Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 072
  • 66 858
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pitäis vissiin olla jo nukkumassa (huomenna juna kohti Vaasaa lähtee Pasilasta 11:05) mutta jostain syystä aivot päättäny että vielä ei väsytä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Koska oikeus on voittanut niin tahtoisin tehdä ketjun Mikset sinäkin olisi oman elämäsi Jonathan Toews (C)? mutten aivan tohdi. Ketjussa kerrottaisiin, kyllä, omia kokemuksia siitä, miten joku pösilö on toiminut kertojaa kohtaan tosi hienosti. Annan esimerkin: Jussi Halla-aho nosti kerran minulta pudonneen paperin ja antoi sen minulle takaisin. Hieno mies!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aloin tuossa eilen illalla miettimään että nämä jalkaterapeutin minulle sähköpostiin eilen lähettämänsä vikaraportti ja se mitä terapeutti minulle diagnoosiksi sanoi terapiakäynnillä niin eroavat jonkin verran toisistaan. En nyt tiedä miten tuota eroa vaan kuvaisi? Diagnoosi on sama mutta on kerrottu eri asioita eri termein. Terapiakäynnillä terapeutti puhui paljon kansakielenomaisemmin asioista.

Lähdin sitten tänään rohkeasti pyytämään terapeutilta vielä tarkentavaa raporttia ja sainkin sellaisen. Sekä oli hyvä että sain tuon rapsan. Omin sanoin kerrottu diagnoosi meni vähän metsään, en muistanutkaan asioiden oikeaa laitaa. Eli nyt oli hyvä taas omakin aktiivisuus ja se että kyselin vielä tuon toisen rapsan perään. Se avasi asiat kyllä paremmin ja sellain että tällainen taviskin asiat ymmärtää.

Eli jos joku on kiinnostunut niin sanon diagnoosin näin tiivistetysti. Ensin oli kai virheaskelluskin, askellus tullut lähinnä päkiän päälle ja kantapää koskenut sitten vasta lattiaan tai ei lainkaan koskenut. Tästä on seurannut se että säärien, pohkeiden ja jalkaterien lihaksistot ovat olleet liian kovalla kuormalla. Ja se on aiheuttanut voimakastakin kipua näemmä ja se on sitten taas lisännyt virheaskellusta kun on varonut sitä kantapäätä. Ehkä vaistomaisestikin.

Hyvä että nyt sain ensimmäisen kerran oikeastaan tällaisen tarkan ja aika selkeän diagnoosin lopulta. Tästä on sinänsä hyvä jatkaa eteenpäin vaikka varmaan on pitkä tie kivuttomaan elämään päästäkseen edessä vielä. Mutta nyt on tunne että ollaan vihdoin edes tiellä, pois sieltä pimeästä metsästä ja huojuvasta talosta. Noin niin kuin kuvaannollisesti sanottuna.
 

Glove

Jäsen
Taas tuo mun maha on sitä mieltä, että olisi aika syödä. En minä toki ole tälle päivälle syönbyt kuin aamupalan niiin kai tuo maha sitten oikeassa on. Ei vaan huvittaisi yhtään alkaa kokkailemaan. Eikä ole pakastimessakaan mitään valmista. Ei kai se sitten muu auta kuin tarttua toimeen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas tuo mun maha on sitä mieltä, että olisi aika syödä. En minä toki ole tälle päivälle syönbyt kuin aamupalan niiin kai tuo maha sitten oikeassa on. Ei vaan huvittaisi yhtään alkaa kokkailemaan. Eikä ole pakastimessakaan mitään valmista. Ei kai se sitten muu auta kuin tarttua toimeen.
Silloin ammattikorkeavuosina oli jotenkin vähän noloa kun maha aina kurni kokeissa, missä kaikki oli hiljaa. Mutta nälkä ei ollut yhtään. Nyt ryyppyvuosina ei ole niin väliä, jos pari päivää jää väliin. Eilen kyllä söin. Tänään ei varmaan enää tarvii.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mitä helvetin chathuone tuosta Modi-ketjusta on tullut?
 
Mitä helvetin chathuone tuosta Modi-ketjusta on tullut?
Äärimmäisen raskasta luettavaa. Enkä edes ymmärrä miksi siitä on tullut tommoinen yleisketju? Eikö täällä nyt ole jokaiselle aiheelle nykyään triidi? Miksi modet katsoo tota läpi sormien? Miten tonnikala voi olla uhanalainen?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Yritin tehdä lonkeroa. Minulla tuollainen Tallinnasta tuotu Hendricks lunar gin ja greippilimpparia ja tuosta yhdistelmästä tullut ihan hyvä lonkero aina. Nyt kun pullo tuntui tyhjältä (ei näe paljonko on jäljellä) ni ajattelin että kippaan saman tien loput lasiin (korkea 3dl lasi). No olikin sitten vähän enemmän jäljellä kuin luulin ja tuohon lasiin tuli pari desiä giniä. Ei ole enää hyvää lonkeroa. Jos tuon saan alas niin voi tulla asiaa kalsakänniketjuun.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Yritin tehdä lonkeroa. Minulla tuollainen Tallinnasta tuotu Hendricks lunar gin ja greippilimpparia ja tuosta yhdistelmästä tullut ihan hyvä lonkero aina. Nyt kun pullo tuntui tyhjältä (ei näe paljonko on jäljellä) ni ajattelin että kippaan saman tien loput lasiin (korkea 3dl lasi). No olikin sitten vähän enemmän jäljellä kuin luulin ja tuohon lasiin tuli pari desiä giniä. Ei ole enää hyvää lonkeroa. Jos tuon saan alas niin voi tulla asiaa kalsakänniketjuun.
No mutta, greippilimsaa voi lisätä aina lisää kun on vähän juonut.
 

Glove

Jäsen
Yritin tehdä lonkeroa. Minulla tuollainen Tallinnasta tuotu Hendricks lunar gin ja greippilimpparia ja tuosta yhdistelmästä tullut ihan hyvä lonkero aina. Nyt kun pullo tuntui tyhjältä (ei näe paljonko on jäljellä) ni ajattelin että kippaan saman tien loput lasiin (korkea 3dl lasi). No olikin sitten vähän enemmän jäljellä kuin luulin ja tuohon lasiin tuli pari desiä giniä. Ei ole enää hyvää lonkeroa. Jos tuon saan alas niin voi tulla asiaa kalsakänniketjuun.
Tuommoinenhan on normaali paukku tuolla Etelä-Euroopassa. 2/3 viinaa ja vähän limukkaa väriä antamaan. Anna mennä vaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Selkeimmin Arto "Lada" Laatikainen on minulle itselleni jäänyt mieleen siitä että hän oli aikoinaan hinta-laatusuhteeltaan varsinkin Liigapörssissä aina hyvä valinta kentälliseen. Ja koulussakin kun Liigapörssin pelaamisesta oli puhetta ja hyvistä sekä edullisista valinnoista niin Arto Laatikaisen nimi nousi usein esille. Halvalla hyvää laatua lempinimensä mukaisesti.

Tämä nyt ei ollut mikään pelillinen kommentti vaan enemmänkin viihteellinenkin. Siksi jaoin muistoni täällä ketjussa vaikka Ladasta on oma ketjunsakin avattu tänään HPK-osioon.

Hieno pelaaja, hieno ura ja hieno merkkipaalu. Kaiken kaikkiaan. Arvostan suuresti vaikka oma eniten mieleen jäänyt muistoni tällainen onkin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
No mutta, greippilimsaa voi lisätä aina lisää kun on vähän juonut.
Juu tämä on taktiikka. Hidasta tämä lisäily vaan kun tuosta ei pysty kovin isoa huikkaa kerralla ottamaan.
Vaarana vaan että menee limukan juomiseksi lopulta, ja jää kalsarikännit väliin.
Onneksi limupullossa on vain vähän jäljellä, joten ei pelkoa tästä (ja löytyy muutakin juomista).
Tuommoinenhan on normaali paukku tuolla Etelä-Euroopassa. 2/3 viinaa ja vähän limukkaa väriä antamaan. Anna mennä vaan.
Juu tuttu juttu. 2016 oltiin Espanjassa niin äiti ihmetteli miten oli ihan päissäni kahden GT:n jälkeen. Totesin ettei ollut ihan suomimitoilla tehtyjä drinkkejä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Hiihtomaajoukkue sai uudet asut. Tämä yksi naishiihtäjä tuntuu pitävän jokaisessa kuvassa mikkiä eri tavalla kuin muut.

