Naapurina oleminen on herkkä paikka monelle. Mitä vanhemmaksi sitä tässä itsekin tulee, sitä kärttysemmäksi ja kaikkeenkolinaanherääväksi sitä entisestään tulee.Alakerran naapuri oli valittanut, että pidän liikaa ääntä aamuöisin. Duuniin olen kyllä lähdössä silloin, ja olen nyt pyrkinyt pitämään oikein matalaa profiilia koko rappukäytävässä liikkuessani sekä aamutoimiani tehdessä.
Naapurissa tapellaan harva se päivä, ovia paiskotaan ja kaikkea muuta kolistellaan. Ei valituksia (tietojeni mukaan). Shaattana nyt näitä ihmisiä.
Jos sulla oikeesti häiriintyy naapuri siitä, että kolistelet normaalisti aamulla kun olet duuniin lähdössä niin se naapurisi on sairas. Kerrostaloelämä on kompleksisista. Tällä hetkellä mun kadulla roskakuskit tyhjentää säiliöitä - tää on niin rauhoittavaa saundia mitä ei heti osais ajatella. Mutta tämä tuo sen tutun ja turvallisen tunteen, että minä täällä ylhäällä boksissani ja maailma on järjestyksessä tuolla alhaalla. Mutta jos kahdentoista jälkeen tömistellään yläkerrassa niin otan lusikan ja menen koputtamaan niitten ovelle.