Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei helvetti mulla kesti 15 minuuttia ehtiä reagoimaan tähän.
8 min. Mulla on ote herpoamassa.
Ei helvetti mulla kesti 15 minuuttia ehtiä reagoimaan tähän.
@mikko600 voitko hoitaa homman.Harakat on olleet tänä kesänä kohtalaisen tuttavallisia tulleet tuohon lähistölle pyörimään. Nyt ovat sentään vähän rauhoittuneet, alkukesästä tykkäsivät harrastaa sitä että tulivat tuohon asuntoni eteen pihatielle raakkumaan joskus aamuviideltä. Oppivat sitten onneksi siihen että kun hätisteli niitä pois niin eivät enää tulleet, toki aina joku yksittäistapaus tuli tuohon pihan läheisyyteen ja tuossa vieressä olevassa puussa raakkui myös. Pesää sillä ei kyllä todennäköisesti siinä ollut koska sen verran hiljaista se liikehdintä muuten oli.
Luulin että tuosta ongelmasta oltiin jo päästy mutta vielä mitä. Tänä aamuna harakka oli tullut tuohon makuuhuoneen ikkunalaudalle ja koputteli sitä peltiä siinä nokallaan. En tiedä mitä luuli löytävänsä koska ei siinä mielestäni mitään elukoitakaan pyörinyt. Paskat se siihen oli kerennyt myös vääntää ennen kuin koputtelin ikkunaa ja pyysin ystävällisesti poistumaan.
Saas nähdä vieläkö näiden kanssa tarvitsee neuvotella.
Toinen asia mitä voi miettiä on se että atomit koostuvat pitkälti tyhjästä tilasta. Täten ihmisten pitäisi pystyä kulkemaan seinien läpi ilman mitään ongelmia.Oletteko koskaan miettineet, että vaikka kaikki mitä näemme koostuvat atomeista, mutta yksittäistä atomia on mahdoton nähdä koska se on pienempi kuin näkyvän valon aallonpituus.
#mindblown
Oletteko koskaan miettineet, että vaikka kaikki mitä näemme koostuvat atomeista, mutta yksittäistä atomia on mahdoton nähdä koska se on pienempi kuin näkyvän valon aallonpituus.
#mindblown
Toinen asia mitä voi miettiä on se että atomit koostuvat pitkälti tyhjästä tilasta. Täten ihmisten pitäisi pystyä kulkemaan seinien läpi ilman mitään ongelmia.
Oletko yhtään ajatellut purkaa välitystiliä koska tuntuu olevan rahaliikenteessä ongelmia aika usein? Koska "sopimus" tehdään asiakkaan tahdosta (tai suostumuksella) niin luulisi että sen voisi purkaa asiakkaan niin halutessa. Tai jos muuttaisit sopimusta niin että pakollisten maksujen jälkeen saisit suuremman osan palkastasi (tai muista etuuksista) suoraan omalle tilille. Ja tietenkin, asiahan ei minulle kuulu mutta tuli vaan mieleen kun useamman kerran olet harmitellut välitystilin rahansiirtojen ongelmia.Niin kuin olen jo sanonut niin rahaa on kyllä riittävästi tähän reissuun mutta ongelmaa on aiheuttanut tuttuun tyyliin tuo rahan siirto välitystilin ja käyttötilin välillä.
Kysy Q:lta.Työkone ilmoitti että pitäisi lukita kone, kirjautua uudelleen sisään ja vaihtaa salasana. Tämä tehdään tietourvasyistä n. 3kk välein. Tein työtä käskettyä, ainut ongelma tällä hetkellä että Windows on nyt kohta puoli tuntia ilmoitellut että salasanaa vaihdetaan. Mitähän tässä kannattaisi tehdä, odotanko tässä sen 18 tuntia ja kattelen aamulla uudelleen onko prosessi onnistunut vai mitä helvettiä?
When normal man loses half of its IQ, it becomes Q.Kysy Q:lta.
Oletko yhtään ajatellut purkaa välitystiliä koska tuntuu olevan rahaliikenteessä ongelmia aika usein? Koska "sopimus" tehdään asiakkaan tahdosta (tai suostumuksella) niin luulisi että sen voisi purkaa asiakkaan niin halutessa. Tai jos muuttaisit sopimusta niin että pakollisten maksujen jälkeen saisit suuremman osan palkastasi (tai muista etuuksista) suoraan omalle tilille. Ja tietenkin, asiahan ei minulle kuulu mutta tuli vaan mieleen kun useamman kerran olet harmitellut välitystilin rahansiirtojen ongelmia.
When normal man loses half of its IQ, it becomes Q.
Tai jos muuttaisit sopimusta niin että pakollisten maksujen jälkeen saisit suuremman osan palkastasi (tai muista etuuksista) suoraan omalle tilille. Ja tietenkin, asiahan ei minulle kuulu mutta tuli vaan mieleen kun useamman kerran olet harmitellut välitystilin rahansiirtojen ongelmia.
Mikähän mahtaa olla tän palstan tykätyin viesti?