4
444
En se minä ollut. Ja sitä paitsi se oli vahinko.Eivätköhän kaikki miehet - parisuhteessa tai eivät - ole enemmän tai vähemmän runkkareita.
En se minä ollut. Ja sitä paitsi se oli vahinko.Eivätköhän kaikki miehet - parisuhteessa tai eivät - ole enemmän tai vähemmän runkkareita.
Liian helppoa. Seksiä ollut joskus ennen koronaa kauan sitten. Ja muistaakseni clintonin jutussa todistettiin että vain yhdyntä on seksiä (tai jotain sinne päin).Liian helppo. Haastan sinut seksittömästi syyskuuhun.
Anteeksi, mutta millä auktoriteetilla varjomodet voivat luvata mitään, elleivät halua vittuilla?Jomppa koolta kovasti terveisiä tämän ketjun lukijoille. Soiteltiin juuri. Varjomodet ovat kuulemma antaneet sen verran positiivista palautetta hänestä, että vapaan osion kielto päättyy tänä vuonna. Itsekin häntä varoittelin ettei lähtisi sitten taas lapasesta täällä, mutta on mies tajunnut itsekin tilanteen ja lupaa käyttäytyä.
Ei ne alkoholijuomat noin nopeasti pilaannu, ei niitä ole pakko pois juoda. Säästä vaikka vappuun tai juhannukseen. (Taisi tosin mennä jo, joten myöhässä taitaa tämä vinkki olla.)On tää kans. Joutuu vetään kännit kun on vielä ennen joulua saatua juomia jäljellä kun alkuviikosta vasta tili ja tässä kolme päivää vapaata ja tili näyttää nollaa. No saapa ainakin koomat ja nukkuu sit koko huomisen.
Kyl ne juotiin pois niin sai rentoutusta ha energiaa. Töitä kun vasta keskiviikkona niin saa lepäilläEi ne alkoholijuomat noin nopeasti pilaannu, ei niitä ole pakko pois juoda. Säästä vaikka vappuun tai juhannukseen. (Taisi tosin mennä jo, joten myöhässä taitaa tämä vinkki olla.)
Tämä veto ei ollutkaan sinkkumiehille.Liian helppoa. Seksiä ollut joskus ennen koronaa kauan sitten. Ja muistaakseni clintonin jutussa todistettiin että vain yhdyntä on seksiä (tai jotain sinne päin).
Sitten siirretään maalitolppa. Just kun luulin että mä voisin voittaa jonkun vedon, edes joskus.Tämä veto ei ollutkaan sinkkumiehille.
Entäs tämä, mistä tunnistaa venäläisen matelijatutkijan?Mistä tunnistaa suomalaisen naisen instagrammissa? Tatuoinneista.
Onko namibialainen matelijatutkija kyyneekeri? Ne on kuulemma yhtä kiellettyjä sanoja.Entäs tämä, mistä tunnistaa venäläisen matelijatutkijan?
Se on kyyryssä.
Nii, mutta ootko pillua saanut?Onko namibialainen matelijatutkija kyyneekeri? Ne on kuulemma yhtä kiellettyjä sanoja.
Tämä käytiin jo läpi tämän saman ketjun edellisellä sivulla. Lue sieltä.Nii, mutta ootko pillua saanut?
Mistä tunnistaa suomalaisen naisen instagrammissa? Tatuoinneista.
Mä oon ollu pian kymmenen vuotta jatkoajassa ja selvinnyt kahdeksan niistä ilman pelikieltoa. Helppoa kuin kävely.Selvisin vuoden 2021 ilman pelikieltoja jatkoajassa. Pari käytöskymppiä taisi tulla rikepisteen muodossa mutta muuten ollaan selvillä vesillä.
Ainoa asia joka on auton ajamista kaameampaa on olla huonon kuskin kyydissä.Autolla ajaminen on kyllä ihan hanurista. Kesällä valoisassa hyvällä kelillä vielä joten kuten siedettävää, mutta pimeässä 300km jäätävässä tihkussa todella syvältä.
On tuo oma auto pitkästä aikaa kyllä sinänsä kätevä kun voi mennä aikatauluista välittämättä, mutta en minä silti pitkän matkan ajamisesta mitenkään nauti. Ainoana poikkeuksena se, että voi kuunnella pitkästä aikaa cd levyjäni, mutta ei sekään ajamisen tylsyyttä voita.