Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 667
  • 66 550

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Istun tällä hetkellä anniskeluravintolan pöydässä ja seurueessa on pari mahdollisesti vähemmistöön kuuluvaa naista. Päässäni soi tällä hetkellä Duran Duranin kappale A View to a Kill. Tästä voi olla vain yksi pakotie.

@CuJo#31
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Istun tällä hetkellä anniskeluravintolan pöydässä ja seurueessa on pari mahdollisesti vähemmistöön kuuluvaa naista. Päässäni soi tällä hetkellä Duran Duranin kappale A View to a Kill. Tästä voi olla vain yksi pakotie.

@CuJo#31

@Roger Moore nappaa molemmat naiset kainaloonsa ja suuntaa lähimpään sänkyyn. Mitään vastaväitteitä ei kuunnella ja molemmat hoidellaan. Samalla hyräillään ääneen sitä päässä soivaa melodiaa. Tee se, ole mies.
 
Onko täällä Saarioisten tai muiden vastaavien einesvalmistajia? Söisittekö näitä joita pakkaatte? 1,29e kaupassa maksava makaronilaatikko jossa lihaa etsimällä löydät purkalta tuntuvan biitin koko 400g laatikosta, syöttekö näitä itse?
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe
Onko täällä Saarioisten tai muiden vastaavien einesvalmistajia? Söisittekö näitä joita pakkaatte? 1,29e kaupassa maksava makaronilaatikko jossa lihaa etsimällä löydät purkalta tuntuvan biitin koko 400g laatikosta, syöttekö näitä itse?
Saarioisten laatikot ovat äitien tekemää ruokaa. Miten kehtaat valittaa, kun ensin hoitavat lapset kouluun/päiväkotiin, siivoavat kodin, jotta miehen hyvä tulla kotiin sohvalle katsomaan urheilua ja lopuksi tekevät laatikot Suomen kansalle valmiiksi lämmitettäviksi. Ole kuule kiitollinen ja siivoa suusi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään vietetään sitten tyttöporukassa naistenviikon päättäjäisiä. Minulla on tuossa juuri pulla tekeillä (taikina on nousemassa) ja eilen tein jo tomaatti-tonnikalapiirakan.

Edit. Tonnikalaa, ei tonnikamaa.
 
Viimeksi muokattu:

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tänään vietetään sitten tyttöporukassa naistenviikon päättäjäisiä. Minulla on tuossa juuri pulla tekeillä (taikina on nousemassa) ja eilen tein jo tomaatti-tonnikamapiirakan.
Kuulostaa hyvältä ja varmaan riemukkaat päättäjäiset luvassa. Saanko udella tarkemmin että mitä kamaa livautit piirakkaan?

Täällä syödään tänään ruokaisaa savulohisalaattia ja huomenna savulohiloota. Taikka toisinpäin jos muuttuva mieli astuu esiin.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kauhea darra eilisestä.. nyt joutuu vielä lähtee Puuhamaahan..
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Lautasella paahdettua Real-ruisleipää jonka päällä Oivariinia, Kippari-juustoa ja tönkkösuolattua lohifilettä. Ai saatana että on hyvää!
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän jäi myöhään vastaus. Hyvä arvaus, mutta en sentään. Ajattelin tulla katselemaan pesäpalloa Itä-Länsi -ottelun muodossa, eli toki junttimaisuutta löytyy jo omastakin takaa aika paljon.

En tiennytkään, että täällä pelataan Itä-Länsi tänä vuonna. Voittaa Porisperen 100-0, nyt vähän harmittaa jos menevät päällekkäin ja tuli jo liput ostettua Kirjurinluotoon.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sain eilen elämäni ensimmäiset piilolasit. Koskaan ei ole ollut vaikeuksia nähdä kauaksi, vaikka ihan pientä sielläkin näin vanhalla on,. Tuo lähelle näkeminen on taasen vuoden verran ollut haastavaa ilman laseja. Nyt nämä linssit silmissä tilanne onkin juuri päinvastainen ja täytyy sanoa, että outoa on, en ymmärrä en...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
On nuo ringit vaan rankkoja. En ymmärrä miten lappeen vieras oli jaksanut häipyä täältä jo reilusti ennen kuin me muut heräsimme. Mutta onneksi sentään palstan rinkiammattilainen pettter tuli eilen mukaan niin taas jokunen uusi jatkislainen pääsi toteamaan, että hänkin on ihan todellinen henkilö.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aamupäivällä vattumaalla vadelmia poimimassa. Ruokailu tähän väliin ja sitten iltapäivällä suolle mustikoita poimimaan.
 
Aamupäivällä vattumaalla vadelmia poimimassa. Ruokailu tähän väliin ja sitten iltapäivällä suolle mustikoita poimimaan.
Kadehdin ihmisiä jotka saa asioita aikaan. Siis oikeita asioita. Toki sain tehtyä itse ruat tälle viikonlopulle, onhan sekin jotain, mutta liikunnan tai marjanpoiminnan tai jonkun muun järkevän sijasta olen lähinnä juonut olutta ja pelannut videopelejä. Huomenna taas töihin, en koe saavuttani tällä tyylillä koskaan ikinä mitään. Mutta eipä se nyt tässä kaljoissa ole tämän hetken murhe.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Aamupäivällä vattumaalla vadelmia poimimassa. Ruokailu tähän väliin ja sitten iltapäivällä suolle mustikoita poimimaan.
Täällä tyhjeni kotipihan vattupusikosta päälärin verran kypsää marjaa. Tosin nämä jo eileittäin iltasella. Kirsikat A-tikkailla puista sitten tänään.
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe
Kadehdin ihmisiä jotka saa asioita aikaan. Siis oikeita asioita. Toki sain tehtyä itse ruat tälle viikonlopulle, onhan sekin jotain, mutta liikunnan tai marjanpoiminnan tai jonkun muun järkevän sijasta olen lähinnä juonut olutta ja pelannut videopelejä. Huomenna taas töihin, en koe saavuttani tällä tyylillä koskaan ikinä mitään. Mutta eipä se nyt tässä kaljoissa ole tämän hetken murhe.
Mutta toihan on hyvä, että sai tehtyä ruuat itse, etkä syö pelkästään niitä saarioisten eli äitien tekemiä laatikoita. Sä olet mies, etkä marjanpoimija!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kadehdin ihmisiä jotka saa asioita aikaan. Siis oikeita asioita.
Paljon kuului minunkin päivään vaan sohvalla istumista ja urheilun seuraamista... Kun vähän marjoja kerää niin voi hyvällä omallatunnolla relata loppupäivän olympialaisten äärellä.

Vadelmien poimiminen nyt on sellaista nastaa puuhaa (näin kauden alussa) kun voi napsia niitä herkkupaloja (vadelma) suuhun samalla kun kävelee hoidettuja käytäviä. Ei tarvitse tunkea itseään nokkosten ja vattujen rintamaan etsien marjoja ja reittiä itselleen. Ja mustikassa käynti alkaa jo vähän maistua puulta. Mutta minulla oli yksi hyvä paikka jossa oli isoa mustikkaa (kylläkin suopursujen seassa mutta hyvin kerättäväksi). Käytiin perheen (mies ja teini) kanssa vähän niitä sieltä "pelastamassa" omaan pakkaseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös