Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 356 972
  • 66 888

Nick Neim

Jäsen
Minä jo aavistelinkin, että emme ole Kertun kanssa makuuhuonessamme kahdestaan.
Joo, valitettavasti näin. Nythän me olemme sinun kanssasi täällä makuuhuonessa kaksistaan, kun se Kerttu on vieläkin siellä suihkussa. Kuinkahan iso se kylppärin ikkuna oikein olikaan?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jotenkin outoa ajatella, että minun vuonna 2000 näkemäni San Francisco on lähempänä tuota ikivanhaa Bondia kuin nykyhetkeä.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Loma loppuu, mutta se nyt tapahtuu joka kesä. Toinen kesä putkeen, kun ei päässyt lentämään ulkomaille, mutta eipä juuri haittaa (no vähän kuitenkin, kun tykkään reissata).

Uusia livenä nähtyjä palstalaisiakin tuli neljä: @ultrar ja @teude golfin parissa ja @Rautapohkeet ja @Krepo kesäringissä. Ihan mahtavia tyyppejä kaikki.

Tuli myös palstan ulkopuolelta nähtyä yhtä niistä harvoista 12 vuotta samalla luokalla olleista (ala-asteen ensimmäisestä lukion loppuun), jota käytiin lasten kanssa tiistaina mökkimatkalla Lappeenrannassa morjestamassa. Vanhempi tytär totesi hänestä lähtiessä, että ihminen, jolla on Harry Potter tatuointi ei voi olla huono tyyppi. Viimeksi nähty ehkä ylioppilasjuhlissa 1995.
Taas yli puolet lomasta mökillä ja nyt kyllä säät suosivat. Golfikin kyllä sujuu helteessä, mutta aika rankkaa pelata.

Huomenna vielä loman lopettajaisiksi 36 reikää golfia. Aamulla mainitsemani ultrar kanssa Kotojärvi ja illalla opiskelukaverin kanssa Gumböle. Sitten taas ikuisuudelta tuntuva aika ennen seuraavaa kesälomaa.

Mutta tämähän on se elämän kiertokulku. Itse maanantaina takaisin suolakaivokseen ja tänään "kotiuduttiin" Helsinkiin. Täällä ei ole kyllä yhtään mitään mulle. Kolme viikkoa putkeen Itä-Suomea ristiin rastiin, pääkallopaikkana omamökki Etelä-Karjalassa ja Lappee. Hitto kun oltaisiin aikaisemmin sovittu niin johan sitä olisi voinut vaimon kanssa tulla teitin mökille kanssa "piipahtaa" savusuutareilla.

No niin tai näin, oli kiva loma kun ei tarvinnut etelässä olla, ehkä jatkiksen kesämiitti olisi kyllä kiinnostanut. Yllätyin siitä ettei se ulkomaille pääsy ollutkaan niin paha juttu. Eilen aamulla kävin vielä Mattilan gay-marketista hakemassa säkin Kesämäen karjalanpiirakoita ja oli haikea fiilis kaikkinensa. Syksyllä sitten viimeistään jos SaiPa-peliin pääsisi!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siinä on puolensa kun kesäloma on vasta elokuun puolivälistä alkaen. Niin kuin minulla nyt on.

Toisaalta vituttaa silloin kun muut hehkuttaa jo kesä- heinäkuussa loman aloitustaan ja loman viettoaan. Ja se oma loman odotus vain kasvaa kasvamistaan.

Mutta toisaalta taas nyt on sitten hienoa kun on malttanut odottaa sitä lomaansa ja se on nyt vasta edessä. Monilla loppuu lomat, medioissa ja mainoksissakin hehkutetaan jo arjen alkua. Mutta meikäpoika lauleleekin Ahon laitaa- ja Kesän lapsi-biisejä ja aloittelee vasta lomaansa.

