Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 909
  • 68 302
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minulla puhelimessa soitto/herätyskello äänenä Guns n rosesin kappale you cold be mine kappaleen alku. Mites muilla palstalasilla? Puhelimen oma soitto ääni vai joku muu?
Ihan perusasetus päällä. En jaksa laittaa mitään biisejä soimaan, kun aina Iggyn Passengerin alkaessa soimaan aloin kaivelemaan puhelintani.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Minulla puhelimessa soitto/herätyskello äänenä Guns n rosesin kappale you cold be mine kappaleen alku. Mites muilla palstalasilla? Puhelimen oma soitto ääni vai joku muu?

Ramonesin Chinese Rock soittoäänenä ja puhelimen oma herätys. Joskus vanhassa luurissa oli Raining Blood herätysäänenä, voisi jopa sanoa, että sen ansiosta en kertaakaan nukkunut pommiin.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joku vitun vingutus mulla soi. Vaan jos pitää herätä seitsemän maissa, niin mulla soi kello 6.39 tai 6.53 tai 6.57; ei koskaan tasatunteja eikä pyöreitä lukuja. Ei edes viitoseen päättyviä, nekin on satanasta.

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Mulla on ollut soittoäänenä niin pitkään kun kännyköihin on oikeita piisejä saanut kasarin Teenage Mutant Ninja Turtles-tunnari. Enkä saatana vaihda vaan menen tuolla loppuun asti.

Ja herätysäänenä on niin vittumainen sireeni kuin vain mahdollista koska kappaleet ei toimi siinä hommassa meikälle. Vaikka olisi kuin metalliörinäräiskettä niin jatkaisin tyytyväisenä unia. Kokeiltu on.

T: KaljaVeikko 33v.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minulla on kokemusta, olen ajanut supikoirakolarin ja kyseinen supi lähti Volkswagenin etukulmasta ilmeisesti maatakiertävälle radalle kun en sitä mistään löytänyt.

Ajoin kans kerran supikoirakolarin. Mökkitiellä kasvoi saniaiset sisäluiskassa ja tie on auton leveys +0,5 m. En nähnyt puskasta renkaan alle hypännyttä pienen oravan kokoista supikoiranpentua lainkaan. Meikäläisen siitä täytyi olla yli ajanut, koska seuraava lähtijä asiasta pari tuntia myöhemmin soitti.

Poron kanssa olen kerran kolaroinut ja metson kanssa on pari kertaa pitänyt läheltä. Samoin koiran kanssa. Jonkun vapaana ollut dobermanni tms. vahtikoira singahti yks kaks tielle Lukonmäessä.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kävin 9 vuoden tauon jälkeen uusimassa rillit specsaverssilla. Eipä tuo näkö ollu mihinkään muuttunu, mutta melko naarmuillahan nuo on.

500e tuo nielas.

Edit.

Soittoäänenä toimii Kanye Westin Black Skinhead.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tosa pallokisoja katellessa on osunu sumusiin silmiini toi mainos, missä on sellanen 80-90 taitteen tietokonegrafiikka. Ihan hauska idea ja toimii. Ja taas pääsee täältä vaipanvaihdon ja katetrin tyhjentämisen jälkeen heittään hampaattomana että " Whhiddu, khu dää jonned ei dajuu..".

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tosa pallokisoja katellessa on osunu sumusiin silmiini toi mainos, missä on sellanen 80-90 taitteen tietokonegrafiikka. Ihan hauska idea ja toimii. Ja taas pääsee täältä vaipanvaihdon ja katetrin tyhjentämisen jälkeen heittään hampaattomana että " Whhiddu, khu dää jonned ei dajuu..".
Tuosta viestistä tuli vain mieleen, kun eilen joku laittoi linkin juttuun mielenkiintoisesta ruokapaikasta: HS Vantaa | Tältä maistuu Super Mario: Vantaalainen ravintola löysi erikoisen markkinaraon rakastetuista videopeleistä

Pitää joskus kyllä käydä tuolla pelaamassa Nintendoa ja syömässä Giana Sisters kun kerran suht lähellä on ja raflalla hienot kotisivutkin: Pizza | Gamer Deli | Vantaa

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Taas tuli palaa
Palaessaan ei tuo mitään uutta
Aivan kuin salaa
Se lisää kansan katkeruutta
Ja kun katseemme
Toisen tyhjän katseen kohtaa
Menemme sinne
Missä uusi aurinko hohtaa

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Taas tuli palaa
Palaessaan ei tuo mitään uutta
Aivan kuin salaa
Se lisää kansan katkeruutta
Ja kun katseemme
Toisen tyhjän katseen kohtaa
Menemme sinne
Missä uusi aurinko hohtaa
Lappeenrantalaisena minua aina ilahduttaa Kotiteollisuuden nostaminen esiin jonkun naapurijengin kannattajan toimesta. Ei kyllä ihmetytä, että jengi on HIFK. Elämäni ensimmäinen matsikin pk seudulla oli HIFK-SaiPa, kun kaverini veivät katsomaan moista muutettuani tänne pk-seudulle.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Prodigy on edelleen vitun kovaa musaa.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuosta viestistä tuli vain mieleen, kun eilen joku laittoi linkin juttuun mielenkiintoisesta ruokapaikasta: HS Vantaa | Tältä maistuu Super Mario: Vantaalainen ravintola löysi erikoisen markkinaraon rakastetuista videopeleistä

Pitää joskus kyllä käydä tuolla pelaamassa Nintendoa ja syömässä Giana Sisters kun kerran suht lähellä on ja raflalla hienot kotisivutkin: Pizza | Gamer Deli | Vantaa

Jos joku tois vanhan kunnon Pac Manin johonkin baariin, olisin ensimmäinen asiakas. Olinhan Turun vanhan legendaarisen "Yläpelihallin" hallitseva Pac Man - kunkku.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy