Ei minulla ollut tarkoitus kuin ottaa pienet päikkärit lounaan jälkeen. Nukuin kuitenkin melkein neljä tuntia.
Toimiston varastossa?
Ei minulla ollut tarkoitus kuin ottaa pienet päikkärit lounaan jälkeen. Nukuin kuitenkin melkein neljä tuntia.
Noista pelikieltoilmoituksista on se ilo, että usein pelikieltoon johtavien viestien lukeminen on ... ilo ... siis hauskaa juttua öööö. No mitä tuolla nytkin oli.
Oli kyllä jälleen hyviä ja nokkelia viestejä.
Pidin erityisesti siitä "kolmas bisse pönttöön" -viestistä.
Jäin miettimään sitä, kun huoran kerrottiin jo itkevän, niin miksi sen jälkeen vielä kehotettiin huoraa itkemään. Vai puhuttiinko siinä kahdesta eri huorasta?
Joo, ei avautunut kohta täysin. Kertojan positio oli huojuva.
Täältä voit vilkaista millaisilla ketjunavauksilla pääsee ikuiseen ketjujen avauskieltoon:Noista pelikieltoilmoituksista on se ilo, että usein pelikieltoon johtavien viestien lukeminen on ... ilo ... siis hauskaa juttua öööö. No mitä tuolla nytkin oli.
Jos vain mulkut jäävät sinne töihin niin tekeekö tämä sinusta mulkun?Parin viimeisen vuoden aikana työkavereista on lähtenyt n.6 parhaasta päästä toisiin töihin. Miksi aina ne mulkut työkaverit jää? Nykyisessä työpaikassa ollut 9 vuotta ja aina tuntuu et lähtee ne parhaat työkaverit. Pitää kyllä kohta vaihtaa itsekkin paikkaa.
Jos vain mulkut jäävät sinne töihin niin tekeekö tämä sinusta mulkun?
Tosta tuli mieleen että ilotyttö jätti toisen jalan kokonaan hieromatta. Kaipaskohan lisää rahaa. En mä kyllä silleen hierontoja tarvitse.Ostin hierontaöljypullon ja halusin testaa hierojataitojani. Sain sitte yhren vapaaehtosen testiin ja sille 30min setti pohkeet, takareidet, pakarat, alaselkä ja yläselkä sellainen rentouttava....
Tosta tuli mieleen että ilotyttö jätti toisen jalan kokonaan hieromatta. Kaipaskohan lisää rahaa. En mä kyllä silleen hierontoja tarvitse.
Pikaisella googletuksella hierojan koulutus maksaa noin kolmisen tonnia (Suomen hierojakoulut). Eivätkä nuo käsitääkseni mitään ihmeitä tienaa (kaveri opiskeli joskus tuollaiseksi, mutta ei tullut toimeen niin luki itsensä amk inssiksi tms). Luulen, että tienaat paljon paremmin nykyisessä hommassasi.No siis kyseinen testihierottava oli mies joten sain tarvittavat infot mitä voin käyttää sitten mahdollisesti muihin vaikka oli siis puhtaasti non sexual hieronta.
Kyllä pisti miettiin että jos ensimmäisestä kunnon hieronnasta minkä teen niin saan noin hyvän palautteen niin pistää miettiin että olisiko alan vaihto paikallaan. Vois kysyä jatkisraadilta arvion henkilöiltä @vetti @nummenkallio @Czescku ja @vilperi
Pikaisella googletuksella hierojan koulutus maksaa noin kolmisen tonnia (Suomen hierojakoulut). Eivätkä nuo käsitääkseni mitään ihmeitä tienaa (kaveri opiskeli joskus tuollaiseksi, mutta ei tullut toimeen niin luki itsensä amk inssiksi tms). Luulen, että tienaat paljon paremmin nykyisessä hommassasi.
Mutta jos tuo oikeasti noin hyvin sujuu niin pimeästi sitten toki voi kavereita ja tuttavia hieroa. Minä olen ainakin huono testikappale kun en oikein hieronnasta ole ikinä tykännyt, muuten kuin jumittavien hartoiden murjomisesta. Toisaalta ei minua kyllä ole ikinä kunnolla ole kokonaan edes hierottu, kun en ole moista halunnut. Ehkä se voisi tuntua jopa ihan kivalta tässä iässä, kun rupeaa paikat jumittamaan jo pelkästään iän takia.
Vaikka numeroasi ei löydä tiedusteluista, niin kuka tahansa voi lähettää sinulle viestin, jos näpyttelee numerosi vastaanottajaksi. (Ellet sitten ole erikseen estänyt.) Toki ei silloin todennäköisesti tiedä, että viesti tulee juuri sinulle.Numeroni on salainen joten mistään tuota ei ole voinut kaivaa esille.
Joo toki näinkin ja eihän se salainen numero tosiaan suoraan mitään estä. Mutta tässä tapauksessa kyseessä varmaan on ihan vaan joku botti.Vaikka numeroasi ei löydä tiedusteluista, niin kuka tahansa voi lähettää sinulle viestin, jos näpyttelee numerosi vastaanottajaksi. (Ellet sitten ole erikseen estänyt.) Toki ei silloin todennäköisesti tiedä, että viesti tulee juuri sinulle.
Koulutettu hieroja alv 0% ja hieroja alv 24%, eli ero on aika merkittävä. Koulutusta tarjoaa muutkin kuin nämä kalliit hierojakoulut ja huomattavasti halvempinaan hintaan. Näyttötutkinnon voi suorittaa myös ilman, että käyt missään kurssilla. Opiskelet itsenäisesti.Sain hierojatutulta jo infon että koulutusta ei tarvii mutta silloin ei kuulemma saa käyttää koulutettu hieroja nimikettä ja joutuu virallisesta duunista maksaan kuulemma enempi alvia.