No en halua tämän enempää tietenkään hieroa veistä kenenkään haavassa. Tämä on vain aika perus meininkiä näin kesäisin eli kesälomia on vuorotellen ja toisilla alkaa lomat ja toisilla päättyy ja pakkohan sen lomankin on joskus päättyä.

Minulla kyllä sitten loppuukin loma jo elo-syyskuun vaihteessa ja sekin on hyvä asia minun kannalta että enää ei tarvitse sen jälkeen kesällä töitä tehdä. Syksylläkin voi olla lämmintä, mutta siinä on jo syksyn viileyttäkin mukana aimo annos.

Minulla alkaa olemaan jo aika innostuneet fiilikset. Kesäloman odotus on jo aika tapissa. Ensi viikon perjantaina sitten viimeinen työvuoro ennen lomaa. Minulla ei kyllä ole nyt lomaa kuin kaksi viikkoa mutta kun viime kesänä oli kesälomaa jopa viisi viikkoa yhteen kyytiin niin eikö nuo nyt aika tasan mene, keskiarvon ollessa perus 3,5 viikkoa lomaa kahden kesän aikana.

Se täytyisi vain oppia paremmin nauttimaan niistä arkipäivistäkin. Se etenkin että parantaisi kuntoaan että jaksaisi enemmän ottaa irti niistä arkipäivien aamuista ja illoista ennen töiden alkua ja töiden jälkeen. Aikoinaan minun oma hoitajani sanoi viisaasti että ei ihminen voi vain odottaa lomia, että sitten kun loma on niin nauttii elämästä. Se pitäisi muutenkin nauttia siitä elämästä. Elämä on kuitenkin niin hauraskin.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Voi nyt vittu.

Haluaisin ilmoitukset, kun minulle vastataan. Chromella se ei liene onnistu.

Yksi hakukysely tuotti ensimmäisenä tällaisen tuloksen.

 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jatkoaika on maailman paras keskustelupalsta. Olen vaikuttanut aikoinaan muillakin, mutta ei ole ikinä tullut halua tavata ketään kirjoittajaa. Täällä niin on käynyt useamman kerran. @Gennadi kävi tässä pyörähtämässä iltakaljoilla äsken ja siksi tuli halu kirjoittaa tämä. En olisi ikinä nelikymppisenä uskonut löytäväni oikeita ystäviä, mutta jatkiksesta niitäkin on löytynyt. Ikähaarukalla 18-60. On tämä vaan niin hieno palsta.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole muuten pahemmin raottanut elämäänsä.

Jotain faktoja taitaa olla, että on aika lailla 30-vee ja Vaasasta alunperin.
En tajua miksi juuri kulutin melkein yli puoli tuntia lukemalle uutisia Kerttu Kotakorvesta. Selvisi vain, että nainen 33-vuotias ja tosiaan Vaasasta kotoisin, ei syö lihaa ja pyöräilee kaikkialle minne mahdollista. Naisen parisuhdetilanteeseen en kylläkään löytänyt mitään faktaa. Mutta ei tosiaan halua elämästään hirveästi jakaa tietoa ulkopuolisille, kun naisella oli aikanaan ollut stalkkeri, jonka takia on tullut varovaiseksi yksityiselämänsä suhteen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
En tajua miksi juuri kulutin melkein yli puoli tuntia lukemalle uutisia Kerttu Kotakorvesta. Selvisi vain, että nainen 33-vuotias ja tosiaan Vaasasta kotoisin, ei syö lihaa ja pyöräilee kaikkialle minne mahdollista. Naisen parisuhdetilanteeseen en kylläkään löytänyt mitään faktaa. Mutta ei tosiaan halua elämästään hirveästi jakaa tietoa ulkopuolisille, kun naisella oli aikanaan ollut stalkkeri, jonka takia on tullut varovaiseksi yksityiselämänsä suhteen.
Minä tajuan. Joskus vajaa 10v sitten eräässä tilaisuudessa viereeni istahti nainen, joka kertoi nimekseen Kerttu. Jos en olisi silloin ollut vielä naimisissa niin olisin ehkä tehnyt jotain yritystä siihen suuntaan. Vasta jälkeen päin tajusin että oli tämä Rautapohkeiden mainitsema tapaus. Aivan ihana nainen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jatkoaika on maailman paras keskustelupalsta. Olen vaikuttanut aikoinaan muillakin, mutta ei ole ikinä tullut halua tavata ketään kirjoittajaa. Täällä niin on käynyt useamman kerran. @Gennadi kävi tässä pyörähtämässä iltakaljoilla äsken ja siksi tuli halu kirjoittaa tämä. En olisi ikinä nelikymppisenä uskonut löytäväni oikeita ystäviä, mutta jatkiksesta niitäkin on löytynyt. Ikähaarukalla 18-60. On tämä vaan niin hieno palsta.
@Gennadi moi. Hänet tosin vain kerran tavanneena voin sanoa kyseessä olevan ihan fiksu nuorehko mies. Hyvät keskustelut oli. Hieman hämmentävää oli jälkikäteen kuulla ”oli kiva jutella itseään fiksumman kassa”. Herää kysymys kenen kanssa hän sitten normaalisti keskustelee?

