava toimimaan.

Mutta minun työnteosta ei oikein meinaa välillä tulla mitään. Keskittyminen on jotenkin vaikeaa. Kun murehdin vieläkin näitä pohdinnoistani aiheutuneita seurauksia ja väärinymmärryksiä ja toisaalta, alkaa olemaan jo sellaista kaipuuta jopa jo minullakin tuota erästä naista kohtaan. Kyllä tässä nyt taitaa olla vähän voimakkaammat tunteet pelissä, sellainen fiilis on. Ja se kyllä olisi ihan mahtavaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt minulla kyllä taisi lykästää naisasioissa. Tässä on vaan vihdoin pistettävä elämä taas järjestykseen, ryhdistäydyttävä ja alettava elämään taas pitkän tauon jälkeen kypsemmän aikuisen elämää. Suunta elämässä on saatava järjestykseen että pääsen naisasioissa kunnolla eteenpäin.

Näen sen tuosta naisesta että hän kyllä nyt taitaa jopa jo vähän kaivata minua. Tai on jotenkin niin hellyttävän oloinen minua kohtaan. Niin sydämen sulattavaa. Kunpa nyt vihdoin pääsisi rutistamaan tämän naisen syliinsä. Ei tässä paljoa enää voi aikailla. Miehen on alettava toimimaan.
Miten paljon olette jutelleet kahdestaan? Oletko tuonut sen miten selvästi esille että olet kiinnostunut hänestä? Oletko pyytänyt esim. treffeille tai jutelleet muutenkin kuin työajalla?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Miten paljon olette jutelleet kahdestaan? Oletko tuonut sen miten selvästi esille että olet kiinnostunut hänestä? Oletko pyytänyt esim. treffeille tai jutelleet muutenkin kuin työajalla?

Kyllä me vähän ollaan jutskailtukin. Mutta kyllä sen nyt tuosta naisesta näkee että hänellä on tunteita minua kohtaan. Kyllä se minäkin osaan jotain.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä me vähän ollaan jutskailtukin. Mutta kyllä sen nyt tuosta naisesta näkee että hänellä on tunteita minua kohtaan. Kyllä se minäkin osaan jotain.
Ennen kuin nyt kuvittelet tilanteesta mitään liikoja ja tulkitset esim. ihan normaalin ystävällisyyden joksikin muuksi niin suosittelen tekemään ihan suoria peliliikkeitä tämän asian eteen ja pyytämällä ihan reilusti vaikka treffeille.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ennen kuin nyt kuvittelet tilanteesta mitään liikoja ja tulkitset esim. ihan normaalin ystävällisyyden joksikin muuksi niin suosittelen tekemään ihan suoria peliliikkeitä tämän asian eteen ja pyytämällä ihan reilusti vaikka treffeille.

No, se seuraava ratkaiseva askel varmaan ihan pian on pakko tapahtua kun en nyt kuvittele liikoja vaan kyllä nyt on tunteita molemmin puolin. Sen vain aistii. En pilivilinnoissa elä mutta kyllä nyt on oikeasti miehellä tainnut lykästää.

Mutta nämä minun pohdinnoista aiheutuneet väärinymmärrykset on vain nopeasti oiottava sillä tilanne taitaa olla jopa sellainen että ei tässä nyt kauhean kauaa enää voi aikailla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulle järjestyi sopivasti nyt huomiseksi lääkäriaika. Pääsen puhdistamaan lopulta varmaan sittenkin oman maineeni ja raivoajan ja uhoajan sekä kahelin takaa paljastuu lopulta yllättävänkin sivistynyt ja tervehenkinen mies. Joka saa nyt lopulta varmaan terveen paperit sittenkin ja oman maineensa kunnolla puhdistettua. Pääsen keskustelemaan asioista sellaisen oikean asiantuntijan kanssa.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pura tuntoja täällä @vilperi jos se helpottaa, mutta tosiaan kantsii nyt lopettaa se someen kirjoittelu omalla nimellä ja lappujen lähettäminen. En tiedä kans, onko hyvä idea lähteä yrittämään naisseuraa omalta työpaikalta. Toki työpaikkaromansseja on riittänyt iät ja ajat. Tsemppiä!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pura tuntoja täällä @vilperi jos se helpottaa, mutta tosiaan kantsii nyt lopettaa se someen kirjoittelu omalla nimellä ja lappujen lähettäminen. En tiedä kans, onko hyvä idea lähteä yrittämään naisseuraa omalta työpaikalta. Toki työpaikkaromansseja on riittänyt iät ja ajat. Tsemppiä!

No uskon vakaasti että saan huomenna ainakin itselleni terveen paperit ihan tämän kaiken hässäkän jälkeen. Se kun tarkastetaan ja arvioidaan perusteellisemminkin kuin pelkkien tietojen ja näkemyksiäni pohjalta. Vaikka sen pohjalta kuinka tolkussaan ja järjissään sitä lopulta on.

Nyt on varmaan ajauduttu jo tuon työkaverin kanssa tilanteeseen että on sen verran voimakkaita tunteita nyt oikeasti molemmin puolin että ei tässä nyt enää voi oikein painaa jarruakaan tai tekee jo kipeää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
On varmaan ajauduttu jo tuon työkaverin kanssa tilanteeseen että on sen verran voimakkaita tunteita nyt oikeasti molemmin puolin
Joskus joku nainen on saattanut sanoa capslockin kokoisin kirjaimin häneen ihastuneelle miehelle, että suksi helkuttiin siitä, saakelin pösilö!

Kyllähän siinä selkeästi ja epäilemättä on ollut tunteita molemminpuolisesti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joskus joku nainen on saattanut sanoa capslockin kokoisin kirjaimin häneen ihastuneelle miehelle, että suksi helkuttiin siitä, saakelin pösilö!

Kyllähän siinä selkeästi ja epäilemättä on ollut tunteita molemminpuolisesti.

No on varmasti näinkin. Nyt pitää vain luottaa vahvasti itseensä ja toimia sen mukaan minkä näkee kokonaiskuvan kannalta parhaimmaksi mahdolliseksi ratkaisuksi. Luottaa omaan ihmistuntemukseen. Oikein rakkaus kipinöi ilmassa niin perhanasti!

Ja erittäin hyvään paikkaan tuli tuo huominen lääkärin käynti. Siellä se lääkärisetä lopullisesti tekee perusteellisen arvion kuinka sekaisin se räävittömyyksien ja kiimapuheiden laukoja on. Vai onko kyse sittenkin fiksusta, itsenäiseen ajatteluun pystyvästä, suorasanaisesta ja kylmähermoisesta sekä erittäin vahvan huumorintajun omaavasta persoonasta.

Nyt on paikka suorastaan tykittää ajattelunsa ja erittäin sekavat tajunnanvirtansa ulos ja tohtori sitten määrittelee toimirtaako hän minut sinne hullujen huoneelle vai antaako terveen paperit tämän tapauksen jälkeen ja miehen elämä jatkui taas.

Nyt on vahva tunne että tuli just hyvä syöttö lapaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös