Jalkapallo on yksinkertainen peli. 22 pelaajaa taistelee 90 minuuttia pallosta ja lopulta Saksa voittaa.
Justhan ne hävisi Ranskalle.
Jalkapallo on yksinkertainen peli. 22 pelaajaa taistelee 90 minuuttia pallosta ja lopulta Saksa voittaa.
Football is a simple game. Twenty-two men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win.Justhan ne hävisi Ranskalle.
Uskon tuntevani itseäni sen verran, että tuo olisi normaalioloissa henkilökohtainen hell on earth: asuntovaunu - karavaanarialue - sosiaalisuus. Kuten sanoit, joillekin tuo passaa mainiosti ja hyvä niin.Vietin tänään ystävien asuntovaunulla campingalueella koko päivän ja tajusin, että karavaanarius ei totisesti olisi minua varten. Kun on työssään on jatkuvasti ihmisten kanssa tekemisissä, en jaksaisi sitä sosiaalisten kontaktien tulvaa vielä vapaa-aikanakin. Enkä ahtautta. Oli kyllä huikeaa tavata niin paljon ihmisiä, jotka rakastavat tuota vapaa-ajanviettotapaa.
Uskon tuntevani itseäni sen verran, että tuo olisi normaalioloissa henkilökohtainen hell on earth: asuntovaunu - karavaanarialue - sosiaalisuus. Kuten sanoit, joillekin tuo passaa mainiosti ja hyvä niin.
En tiedä, kun en oo aikasemmin tällasiin tilanteisiin törmänny. Viime kesänä jouduin perumaan yhden varauksen, kun asuntoon tulikin taloyhtön puolesta yllättävä remontin tarve ja olin unohtanut sulkea ko. päivät. Airbnb:lta tuli hirveet harjaukset ja piti selittää moneen kertaan, miksi peruin varauksen. Menetin samalla Supermajoittaja-statuksen, mikä sinänsä on ihan se ja sama. Muutenkin aika hankala ainakin alkuun on toi Airbnb:n appi. Asiat menee hyvin, niin kauan kun menee hyvin, mutta ongelmatilanteissa avun saaminen on melko hankalaa.@Reverent
Aikamoista. Kuinka paljon Airbnb antaa tilaa "kämpän" omistajalle tehdä riskianalyysiä siinä vaiheessa, kun se majoittuja jo odottaa avaimia koura ojossa, mutta jonka habitus viittaa johonkin aivan muuhun kuin iloiseen kaupunkituristiin?
Vietin tänään ystävien asuntovaunulla campingalueella koko päivän ja tajusin, että karavaanarius ei totisesti olisi minua varten. Kun on työssään on jatkuvasti ihmisten kanssa tekemisissä, en jaksaisi sitä sosiaalisten kontaktien tulvaa vielä vapaa-aikanakin. Enkä ahtautta. Oli kyllä huikeaa tavata niin paljon ihmisiä, jotka rakastavat tuota vapaa-ajanviettotapaa.
No käsittääkseni makkarapaketin hinta on sitä luokkaa, että vaikka varmaan syötäviä ovatkin, niin high risk low reward juuri tuo hinnan takia pätee tässä. Ostat itsellesi uudet ja lähetät pakkasessa olleet Kuopion ruoka-apu ry:lle.Joskus viime juhannuksen jälkeen olen täräyttänyt pari pakettia makkaraa pakastimeen ja siellä ovat vielä tänäkin päivänä. Päiväykset on menneet joskus viime lokakuussa, toinen on tavallista Wilhelmiä ja toinen ryynimakkaraa. Uskaltaakohan noita vielä syödä kun kuitenkin pakastimessa ovat olleet, vai kannattaako heittää menemään?
Joskus viime juhannuksen jälkeen olen täräyttänyt pari pakettia makkaraa pakastimeen ja siellä ovat vielä tänäkin päivänä. Päiväykset on menneet joskus viime lokakuussa, toinen on tavallista Wilhelmiä ja toinen ryynimakkaraa. Uskaltaakohan noita vielä syödä kun kuitenkin pakastimessa ovat olleet, vai kannattaako heittää menemään?
Autokuumeessa ei ole mitään muuta vikaa kun että se on kallista.Vituttaa kun iski autokuume. Edellisen autoni möin pois elokuussa 2012. Mutta nyt kun tuo golfkärpänenkin purrut 32v tauon jälkeen suht kunnolla niin tekee mieli päästä pelaamaan ilman, että joku kuskaa. Ja kun tytärkin ihan kiinnostunut lajista ketjun perustajan lisäksi (jolle lahjoitin vanhat mailani) niin ei tuo varmaan ihan huono sijoitus olisi. Auto kyllä aina huono "sijoitus", mutta olisi tuossa sekin hirveän hyvä puoli, että pääsisi toimimaan kuskina eikä voi juoda.
Pistinkin jo koeajotoiveen keskiviikolle Herttoniemeen, kun pitää silloin käydä kuitenkin Ruoholahdessa.
Näinhän se menee. Toiset, he joilla on oikeudet, avaavat ketjuja ja toiset, he joilta oikeudet viety, supisevat.Katohan, näyttäisi olevan jokin Elokapina-ketju... onkohan siellä jo fiiliksiä viritelty? En mene katsomaan.
Näinhän se menee. Toiset, he joilla on oikeudet, avaavat ketjuja ja toiset, he joilta oikeudet viety, supisevat.
Näinhän se menee. Toiset, he joilla on oikeudet, avaavat ketjuja ja toiset, he joilta oikeudet viety, supisevat.
Mä kävin hetken soittamassa rumpuja. Hyvät Pehit sai päälle. Tuntee elävänsä.Vähän hankala nukkua viime yönä kun huoneen lämpötila oli 34 astetta. Vähän viileämpää voisi kyllä olla.