En nyt tiedä onko tämä paras palsta, ihan hyvä toki.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole muuten pahemmin raottanut elämäänsä.

Jotain faktoja taitaa olla, että on aika lailla 30-vee ja Vaasasta alunperin.
En tajua miksi juuri kulutin melkein yli puoli tuntia lukemalle uutisia Kerttu Kotakorvesta. Selvisi vain, että nainen 33-vuotias ja tosiaan Vaasasta kotoisin, ei syö lihaa ja pyöräilee kaikkialle minne mahdollista. Naisen parisuhdetilanteeseen en kylläkään löytänyt mitään faktaa. Mutta ei tosiaan halua elämästään hirveästi jakaa tietoa ulkopuolisille, kun naisella oli aikanaan ollut stalkkeri, jonka takia on tullut varovaiseksi yksityiselämänsä suhteen.

antakaa minulle samoja sieniä joita syötte. Kerttu on 34-vuotiass!
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
@Gennadi moi. Hänet tosin vain kerran tavanneena voin sanoa kyseessä olevan ihan fiksu nuorehko mies. Hyvät keskustelut oli. Hieman hämmentävää oli jälkikäteen kuulla ”oli kiva jutella itseään fiksumman kassa”. Herää kysymys kenen kanssa hän sitten normaalisti keskustelee?

En nyt tiedä onko tämä paras palsta, ihan hyvä toki.

En ole nuori, mutta todella otettu fraaseistasi, olen otettu. Mun mielestä edustit sitä hiljaista intellkutalismia mikä kävikin totuuteen jutellessamme. Et tuonut itseäsi esille, tosin kuin minä molöpää-karjalainen. Mie en juurille tai itselleni maha mittään, mutta kirjat on mun parhaat ystävät. Ne ovat aina olleet niitä. Kuten elämänkoulun käynyt isäni sanoi "lue poika, lue!" Lakimiestä ei tullut, mutta joku sentään.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Jatkoaika on maailman paras keskustelupalsta. Olen vaikuttanut aikoinaan muillakin, mutta ei ole ikinä tullut halua tavata ketään kirjoittajaa. Täällä niin on käynyt useamman kerran. @Gennadi kävi tässä pyörähtämässä iltakaljoilla äsken ja siksi tuli halu kirjoittaa tämä. En olisi ikinä nelikymppisenä uskonut löytäväni oikeita ystäviä, mutta jatkiksesta niitäkin on löytynyt. Ikähaarukalla 18-60. On tämä vaan niin hieno palsta.

Mie tykkään siust
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minkäs sille voi jos on mahrottoman hyvän miehen onnistunut saamaan. Jos itse on vähän heikun&keikun niin toinen tasapainottaa sitä. Ja itse painaa päälle minkä osaa. Lopulta tasapaino on yhteinen. Ja elämä on...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös