Toinen asia mitä voi miettiä on se että atomit koostuvat pitkälti tyhjästä tilasta. Täten ihmisten pitäisi pystyä kulkemaan seinien läpi ilman mitään ongelmia.Oletteko koskaan miettineet, että vaikka kaikki mitä näemme koostuvat atomeista, mutta yksittäistä atomia on mahdoton nähdä koska se on pienempi kuin näkyvän valon aallonpituus.
#mindblown
Oletteko koskaan miettineet, että vaikka kaikki mitä näemme koostuvat atomeista, mutta yksittäistä atomia on mahdoton nähdä koska se on pienempi kuin näkyvän valon aallonpituus.
#mindblown
Toinen asia mitä voi miettiä on se että atomit koostuvat pitkälti tyhjästä tilasta. Täten ihmisten pitäisi pystyä kulkemaan seinien läpi ilman mitään ongelmia.
Oletko yhtään ajatellut purkaa välitystiliä koska tuntuu olevan rahaliikenteessä ongelmia aika usein? Koska "sopimus" tehdään asiakkaan tahdosta (tai suostumuksella) niin luulisi että sen voisi purkaa asiakkaan niin halutessa. Tai jos muuttaisit sopimusta niin että pakollisten maksujen jälkeen saisit suuremman osan palkastasi (tai muista etuuksista) suoraan omalle tilille. Ja tietenkin, asiahan ei minulle kuulu mutta tuli vaan mieleen kun useamman kerran olet harmitellut välitystilin rahansiirtojen ongelmia.Niin kuin olen jo sanonut niin rahaa on kyllä riittävästi tähän reissuun mutta ongelmaa on aiheuttanut tuttuun tyyliin tuo rahan siirto välitystilin ja käyttötilin välillä.
Kysy Q:lta.Työkone ilmoitti että pitäisi lukita kone, kirjautua uudelleen sisään ja vaihtaa salasana. Tämä tehdään tietourvasyistä n. 3kk välein. Tein työtä käskettyä, ainut ongelma tällä hetkellä että Windows on nyt kohta puoli tuntia ilmoitellut että salasanaa vaihdetaan. Mitähän tässä kannattaisi tehdä, odotanko tässä sen 18 tuntia ja kattelen aamulla uudelleen onko prosessi onnistunut vai mitä helvettiä?
When normal man loses half of its IQ, it becomes Q.Kysy Q:lta.
Oletko yhtään ajatellut purkaa välitystiliä koska tuntuu olevan rahaliikenteessä ongelmia aika usein? Koska "sopimus" tehdään asiakkaan tahdosta (tai suostumuksella) niin luulisi että sen voisi purkaa asiakkaan niin halutessa. Tai jos muuttaisit sopimusta niin että pakollisten maksujen jälkeen saisit suuremman osan palkastasi (tai muista etuuksista) suoraan omalle tilille. Ja tietenkin, asiahan ei minulle kuulu mutta tuli vaan mieleen kun useamman kerran olet harmitellut välitystilin rahansiirtojen ongelmia.
When normal man loses half of its IQ, it becomes Q.
Tai jos muuttaisit sopimusta niin että pakollisten maksujen jälkeen saisit suuremman osan palkastasi (tai muista etuuksista) suoraan omalle tilille. Ja tietenkin, asiahan ei minulle kuulu mutta tuli vaan mieleen kun useamman kerran olet harmitellut välitystilin rahansiirtojen ongelmia.
Mikähän mahtaa olla tän palstan tykätyin viesti?
kuinka suuren arvon työntekijät antavat lomallaan kelille?
Jos vain kykenet niin sano kuskille sisälle mennessä että jos hän voisi jättää sinut oikealla pysäkillä ja jää istumaan mahdollisimman eteen. Usein kuskit suostuu tuohon ja varsinkin luulisi että "savon lupsakkaat" ihmiset auttaisi mielellään ulkopaikkakuntalaista. Anteeksi, jos kuulostan jotenkin holhoavalta mutta noin minä itse tekisin... varsinkin jos ennen pysäkkiä ei olisi mitään hyvää maamerkkiä jonka kohdalla painaa summeria.Ei se keskustaan kulkeminen niinkään jännitän sillä kyllähän sen selkeämmin näkee milloin on keskustassa mutta takaisin tulo saattaa olla haasteellisempaa. Toki nyt olen tuossa bussipysäkin maisemissa jo jonkin verran kierrellyt että olen samalla hieman oppinut tunnistamaan paikkoja.
@vilperi
Millä muuten pääsit sinne Vuohimäkeen kun ei siellä juuri busseja kulje?