Hols Nilgerssön
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 1992-1993 JyP HT, no smoking team
Mega man 2 - teema mulla soittoäänenä.
Minulla on kokemusta, olen ajanut supikoirakolarin ja kyseinen supi lähti Volkswagenin etukulmasta ilmeisesti maatakiertävälle radalle kun en sitä mistään löytänyt.
Ei ei. Minä nussin mujjjat hiljaaseks.Seksuaaliahdisteluketjussa on mainittu Sami Hedberg. Olisiko se sittenkin ollut kuulemma saman näköinen, muttei yhtä kuuluisa @Johnny B. Goode ?
Tuosta viestistä tuli vain mieleen, kun eilen joku laittoi linkin juttuun mielenkiintoisesta ruokapaikasta: HS Vantaa | Tältä maistuu Super Mario: Vantaalainen ravintola löysi erikoisen markkinaraon rakastetuista videopeleistäTosa pallokisoja katellessa on osunu sumusiin silmiini toi mainos, missä on sellanen 80-90 taitteen tietokonegrafiikka. Ihan hauska idea ja toimii. Ja taas pääsee täältä vaipanvaihdon ja katetrin tyhjentämisen jälkeen heittään hampaattomana että " Whhiddu, khu dää jonned ei dajuu..".
Lappeenrantalaisena minua aina ilahduttaa Kotiteollisuuden nostaminen esiin jonkun naapurijengin kannattajan toimesta. Ei kyllä ihmetytä, että jengi on HIFK. Elämäni ensimmäinen matsikin pk seudulla oli HIFK-SaiPa, kun kaverini veivät katsomaan moista muutettuani tänne pk-seudulle.Taas tuli palaa
Palaessaan ei tuo mitään uutta
Aivan kuin salaa
Se lisää kansan katkeruutta
Ja kun katseemme
Toisen tyhjän katseen kohtaa
Menemme sinne
Missä uusi aurinko hohtaa
Tuosta viestistä tuli vain mieleen, kun eilen joku laittoi linkin juttuun mielenkiintoisesta ruokapaikasta: HS Vantaa | Tältä maistuu Super Mario: Vantaalainen ravintola löysi erikoisen markkinaraon rakastetuista videopeleistä
Pitää joskus kyllä käydä tuolla pelaamassa Nintendoa ja syömässä Giana Sisters kun kerran suht lähellä on ja raflalla hienot kotisivutkin: Pizza | Gamer Deli | Vantaa
Joku pisti tämän tuonne jatkiksen irkkikanavalle:
Toki ennen meetoo aikaa, mutta hyvin saadaan vapaaehtoisia naisia lavalle kun laulaa heidän takamuksistaan. Hyvä biisi.
Kyllähän se takataskujen väli olis hyvä olla vähintään 30 senttiä, saa toki olla enemmänkinIhania naisia. Arvostan. Muutenkin ehkä parasta höpötysmusakkia ikinä. Sir puhuu asiaa. Peukku.
Mites pelit?Mökillä möllötetään. Kyllähän tuo aurinko on paistellut aikalailla täydeltä terältä. Mukavaa on ollut uida ja saunoa vaikka ulkonakin on niin lämmin ollut ettei paljon saunaa tarvitse. Vesi on 23 asteista eli oikein uitattavaa.
Saksa-Portugali on oikein mielenkiintoinen. Saksa on kyllä vahva. Oma maali on ollut kova sana mutta juuri näytti Saksa että osaa tehdä itsekin maaleja. Eka peli meni ihan ohi, tuloksen kyllä katsoin 1-1. Ilta pelistä en vielä tiedä. Jos mies nukahtaa ajoissa niin ehdin katsomaan jos jaksan valvoa.Mites pelit?
Jalkapallo on yksinkertainen peli. 22 pelaajaa taistelee 90 minuuttia pallosta ja lopulta Saksa voittaa.Saksa-Portugali on oikein mielenkiintoinen. Saksa on kyllä vahva. Oma maali on ollut kova sana mutta juuri näytti Saksa että osaa tehdä itsekin maaleja. Eka peli meni ihan ohi, tuloksen kyllä katsoin 1-1. Ilta pelistä en vielä tiedä. Jos mies nukahtaa ajoissa niin ehdin katsomaan jos jaksan valvoa.