#seksuaalinenhäirintä
#metoohiihto
#tuskinsenytvahingossatuohonmenee
 

Liitteet

  • Screenshot_20211029-194100_Opera.jpg
    Screenshot_20211029-194100_Opera.jpg
    149,9 KB · kertaa luettu: 130

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mua on halanut pari julkisuuden henkilöä. Esa Pakarinen ja Tapio Rautavaara. No muutaman muunkin kanssa ollaan halattu, mutta mä olin tuolloin pikkuinen poika.
 

Glove

Jäsen
Yksi naisihmeinen on tänään käymässä äitinsä luona, eikä siitä olisi kuin 300 km tänne mun luokse. Mutta ei se viitsi ajaa. Meinas, että mun pitäs ajaa huomenna sen luokse sen kotiin 600 km. Mitä sanoo jatkoajan raati, lähdenkö aamulla ajamaan?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko siihen PS Plus palveluun olemassa enää ilmaista 14 vrk kokeilujaksoa? Googleen kun pisti hakuun niin ohjaa kyllä pleikkarin nettisivuille mutta en kyllä löydä sieltä ostokohdasta enää mitään siihen viittaavaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onko siihen PS Plus palveluun olemassa enää ilmaista 14 vrk kokeilujaksoa? Googleen kun pisti hakuun niin ohjaa kyllä pleikkarin nettisivuille mutta en kyllä löydä sieltä ostokohdasta enää mitään siihen viittaavaa.

Oletko kokeillut tuota jo aiemmin? Sen saa yhden ainoan kerran käyttää ja sen jälkeen on kaivettava kuvetta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oletko kokeillut tuota jo aiemmin? Sen saa yhden ainoan kerran käyttää ja sen jälkeen on kaivettava kuvetta.
En ole mielestäni koskaan käyttänyt. Noh, ehkä tässä ei kitupiikkinä olo auta ja pitää kaivaa kuvetta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
En ole mielestäni koskaan käyttänyt. Noh, ehkä tässä ei kitupiikkinä olo auta ja pitää kaivaa kuvetta.

Pitäisi sitten näkyä tilausvaihtoehdoissa (12 kk, 3 kk, 1 kk ja ilmaisjakso). Itsellähän tuota ilmaisjaksoa ei luonnollisesti näy vaihtoehtona. Olen ollut plussassa mukana aivan alusta saakka.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pitäisi sitten näkyä tilausvaihtoehdoissa (12 kk, 3 kk, 1 kk ja ilmaisjakso). Itsellähän tuota ilmaisjaksoa ei luonnollisesti näy vaihtoehtona. Olen ollut plussassa mukana aivan alusta saakka.
Jopas on ihmeellistä sanoisi se Lidl-plus äpin mainosääni.

Oon mä kai sitten joskus tuon kokeillut kun en mitään muista. Ei helevetti. Noh, pistetään maksaen sitten prkl.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jopas on ihmeellistä sanoisi se Lidl-plus äpin mainosääni.

Oon mä kai sitten joskus tuon kokeillut kun en mitään muista. Ei helevetti. Noh, pistetään maksaen sitten prkl.

Käy kuitenkin varmuuden vuoksi Storessa ja laita hakuun sana trial.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Käy kuitenkin varmuuden vuoksi Storessa ja laita hakuun sana trial.
Hahaa se muuten oli siellä. Mä siis yritin metsästää sitä tuon PS:n nettisivujen kautta, mutta sieltä ei tosiaan löytynyt. Nyt kun kirjauduin pleikkarilla tuonne niin storen kautta se tosiaan löytyi.

Samalla käytin jonkun "promokoodin" mikä tuli tuossa NHL22:n mukana. Syötin sen lappusen ohjeen mukaan, ei mulla ole kyllä hajuakaan mitä tuossa tapahtui :D
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Elämä on.

Viime vuodet kuolemaa pelätessä piti jotain näprätä aikansa kuluksi. Nyt täysin tuntemattomat tahtovat maksaa siitä näpräämisestä, vaikka tulokset olivat alunperin jaettuna hyvin pienelle piirille.

Some tekee näemmä käsityöläisiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös