@vilperi oon aina ihmetellyt jengiä, joka myy jossain fb-kirppiksillä tavaraa esimerkiksi hintaan 1€. Kuka jaksaa yhden euron takia tehdä mitään? Oon kyllä antanut rojua ilmaiseksi NOUTOA vastaan, mutta jos raha liikkuu niin ”kaupan osapuolilla” on erilaiset odotukset tavaran kunnon jne suhteen ja tällöin se euron hinta käy lähinnä rasittavaksi.
Mutta mielestäni jonkun 4 euron takia ei ole järkeä lähteä postittamaan.
Tätä samaa minäkin aloin sitten funtsaamaan että onko tässä järkeä. Vaikka toki maksaja maksoi myös ne postituskulut siis ja minulle jäi voittoa kaupan käynnistä sen neljän euron verran niin tuli mietittyä että olisikohan tuo neljä euroa kattanut sen vaivannäön postittamisen eteen.
Nyt tietenkin onneksi vaivannäkö oli minulla pienempi kun R-kioskin/postin virkailija hoiti puolestani ilmaiseksi sen postittamisen. Ja tämä kioski sattui tosiaan sijaitsemaan kävelylenkkini varrella niin ei tarvinnut pelkän postittamisen takia reissuun lähteä.
Saahan tuolla neljällä eurolla vaikka sitten jo ainakin munkkikahvit torilla.
Keväällä noita tuotteitani innolla ilmoittelin tuonne Torille mutta nyt varsinkin kun on tätä hellettä ja työntekokin on jo poikkeuksellisen raskasta niin jaksa oikein panostaa näihin kaupan tekoihin.
Muutamaan kyselyyn ja viestiin Torissa olenkin jättänyt vastaamatta kokonaan. Ja siitä vähän huonoa omaatuntoa potenut. Kun itse aikoinaan leikkiin ryhdyin niin pitäisi se kai kunnialla loppuun asti leikkiä. Mutta ei ole enää ollut samanlaista innostusta ja jaksamista.
Noita pelikorttejakin taisi jo aiemmin kysellä muutama muukin joihin jätin jopa vastaamatta. Sitten randomina tartuin tähän täkyyn. Tiedä onko tuokaan ihan rehellistä, kun periaatteessa pitäisi myydä kai ensimmäiselle kiinnostuneelle?