Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 593 252
  • 68 304

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on kyllä vitun hyvä fiilis. Kolme kuukautta sitten aloin jälleen vetämään treeniä ihan kunnolla ja tossa ajassa paino tippui 15 kiloa ja nyt lähtöpainosta puntari näyttää -10kg ja oletus on että ne ovat lähinnä lihasta mitä on reilun 1.5 kuukauden aikana tullut lisää.

Kolme kertaa viikossa juoksulenkki ja kolme kertaa viikossa punttisalilla koko kroppa läpi. Äsken kotiudun salilta pyöräreissun jälkeen ja hiki valuu ja paikat huutaa hetkellisesti hoosiannaa, joten oletettavasti jotain on oikein tehty.

Nyt loppupäivä lepiä mökillä.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ylitin rajan ja sain ekaa kertaa tikun nenään. Olen osa ongelmaa ja siten häviäjien puolella. Nyt menen törkeän hedonistisesti kalaan.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tänään oli siskon lasten synttärit ja sitä ennen käväisin alkossa, kun huomenna mennään mökille ja lupasin äidilleni että minä tuon tällä kertaa punkkupöntön sinne. Jotain jenkkiviinejä oli siinä pönttöhyllyssä, mutta tiedän ettei äitini tykkää yhtään jenkkiviineistä ja siskoni kanssa on veikattu syyksi rypälettä (Zinfandel).

Sattui kuitenkin sopivasti alkon myyjä siihen niin kysäisin mökille sopivaa yleisviiniä (sopii grilliruuan kanssa sekä seurusteluun). No suositteli jotain italialaista, jonka sitten otin sen tarkemmin miettimättä tai edes katsomatta pakkausta. Pakkausta kuitenkin katsoin autoon lastetessa ja huomasin, että se onkin joku amerikkalaistyylinen italialainen ja rypäleenä tietenkin Zinfandel.

Onpahan sitten minulle enemmän juomista, jos ei huomisiltana testatessa äitille maistu. Mutta joutuu Parikkalasta tai Imatralta hakemaan uuden punkun sitten ensi viikolla.

Saipamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt on kyllä vitun hyvä fiilis. Kolme kuukautta sitten aloin jälleen vetämään treeniä ihan kunnolla ja tossa ajassa paino tippui 15 kiloa ja nyt lähtöpainosta puntari näyttää -10kg ja oletus on että ne ovat lähinnä lihasta mitä on reilun 1.5 kuukauden aikana tullut lisää.
Ei se mitään lihasta läheskään ole. Muutama sataa grammaa todennäköisesti. Ei lihasta saa niin helposti. Googleta lihasten kasvu vauhti, niin tiedät, ettei lihas kasva niin nopeasti.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itselleni punaviinin kohdalla valinta on lähes aina Espanjalainen Temranillo rypäleistä tehty juoma. Noilla spekseillä ei voi kovin vikaan valinta mennä. I assume.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ei se mitään lihasta läheskään ole. Muutama sataa grammaa todennäköisesti. Ei lihasta saa niin helposti. Googleta lihasten kasvu vauhti, niin tiedät, ettei lihas kasva niin nopeasti.
Oikealla lääkityksellä, lue kaurapuuro mustikka kiisselillä lihasta tulee kyllä. Isot pojat kertoneet. Kuten lainattu nimimerkki tietää, niin itse en ole kovin kaurapuuron ystävä. Lähinnä vatsaa kasvattelen, mikä nyt talven jälkeen on mennyt hieman mönkään, kuten itse @Saipamies miulle toissa täivänä totesi.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itselleni punaviinin kohdalla valinta on lähes aina Espanjalainen Temranillo rypäleistä tehty juoma. Noilla spekseillä ei voi kovin vikaan valinta mennä. I assume.
Tiedän minä montakin hyvää viiniä, mutta aina välillä (kuten nyt) tekee mieli kokeilla jotain uutta ja alkosta saadut suositukset ovat osuneet yleensä todella hyvällä prosentilla. Ja varmaan nytkin minun kohdallani, mutta en osannut kysyessä tarkentaa tuota rypälejuttua kun en edes tiennyt että Zinfandelistä tehdään viiniä muuallakin kuin jenkeissä (jos olisi jenkkiviiniä suositellut niin olisin pyytänyt jotain muuta).

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Amazing Race on kyllä paras ohjelma mitä telkkarista tulee. Lapsenikin ihan fiiliksissä tuosta (eivät kyllä tätä jaksoa vielä nähneet kun eivät ole täällä).

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Roban viides tuotantokausi on ilmestynyt kokonaisuudessaan. Ajattelin että katson jakson tai pari. Noh, katsoin viisi jaksoa. Viisi vielä jäljellä. On kyllä hyvä sarja.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minulla varma valinta punaisesta on ottaa joku chileläinen ja valkkareista Riesling.
Punaviini on meidän huushollissa usein Cabernet Sauvignon -rypäleestä, ainakin yhtenä komponenttina, kun on kyse ruokaviinistä. Tosin, italialaiset ja, hieman yllättäen, portugalilaiset viinit ovat myös erittäin hyviä, joskin ao. alueiden rypäleitä on lähes mahdotonta muistaa, hyvä että edes viinin nimen...

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tähän viinikeskusteluun vielä. En tiennyt, että Riesling on nyt ilmeisesti joku trendi. Tänään oli sattumoisin juuri aukeaman juttu Rieslingeistä ja joku sokkotesti.

Punaviineihin olen saanut myös ratkaisun usein @Czescku taktiikalla eli Alkon myyjältä suositus.

Täytyy @Surukuku neuvosta ottaa vaarin ja testata seuraavaksi joku portugalilainen punaviini. Niitä ei muistaakseni juuri ole tullut maisteltua.

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuosta @-FNM- kiljunjuomisesta tuli tosiaan teinivuodet mieleen, elettiin jotain 92-94 vuosia. Perjantaisin haettiin Mehukatti- purkkeihin porilaisessa vuokrakerrostalolähiön kellarissa tehtyä kiivikiljua suoraan tehtaalta. Kymmenellä markalla sai kivasti hyvää masun täydeltä.
Mahtaakohan @-FNM- elää nuoruttaan nyt samantyyppisessä elitistisessä piirissä.

Glove

Jäsen
Hyi shaatana kiljua yök. Joskus tuli teininä maistettua ja tuli suurin piirtein samoin tein ulos kun sen oli "nauttinut."

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ihme työkavereita mulla. Työvuorossa alkavat keskenään keskustella siitä, että miten voisi oppia alasta vielä lisää ja kertoivat eri väyliä, minkä kautta hakevat lisää tietoa. Tieto lisää tuskaa, sanon minä. Mitä vähemmän tiedän, sitä paremmin pärjään.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ite juon pääasiassa espanjalaisia Riojan alueen punkkuja ja tiettyjä italialaisia. Sopivan jämäköitä omaan makuun, kun en liian kevyistä tykkää.

Alkosta suosittelen esim Marques de Caceres Crianzaa, about 14€ pullo. Tosin nettikaupoista tuon saa kotiinkuljetettuna about 8-9€ plo.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Laitoin saunaan tulet, on sitten mukava katsoa hetken viileänä potkupallin finaalia. Tai näin olen kuullut että helteillä sauna viilentää. Kohtahan tuo selviää. Mukavasti oli muuten hämähäkin seittejä saunassa kun en kuukauteen ole lämmittänyt.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Branson palasi maan pinnalle ja yläkerran reilu ysikymppinen mummo yritti ilmeisesti samaa katon läpi.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Branson palasi maan pinnalle ja yläkerran reilu ysikymppinen mummo yritti ilmeisesti samaa katon läpi.
Uutisissa oli ensin mainitusta tapauksesta, mummosta oltiin hiljaa. Branson taputti kun lentokone tuli maahan turvallisesti, juntti luuli varmaan olevansa Keihäsmatkoilla.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuosta @-FNM- kiljunjuomisesta tuli tosiaan teinivuodet mieleen, elettiin jotain 92-94 vuosia. Perjantaisin haettiin Mehukatti- purkkeihin porilaisessa vuokrakerrostalolähiön kellarissa tehtyä kiivikiljua suoraan tehtaalta. Kymmenellä markalla sai kivasti hyvää masun täydeltä.
Mahtaakohan @-FNM- elää nuoruttaan nyt samantyyppisessä elitistisessä piirissä.

Nuoruuteni alkoi 12-vuotiaana ja jatkuu edelleen 36-vuotiaana,

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jotain jenkkiviinejä oli siinä pönttöhyllyssä, mutta tiedän ettei äitini tykkää yhtään jenkkiviineistä ja siskoni kanssa on veikattu syyksi rypälettä (Zinfandel).
Aika erikoinen jos ei tykkää Zinfadelista. Ostin ihan sattumalta pullon italialaista tuosta tehtyä ja se on aika maukas viini jos hedelmäisyydestä tykkää. Ehkä tämä nimenomainen on simppeli, ja äitisi pitää runsaammista viineistä joissa on tanniineja enemmän.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy