Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olin eilen humalassa mutta en raportoinut siitä jatkoaikaan. Olen nähkääs sivistynyt kännääjä. Kerron humalastani tänne vasta jälkikäteen vesiselvänä.
Mie olin eilen vesiselvä, mutta en raportoinut siitä jatkoaikaan. Olen nähkääs sivistynyt selvin päin. Kerron selvin päin olostani tänne vasta jälkikäteen humalassa.Olin eilen humalassa mutta en raportoinut siitä jatkoaikaan. Olen nähkääs sivistynyt kännääjä. Kerron humalastani tänne vasta jälkikäteen vesiselvänä.
Eli sinussa ei ole ainesta hyväksi ja esimerkilliseksi opettajaksi.Olin eilen humalassa mutta en raportoinut siitä jatkoaikaan. Olen nähkääs sivistynyt kännääjä. Kerron humalastani tänne vasta jälkikäteen vesiselvänä.
Oli torstaina ja eilen selvinpäin. Olen tänäänkin. Kaiken todennäköisyyden mukaan myös huomenna.Mie olin eilen vesiselvä, mutta en raportoinut siitä jatkoaikaan. Olen nähkääs sivistynyt selvin päin. Kerron selvin päin olostani tänne vasta jälkikäteen humalassa.
Aatot on amatööreille. Ammattilaiset ottaa oikeana juhlapäivänä (otin siis torstaina, joka ainakin nimipäiväkalenterin mukaan on se oikea Juhannus). Toki suomikäytännön mukaan juhannuksen päivämäärä vaihtuu, joten varmuuden vuoksi otan vähän tänäänkin.
Toivottavasti ei.Kauankohan menee että kännissä tulen kertomaan että olin edellisenä päivänä selvinpäin? Katsotaan. Ehkä sekin päivä koittaa…
Alkoholia ei tosin ole juuri koskaan mukana, kun autolla yleensä paikoille liikkuu, ja muutenkin tykkää pitää huomiokyvyn ja refleksit tapissa, erityisesti perhohommissa.
Hieno viesti.Meillä oli 80-luvulla Dingo, Yö ja Hanoi Rocks. Siihen päälle vielä Skädäm ja Hittimittari. Oli meillä myös toki lankapuhelin ja levyraati. Eniten kuitenkin kaipaan välituntien pihapelejä. Sitä kun joku heitti taskusta tennispallon, muodostettiin joukkueet ja alettiin pelaamaan. Ei mulla muuta. Siinä se. Aikaa viatonta.
Tämä päivä aloitetaan keikalla kaatopaikalle... vai mitälie jäteasemia ne nykyään on. On taas kertynyt vähän materiaalia joka pitää joka pitää kierrättää, käyttää energiana tai loppusijoittaa.
Niinpäs minäkin!Tulin kertomaan vaan sen, että olen kuulemma joskus ollut selvinpäin. Mahtanut olla tunne se.
Ei kun lähinnä kokeilin kelpaako mies sinne (kaatikselle) vai pitääkö roudata ydinjätteenkäsittelylaitokseen... ;-)Viimeinkin viette sen teinin sinne minne hän kuuluu.
Käy sanomassa vaimollesi että pistää kiirettä siihen touhuun.Pihalla kuulostaa olevan ruohonleikkuri ajossa. Toivottavasti ei mene yhteentoista asti niin kuin viimeksi.
Todistin samaa näkyä erään kiinteistöremontin kohdalla pari vuotta sitten. Sillä erotuksella, kuopassa lapioimassa oli musta mies. Jonkin ajan kuluttua eräs asiakkaana ollut vanhempi rouva kysyi mieheltään, ovatkohan jo päästäneet sen mustan pojan pois kuopasta. Olihan ne.Todistin äsken iltakävelyllä kliseen: tietyömaalla yksi kaupungin(?) raksamiehistä oli kuopassa lapion kanssa hommissa samalla, kun kahdeksan raksamiestä nojaili aitaan ja seurasi katseellaan kaverin työskentelyä.
Farkkusortsit jalassa kuukauden putkeen? Muista öljytä itsesi hyvin.Viimeinen deadline duuneissa hoidettu ennen tämän viikon jälkeen alkavia lomia. Yksi palaveri vielä tälle viikolle ja mahdollisesti siihen linkittyviä muita aktiviteetteja.
Ajattelin nyt kuitenkin ilmoittaa, että hanskat tippui nyt. Hoidetaan juoksevat asiat, mutta keskitytään lähinnä etätyö maleksimiseen nyt nämä viimeiset päivät ja tunnit.
Ai että!
Farkkusortsit jalassa kuukauden putkeen? Muista öljytä itsesi hyvin.