Alkaa olemaan aika haikea fiilis jo, sillä äsken saavuin sitten reissuni valitettavasti jo viimeiseen reissun majoituskohteeseeni Mikkeliin. Toisaalta tuo on hyvä merkki että on aidosti haikea fiilis sillä ei sellaista samanlaista tunnetta olisi jos reissu olisi ollut epäonnistunut. Silloinhan sitä odottaisi vain kotiin pääsyä.
Odotuksia minulla ei juuri Mikkeliä kohtaan ole, en oikein edes tiedä mitä täällä on. Ja kun tuo Savonlinna oli niin upea elämys että oksat pois niin on aika vaikea täällä Mikkelissä kehitellä sellaista tekemistä ettei tulisi tuon Savonlinna-keikan jälkeen plääh-fiilistä.
Noh, jos vähän tutustuisi Mikkeliinkin ja saisi ihan hienon päätöksenkin tälle upealle reissulle. Mutta olihan tuo Savonlinna kyllä niin mahtava kaupunki, komea. Siellä oli hyviä turistikohteita kuten Olavinlinna mutta myös luontoa mukavan lähellä Savonlinnan keskustaa. Kaunis kaupunkihan tuo on.
Lauantai-iltana olen taas kotona. Mutta sitä ennen ehtii vielä noin parin päivän verran nauttimaan Mikkelistä. Vai voiko siitä nauttia? Toki osasin nauttia Lahdesta ja Forssastakin aikoinaan. Sen verran hyvä tuuri minulla kuitenkin käynyt kelienkin suhteen että satanut on reissuni aikana harvoin, en ole kastunut. Vaikka kylmää ja epävakaista on ollutkin.