Sain kukkia. Eiks olekin kauniita...
No on kyllä. Luulisin että ovat ruusuja, mutta täysin varma en ole kun en ole mikään ornitologi.
Sain kukkia. Eiks olekin kauniita...
Ilta-Sanomissa törmäsin uutiseen että "Ed Sheeran saapuu jälleen Suomeen". Tuli pari asiaa mieleen:
1. Onko Ed Sheeran joskus ollut Suomessa?
2. Kuka on Ed Sheeran?
Mysteerejä.
Pepe oli jotain kolmekymmentävuotta sitten hetkisen sen verran pinnalla että ei-jonnet kyllä muistavat. Veikkaan että Back To The River soi siellä jossain myös.Ja illalla sitten lätkämatsin jälkeen sellaisen artistin keikalle kuin Pepe Ahlqvist. Hieman nimettömämpi artisti mutta mitä olen nyt parina viime päivänä Spotifysta kuunnellut niin kuullostaa yllättävänkin hyvältä.
Pökköä pesään vaan. Noin toimin itekkin mökkillä ollessani jos peli-ilta.Oon verrattain tuore puusaunoja, kärsiikö siitä kiuas jos sitä lämmittää useamman tunnin putkeen? Tuskin kyllä mutta ajattelin varmistaa. Ajatuksena olisi siis nyt illan aikana pitää lämpöä yllä niin että saunoisin erätauot liigakierroksen aikana plus pelin jälkeen, just tulin ekoista löylyistä eli joku 6h.
Jos ei ihan ohuesta pellistä ole tehty, valitettavan kevyitä nyky kiukaat tuntuvat olevan.Oon verrattain tuore puusaunoja, kärsiikö siitä kiuas jos sitä lämmittää useamman tunnin putkeen? Tuskin kyllä mutta ajattelin varmistaa. Ajatuksena olisi siis nyt illan aikana pitää lämpöä yllä niin että saunoisin erätauot liigakierroksen aikana plus pelin jälkeen, just tulin ekoista löylyistä eli joku 6h.
just tulin ekoista löylyistä eli joku 6h.
Kun johonkin ketjuun kirjotin hammaslääkäripelostani niin eilen tuli käytyä 8 tai 9v jälkeen hammastarkastuksessa samalla lääkärillä, joka viimeksi minun purukalustoni ojennukseen pisti. Perjantaina pitää käydä putsauttamassa hampaat suuhygienistillä ja lokakuussa paikataan etuhampaat ja otetaan röntgenkuvat. Takahampaat oli kuulemma yllättävän hyvässä kunnossa. Onneksi selvinnee suht helpolla ja tuttu hammaslääkäri (en muille voinut kuvitellakaan meneväni) niin eiköhän tämä tästä ja saa taas pitkästä aikaa hampaat kuntoon. Jos vastedes uskaltautuisi vähän useammin ainakin tarkastukseen.
Pepe oli jotain kolmekymmentävuotta sitten hetkisen sen verran pinnalla että ei-jonnet kyllä muistavat. Veikkaan että Back To The River soi siellä jossain myös.
Tässäkään ei pidä yleistää, kuten ei muissakaan romaneihin liittyvissä asioissa.Romaneista voi olla ihan mitä mieltä tahansa, mutta ne on ihan saatanan hyviä laulamaan.
Kyllä mä nyt kuitenkin olen tätä n. tunnin katsonut ja edelleen sitä mieltä että ihan hyvä. Itse asiassa varmaan kolmanneksi paras näistä kaikista. Se nyt toki sinänsä ole paljoa vaikka Terminator Salvationkin on ihan kelpo toimintaa. Sen sijaan Genisys on sellainen mistä en vieläkään tiedä onko se parodiaa vai ihan vakavissaan tehty. Dark Fate taas lämmitteli vanhoja kuvioita uudelleen käyntiin mutta aika kehnosti.Tänään tulee Terminator 3 telkkarista. Ei nyt sillä että ajattelisin katsoa, mutta mielestäni tuo on kuitenkin mainettaan parempi leffa ja ihan sellainen kelpo actionpätkä. Leffan tarina ja lopetus on mielestäni oikein toimiva, parin hahmon castaus on vähän onneton mutta muuten ihan hyvää rymistelyä.
Kyllä mä nyt kuitenkin olen tätä n. tunnin katsonut ja edelleen sitä mieltä että ihan hyvä. Itse asiassa varmaan kolmanneksi paras näistä kaikista. Se nyt toki sinänsä ole paljoa vaikka Terminator Salvationkin on ihan kelpo toimintaa. Sen sijaan Genisys on sellainen mistä en vieläkään tiedä onko se parodiaa vai ihan vakavissaan tehty. Dark Fate taas lämmitteli vanhoja kuvioita uudelleen käyntiin mutta aika kehnosti.
Periaatteessa tämä Terminator 3:n tarina toisi hyvin päätökseen kolmen ekan leffan tarinan ja ne kaikki sekoilut rebootteineen ja Dark Faten "oikean todellisuuden" suhteen voisi unohtaa.
Tänään tulee Terminator 3 telkkarista. Ei nyt sillä että ajattelisin katsoa, mutta mielestäni tuo on kuitenkin mainettaan parempi leffa ja ihan sellainen kelpo actionpätkä.
Aamuvuorot on perseestä. Tänäänkin 04:40 ylös ja klo 06:00 alko työt. Onneks huomenna vasta iltaan.
Kaikkihan me digataan perseistä. Sinäkin. Myönnä pois vaan.Mutta sähän diggaat perseestä.