Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Huomaa, että alkaa loman aloitus lähestyä. Paukkuu sähköposti siihen malliin.
Tuossa tilanteessa kannattaa unohtaa rentoutuminen ja viinin kanssa hienostelu. Ei muuta kuin pullo kirkasta ja namikat kaakkoon.Yritäpä tässä nauttia punaviinistä ja rentoutua työpäivän jälkeen pihalla, kun aivan järjetön pörinä päällänsä. Tuossa lentokentällä ilmeisesti tänään alkanut lentonäytös ja noita surruttajia naapuri komppaa omalla panoksellaan.
Kauhea darra eilisestä.. nyt joutuu vielä lähtee Puuhamaahan..
Muuten hyvä, mutta huominen työvuoro jarruttaa haluja koskea jäykempään.Tuossa tilanteessa kannattaa unohtaa rentoutuminen ja viinin kanssa hienostelu. Ei muuta kuin pullo kirkasta ja namikat kaakkoon.
Harmi tosiaan, kun Johnny ei enää ole palstalla.Muuten hyvä, mutta huominen työvuoro jarruttaa haluja koskea jäykempään.
Jukurit lienee kärkisijoilla, kun Jormakka ja Palmu sekä pappaduo mainitaan kovimpien siirtojen kohdalla.
Siitä, kun nuoruuden idolit menehtyy pois tietää, että ei sitä enää ole nuori. Jätkälle on tullut ikää lisää ja vanheneminen alitajunnan kautta itkettää sua. Täysin normaali vaihe jokaisen elämässä. Nyt menet metsään poimimaan niitä marjoja, niin saat muuta ajateltavaa.Jotenkin kokoajan varpaillani. Tietynlaisessa herkässä tilassa. Silmät kostuu jostain hyvästä biisistä jatkuvasti. Viime päivien muusikkojen poistumiset kosketti jokainen, voiko johtua siitä? Idolit joita oot kuunnellut koko pienen ikäsi menehtyvät.
Kyllä minä välillä mietin että ei sen loman tartte loppua... Minä voisin kyllä pitää useamman vuoden loman töistä rahallisesti sotkematta työkkäriä (ja KELAa) siihen koska sehän pilaisi loman velvoitteellaan. En vain koe tarvetta siihen (lomaan) koska pidän (osa-aikaisesta) työstäni ja työnantajani haluaa vielä työpanostani. Jos tulisi fudut niin ehkä viettäisin muutaman vuoden lomaa... Jonka jälkeen minulla ei olisi asiaa työmarkkinoille koska työhistoriassa on aukko. Eli parasta pysyä aalloilla kun ei vielä ole tallessa massia olla lomalla eläkeikään saakka...Loma loppuu, mutta se nyt tapahtuu joka kesä.
Kaveri juuri tänään sanoi että voisi tottua tähän, että on lomaa touko-elokuu (hänet siis irtisanottu täydellä palkalla ilman työvelvoitetta). Saattaisi kelvata kyllä minullekin. Mutta jollain tämä vapaa-aika pitää rahoittaa valitettavasti.Kyllä minä välillä mietin että ei sen loman tartte loppua... Minä voisin kyllä pitää useamman vuoden loman töistä rahallisesti sotkematta työkkäriä (ja KELAa) siihen koska sehän pilaisi loman velvoitteellaan. En vain koe tarvetta siihen (lomaan) koska pidän (osa-aikaisesta) työstäni ja työnantajani haluaa vielä työpanostani. Jos tulisi fudut niin ehkä viettäisin muutaman vuoden lomaa... Jonka jälkeen minulla ei olisi asiaa työmarkkinoille koska työhistoriassa on aukko. Eli parasta pysyä aalloilla kun ei vielä ole tallessa massia olla lomalla eläkeikään saakka...