Kävin kummipojalle 2v wanha viemässä Vappupallon. Ehjänä mä sen Prismasta ostin ja ehjänä sen kanssa lähdin kotoa. Matkalla autolle, pari tyyppiä tuskaili Mersun ympärillä. Akku oli koslasta loppu ja akkua ei lyödy. Viitisen minuuttia pyörin autoa niiden kaa ympärillä etsien akkua (lähinnä googlasin että saattaa olla takapenkkien alla. Ei ollut. On ilmeisesti takakontissa) tuloksettomasti. Sinä aikana pallo oli osunut ilmeisesti viereiseen orapihlajaaitaan ja siihen tuli reikä.
Autossa huomasin että pallo oli vajaa, mutta luulin että kyse oli kylmästä lämpötilasta. Vasta kummipojan luona huomasin että pallossa oli reikä ja pojan äiti laittoi reiän päälle teippiä. Ja nyt kummipojalla on vajaa ilmapallo vapuksi.
Poikahan tuota ei muista mutta mun pitää varmaan huomenna käydä Cittarista hakemassa pojolle uus pallo ja käydä sitomassa se niiden ovenkahvaan kun ne käy torilla.
Autossa huomasin että pallo oli vajaa, mutta luulin että kyse oli kylmästä lämpötilasta. Vasta kummipojan luona huomasin että pallossa oli reikä ja pojan äiti laittoi reiän päälle teippiä. Ja nyt kummipojalla on vajaa ilmapallo vapuksi.
Poikahan tuota ei muista mutta mun pitää varmaan huomenna käydä Cittarista hakemassa pojolle uus pallo ja käydä sitomassa se niiden ovenkahvaan kun ne käy torilla.