Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 382 062
  • 66 968
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Noista pelikieltoilmoituksista on se ilo, että usein pelikieltoon johtavien viestien lukeminen on ... ilo ... siis hauskaa juttua öööö. No mitä tuolla nytkin oli.

Oli kyllä jälleen hyviä ja nokkelia viestejä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Pidin erityisesti siitä "kolmas bisse pönttöön" -viestistä.

Jäin miettimään sitä, kun huoran kerrottiin jo itkevän, niin miksi sen jälkeen vielä kehotettiin huoraa itkemään. Vai puhuttiinko siinä kahdesta eri huorasta?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Joo, ei avautunut kohta täysin. Kertojan positio oli huojuva.

Nuo edelliset pelikiellot oli vähän tylsiä, kun M.O.D.Eraattorit ei olleet poimineet yhtään pelikieltoon johtanutta viestiä. Muutenkin M.O.D.Et voisi useammin antaa pelikieltoja, niin saisi useammin mukavaa luettavaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

Tässä on ehkäpä hienoin otsikko millekään ketjulle täällä foorumilla.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Voiko love muuten lausua englanniksi "louv" (joo ei noin juntisti, mutten osaa kirjoittaa foneettisia merkkejä)? No siis ei voi, mutta miksei sellaista muotoa ole. Vertailtavina esimerkkeinä live (adj.), jive, home, globe, grove, drove, pope ja cove. Tai tarkemmin ajatellen varmaan kyllä voi jollain "oy mi bruv" -aksentilla.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noista pelikieltoilmoituksista on se ilo, että usein pelikieltoon johtavien viestien lukeminen on ... ilo ... siis hauskaa juttua öööö. No mitä tuolla nytkin oli.
Täältä voit vilkaista millaisilla ketjunavauksilla pääsee ikuiseen ketjujen avauskieltoon:


Ole hyvä! Ei kestä kiittää!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt mä sen keksin. Alan kulkemaan maastotakissa, missä Saksan liput liehuu hihoissa. Ihan vaan kostoksi Suomen armeijalle kun eivät päästä kertaamaan.

Puuttuukohan muuten Supo vapaaehtoisiin kertausharjoituksiin. Jos niihin änkeis mukaan.
 
Pitkään kypsytetty vaalea täysmallas lager. Kuulosti maukkaalta mutta eipä oo kummonen olut tää keisari lager, no eipä hintaakaan ole kuin 2e purkki.
 

Saipamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Parin viimeisen vuoden aikana työkavereista on lähtenyt n.6 parhaasta päästä toisiin töihin. Miksi aina ne mulkut työkaverit jää? Nykyisessä työpaikassa ollut 9 vuotta ja aina tuntuu et lähtee ne parhaat työkaverit. Pitää kyllä kohta vaihtaa itsekkin paikkaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Parin viimeisen vuoden aikana työkavereista on lähtenyt n.6 parhaasta päästä toisiin töihin. Miksi aina ne mulkut työkaverit jää? Nykyisessä työpaikassa ollut 9 vuotta ja aina tuntuu et lähtee ne parhaat työkaverit. Pitää kyllä kohta vaihtaa itsekkin paikkaa.
Jos vain mulkut jäävät sinne töihin niin tekeekö tämä sinusta mulkun?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jos vain mulkut jäävät sinne töihin niin tekeekö tämä sinusta mulkun?

Mulla ei ole yhtään mulkkua työkaveria. Niinpä onkin todennäköisesti syytä katsoa peiliin.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ostin hierontaöljypullon ja halusin testaa hierojataitojani. Sain sitte yhren vapaaehtosen testiin ja sille 30min setti pohkeet, takareidet, pakarat, alaselkä ja yläselkä sellainen rentouttava.... Ensimmäinen palaute oli että oonko hieronu kauankin (oli ensimmäinen tällainen hieronta mulla) ja toinen palaute että olin hyvä ja kolmas että koska hieron uudestaan?

No tuleepahan taidot tarpeeseen kun yritän hurmata miehen itselleni :P
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kysytääs vaikka tässä ketjussa koska tätä varmaan eniten luetaan:

Whatsappini tärähti viesti "Hei Lisa, tämä on uusi Whatsapp, ota yhteyttä jos sinulla on aikaa"

Viesti tuli +49 alkuisesta numerosta eli Saksasta. En avannut mitään sen tarkemmin, keskusteluikonissa näkyi naisen kuva mutta estoihin lähti siitä huolimatta (heh). Kysymys, onko tässä nyt joku edistyneempi puhelinhuijaus eli sama idea kuin niissä soitoissa joita tulee ulkomailta, eli ilmeisesti soittorobotti soittelee vaan numeroavaruutta läpi ja sitten yhdistyy jos yhdistyy. Tässä vaan on koodattu sitten whatsapille tämä jotenkin. Erikoista toki että mitään linkkejä tai muuta tuossa ei ollut vaan pelkkä viesti.

Toki teoreettinen mahdollisuus kai sekin että joku saksalainen muija on laittanut suomalaisen "Lisan" numeron väärin ja sitten jonkun googlekääntäjän avulla laittelee minulle viestiä, mutta tuskin kuitenkaan. Numeroni on salainen joten mistään tuota ei ole voinut kaivaa esille.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kun johonkin ketjuun kirjotin hammaslääkäripelostani niin eilen tuli käytyä 8 tai 9v jälkeen hammastarkastuksessa samalla lääkärillä, joka viimeksi minun purukalustoni ojennukseen pisti. Perjantaina pitää käydä putsauttamassa hampaat suuhygienistillä ja lokakuussa paikataan etuhampaat ja otetaan röntgenkuvat. Takahampaat oli kuulemma yllättävän hyvässä kunnossa. Onneksi selvinnee suht helpolla ja tuttu hammaslääkäri (en muille voinut kuvitellakaan meneväni) niin eiköhän tämä tästä ja saa taas pitkästä aikaa hampaat kuntoon. Jos vastedes uskaltautuisi vähän useammin ainakin tarkastukseen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostin hierontaöljypullon ja halusin testaa hierojataitojani. Sain sitte yhren vapaaehtosen testiin ja sille 30min setti pohkeet, takareidet, pakarat, alaselkä ja yläselkä sellainen rentouttava....
Tosta tuli mieleen että ilotyttö jätti toisen jalan kokonaan hieromatta. Kaipaskohan lisää rahaa. En mä kyllä silleen hierontoja tarvitse.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tosta tuli mieleen että ilotyttö jätti toisen jalan kokonaan hieromatta. Kaipaskohan lisää rahaa. En mä kyllä silleen hierontoja tarvitse.

No siis kyseinen testihierottava oli mies joten sain tarvittavat infot mitä voin käyttää sitten mahdollisesti muihin vaikka oli siis puhtaasti non sexual hieronta.

Kyllä pisti miettiin että jos ensimmäisestä kunnon hieronnasta minkä teen niin saan noin hyvän palautteen niin pistää miettiin että olisiko alan vaihto paikallaan. Vois kysyä jatkisraadilta arvion henkilöiltä @vetti @nummenkallio @Czescku ja @vilperi
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
No siis kyseinen testihierottava oli mies joten sain tarvittavat infot mitä voin käyttää sitten mahdollisesti muihin vaikka oli siis puhtaasti non sexual hieronta.

Kyllä pisti miettiin että jos ensimmäisestä kunnon hieronnasta minkä teen niin saan noin hyvän palautteen niin pistää miettiin että olisiko alan vaihto paikallaan. Vois kysyä jatkisraadilta arvion henkilöiltä @vetti @nummenkallio @Czescku ja @vilperi
Pikaisella googletuksella hierojan koulutus maksaa noin kolmisen tonnia (Suomen hierojakoulut). Eivätkä nuo käsitääkseni mitään ihmeitä tienaa (kaveri opiskeli joskus tuollaiseksi, mutta ei tullut toimeen niin luki itsensä amk inssiksi tms). Luulen, että tienaat paljon paremmin nykyisessä hommassasi.

Mutta jos tuo oikeasti noin hyvin sujuu niin pimeästi sitten toki voi kavereita ja tuttavia hieroa. Minä olen ainakin huono testikappale kun en oikein hieronnasta ole ikinä tykännyt, muuten kuin jumittavien hartoiden murjomisesta. Toisaalta ei minua kyllä ole ikinä kunnolla ole kokonaan edes hierottu, kun en ole moista halunnut. Ehkä se voisi tuntua jopa ihan kivalta tässä iässä, kun rupeaa paikat jumittamaan jo pelkästään iän takia.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Pikaisella googletuksella hierojan koulutus maksaa noin kolmisen tonnia (Suomen hierojakoulut). Eivätkä nuo käsitääkseni mitään ihmeitä tienaa (kaveri opiskeli joskus tuollaiseksi, mutta ei tullut toimeen niin luki itsensä amk inssiksi tms). Luulen, että tienaat paljon paremmin nykyisessä hommassasi.

Mutta jos tuo oikeasti noin hyvin sujuu niin pimeästi sitten toki voi kavereita ja tuttavia hieroa. Minä olen ainakin huono testikappale kun en oikein hieronnasta ole ikinä tykännyt, muuten kuin jumittavien hartoiden murjomisesta. Toisaalta ei minua kyllä ole ikinä kunnolla ole kokonaan edes hierottu, kun en ole moista halunnut. Ehkä se voisi tuntua jopa ihan kivalta tässä iässä, kun rupeaa paikat jumittamaan jo pelkästään iän takia.

Sain hierojatutulta jo infon että koulutusta ei tarvii mutta silloin ei kuulemma saa käyttää koulutettu hieroja nimikettä ja joutuu virallisesta duunista maksaan kuulemma enempi alvia.

Mut jälkimmäiseen pystyn kyllä sanoon että kyllä jos mää sain testihierottavan haluaan uutta settiä niin kyllä säkin sitten multa hiaronnan haluat :P

Joo, nykyhommassa vaan on haittapuoli noin 4.30 heräämiset kuutena päivänä kuussa jotka on aivan hirveitä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Numeroni on salainen joten mistään tuota ei ole voinut kaivaa esille.
Vaikka numeroasi ei löydä tiedusteluista, niin kuka tahansa voi lähettää sinulle viestin, jos näpyttelee numerosi vastaanottajaksi. (Ellet sitten ole erikseen estänyt.) Toki ei silloin todennäköisesti tiedä, että viesti tulee juuri sinulle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vaikka numeroasi ei löydä tiedusteluista, niin kuka tahansa voi lähettää sinulle viestin, jos näpyttelee numerosi vastaanottajaksi. (Ellet sitten ole erikseen estänyt.) Toki ei silloin todennäköisesti tiedä, että viesti tulee juuri sinulle.
Joo toki näinkin ja eihän se salainen numero tosiaan suoraan mitään estä. Mutta tässä tapauksessa kyseessä varmaan on ihan vaan joku botti.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jee vittu työt tehty klo 00:16 (kirjoitin irkkiin silloin). Seiskalta aamulla aloitin ja ruokailuja ja lyhyitä chättitaukoja lukuun ottamatta pyöritellyt exceliä. Onneksi tällaisia työpäiviä ei ole kuin kerran pari vuodessa.
 

Glove

Jäsen
Sain hierojatutulta jo infon että koulutusta ei tarvii mutta silloin ei kuulemma saa käyttää koulutettu hieroja nimikettä ja joutuu virallisesta duunista maksaan kuulemma enempi alvia.
Koulutettu hieroja alv 0% ja hieroja alv 24%, eli ero on aika merkittävä. Koulutusta tarjoaa muutkin kuin nämä kalliit hierojakoulut ja huomattavasti halvempinaan hintaan. Näyttötutkinnon voi suorittaa myös ilman, että käyt missään kurssilla. Opiskelet itsenäisesti.

Kyllä hierojan hommillakin elää kun on tarpeeksi asiakkaita. Täällä saa tunnin hieronnan n. 50 eurolla. Niitä kun tekee kahdeksan päivään viitenä päivänä viikossa niin tekeehän se jo 8000 €/kk. Onko niitä asiakkaita sitten noin paljon ja jaksaako tehdä noin paljon on sitten eri kysymys. Kulurakennekaan ei mielestäni ole kovin raskas, YEL, verot ja vuokra lienee suurimmat kulut. Ei ainakaan tule muita heti muita isompia mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös