Itse lähinnä mietein, miten hän jäi naisoletetuksi ilman varmuutta.
Nykyään saa ihan luvalla epäillä ja olla epävarma asiasta.
Itse lähinnä mietein, miten hän jäi naisoletetuksi ilman varmuutta.
Tuli sut vilperi mieleen, kun luin tämän artikkelin. Itsekin ehkä joskus sortunut moiseeen.Olen luonnollisesti iloinen siitä että kesälomani alkoi mutta myös jokseenkin vapautunut, huojentunut. En sen vuoksi että pääsin kahdeksi viikoksi töistä eroon vaan sen vuoksi että loppui tämä jo taas hermojakin raastavaksi muodostunut odotus.
Minä en tiedä mikä minua vaivaa mutta ainahan tuosta odottamisesta tuppaa tulemaan minulle melkoinen koetinkivi. Oli loma, joulu tai mikä hyvänsä vähän isompi ja merkittävämpi odotuksen arvoinen asia niin aina se odotus tuppaa muodostumaan minulle ihan sellaiseksi asiaksi joka vie ajatuksissani kaiken huomion. Ja sitten kun se pyörii siellä ajatuksissa niin saa siitä kuulla myös muut viestieni muodossa.
Ajatukset pyörivät vain siinä odotuksen kohteessa, malttamattomuus ja yli-innokkuus siinä niitä oireita joita tuo odottamiseni aiheuttaa. Viihdyn kyllä hyvin töissäkin mutta taas tuli lomaakin odotettua vähintään kuin kuuta nousevaa.
En tiedä mikä minua vaivaa mutta voisihan tuota odottamista saada jatkossa jotenkin vähennettyä? Ei jaksaisi taas vähintään neljän kuukauden päästä odottaa näin kovasti joulua.
Eilen iltalenkiltä palatessani ulkomaalaistaustainen henkilö pysäytti minut ymmärtääkseni tiedustellakseen neuvoja kotiinsa (en muista paikkakunnan nimeä, suomi oli sen verran heikkoa) – neuvoin hänet oman käsitykseni mukaan hyvinkin kohteliaasti ja selkeästi siitä Fabianinkadun ja Aleksin kulmalta rautatieaseman suuntaan ja tiedustelemaan sieltä parempia neuvoja... kiitokseksi sain herralta "vitun huora" -huudon.
Kunnon "okei" -hetki taas kerran ja muistutus, miksi en yleensä pysähdy tuntemattomien ihmisten viittoilujen sun muiden takia.
Kyllä ne suomalaisetkin!
Jaahas, veli @Roger Moore, oot näköjään pillua saanu viime aikoina.Joku naisoletettu jätti tänne jotain vodkaspritz-juomia Kuopiorockin aikana. Onkohan nuo kunnon alkoholia eli kannattaako niitä juoda?
"Mitäs vittua sä koitat tulla neuvomaan?!"
Ei voi yleistää!
Hankalaksi tämä menee.
Vahvistan tämän väitteen olevan puhdasta pötyä. Eilen tuli Tinderissä vastaan, eikä ehdotellut mitään törkyjä. Eikä kyllä asiallisiakaan. Olis edes jotain ehdottanut, saatana.Annimari Korte oli taas ns. somevirrassa ja tuli mieleen, että hän kenties on oikea miesten unelma, joka suostuu monenlaisiin kauniin tekemisen ehdotuksiin ja ehdottaa myös itse. Sellaisen vaikutelman olen saanut.
Vahvistan tämän väitteen olevan puhdasta pötyä. Eilen tuli Tinderissä vastaan, eikä ehdotellut mitään törkyjä. Eikä kyllä asiallisiakaan. Olis edes jotain ehdottanut, saatana.
Minä olen kohderyhmä.Et kuulu kohderyhmään.
Minä olen kohderyhmä.
Tuli vietettyä päivä Tampereella nimimerkin @peksa kanssa. Kyseinen nimimerkki toimi ikään kuin oppaanani ja tuli nähtyä Tampereella taas uusiakin paikkoja. Vaikka joukossa oli vanhoja tuttujakin, kuten Pyynikin munkkikahvila näkötorneineen. Oli hieno päivä taas.
Ja täältä keskustelupalstalta löytyy kyllä nimimerkkien takaa luotettavia, fiksuja ja hyviä tyyppejä! Hyviä tuttavuuksia ei ole koskaan ihmisellä liikaa. Kiitos vielä peksalle päivästä!
tämän pisteen jälkeen ei ole enää mitään.
Suurin osa ihmisistä puhuttelee nykyään minua lempinimelläni.
Pari metriselle käärmeelle en semmoista ole löytänyt. Käärmeen hoito on toki kohtalaisen helppoa, mutta jo lähtökohtaisesti monet ihmiset pelkäävät käärmeitä. Saati, että niitä hoitaisivat. Pitää jatkaa etsintöjä jos löytyisi ratkaisu. Sitten voisi miettiä ostoksilla käyntiä.
Ex-anoppi ei mennyt edes samaan huoneeseen, missä meillä oli käärmeitä. Eikä ole tässä lähellä sukua tai kavereita, jotka voisi käärmettä käydä hoitamassa. Hoitoonkaan sitä ei oikein voi jonkun tutun luokse viedä kun se vaatisi puolentoista kuutiometrin terraarion roudaamista. SItä varten pitäisi sitten vuokrata paku.Eikö nämä mene yleensä hoidettaviksi anopeille? Jos sellainen sattuu löytymään.