Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
"Kerro kolmekymmenkiloisin mik' ruoka sisäilläin on pysyvin?"
Ei mulla mitään varamiehiä ole, mutta Joskus 15-20 vuotta sitten palkanmaksajani oli varamiespalvelu.
@vilperi jatka sitä jumppaa jos se kerran on tehnyt hyvää. Eiköhän ne jalat mene parempaa suuntaan. Ei välttämättä täysin kivuttomiksi, mutta semmoisiksi, että sen voi kestää koko työpäivän ajan.
Paljonko sun mujjja pitää kukalle grammahintaa?Pitäiskö ostaa muijille tulppaaneja. Kukkaa kun yrittävät usein kaupata.
Yst. terv. nimim. Narsissit partsilla, narsistit sisällä.
Pahoittelut, että en osaa vastata kysymykseesi, mutta kertoo kyllä taksien järjettömistä hinnoista, kun tuokin hinta kuulostaa oudon pieneltä. Jösses.Huomenna pitäisi siis ottaa taksi klo 18 jälkeen Klaukkala- Tikkurila. Netin laskurit näyttää että jotain 56 euroa, joka kuulostaa oudon pieneltä, mutta/joten kysymys siis tuolla alussa.
No siis töissä kaikki puhuivat että 100 euroa ei riitä, tähän pohjaten tuo 56 euroa kuulostaa oudolta.Pahoittelut, että en osaa vastata kysymykseesi, mutta kertoo kyllä taksien järjettömistä hinnoista, kun tuokin hinta kuulostaa oudon pieneltä. Jösses.
Tulihan mä mökille, en käynyt kylillä. Tänään menen, kun tuolla olisi kaffelan vieressä tuoretta savukalaa. Sen verran laiskottaa etten viitsi itse mennä kalaan. Ja saalis olisi mut tuntien hyvin epävarma...Kyllä varmaan. Kunhan muistaa käydä kaupoilla kotikunnassa eikä pysähdy matkalla. Ja sen jälkeen pysyttelee mökkiympäristössä eikä käy kylillä. Näin ei tuo tautia maakuntiin sieltä pääkallopaikalta. Ei kun siis miten päin se nyt olikaan... ;-)
Tästä olisi enää puuttunut se, että reilu hippi olisi lopussa sanonut rahat kädessä että: "tämäpä sopivaa, kun aikaisemmin kadotin kakskymppisen luultavasti tuohon parkkipaikalle"Pääsen paikalle. Meen heti sinne samaan paskahuusiin mihin uskoin sen luurin jättäneeni. Varattu, totta vitussa varattu. Ja tosiaan, siä ei oo kun se yks kakkakoppi. No, käännyn kannoillani ja aattelen että meen kysyyn infosta. Siinä samassa se ovi aukee, ja semmonen vähän hipin näkönen, oisko 16-20v. luultavasti joku opiskelijanuorukainen tulee mun luuri kourassa siältä loosista pihalle. Se kysyy heti (kun ramppasin siinä levottomasti) että eihän tää sulta oo tänne jääny...? Sanoin että on on! Kiitos, kiitos, tuhannesti. Hän totes vaan no hyvä, olin jo viämässä tätä tohon Infoon. Mää sitten että tommosta rehellisyyttä pitää arvostaa, ja että annan tolle jannulle ehdottomasti "löytypalkkion". Mää rupeen kaivaan kuvetta ja huamaan että ei mulla oo yhtään käteistä, niinku ei yleensä ookkaan. Mutta sitten muistan sen 20€ minkä löysin! Lyän sen nuaren miähen käteen ja sanon että ota ny ainaki tua. Se eka oli että ei ei, hän vaan spottas sen tossa pesupöydällä, oli viämässä jo infoon, mutta arvas että saatan olla omistaja kun niin teputin siinä vessan eressä. Otti sen vastaan ja toivotteli hyvät viikonloput. Toivottelin takas.
Nyt miätin että huhhuh. Melkosta. Usko palasi kyllä osittain ainakin nuorisoonkin.
En ole ainakaan ikinä nähnyt onnellista tosikkoa. Eli vastauksena kysymykseesi todella syvältä sieltä ja poikittain.Kuinkahan perseestä elämä olisi, jos olisi tosikko.