Mä olin täällä paikallisen palloseuran matseja katsomassa ja aina tuli voitto. Sitä ennen eivät olleet voittaneet juuri koskaan. Vaimon veli raahas mut sitten kymmenen asteen pakkasessakin katsomaan pelejä koska muuten ois tullut pataan.
Olis vissiin pitänyt olla paikalla kun pelasivat Champions Leagueakin yhdessä vaiheessa, mutta olin silloin Kreikassa lomalla ja ilmeisesti telkkarista katsominen ei ollut tarpeeksi maagista.
Myös minä olin ensi alkuun todella onnekas kun aloin käymään joskus 1990-luvun alkupuolella HPK:n peleissä. Oli pitkään niin että aina kun olin pelissä niin HPK voitti. Muistaakseni tuo onnekas putki sitten katkesi jossain välieräpelissä Jokereita vastaan.
Ja tänään on sitten taas lääkäri minulla. Olen alkanut nyt hiihtolomalla ramppaamaan lääkärissä, sillä jo eilen kävin lääkärissä kuulemassa labratulokseni ja tänään menen lääkäriin tuon oikean puoleisen jalan jalkapohjakivun takia. Samalla käynnillähän näitä ei voinut hoitaa koska eilinen lääkäri oli lähinnä erikoislääkäri joka on erikoitustunut vain niihin asioihin minkä vuoksi minäkin hänellä kävin ja tämän päivän lääkäri on sitten työterveyslääkäri.
Labratuloksissa ei ollut mitään häikkää eli minulla ei edelleenkään ole muun muassa kilpirauhasissa vikaa, keliakiaa tai laktoosi-intorelanssia. Ilman muuta se on hyvä asia että labratulokset olivat positiiviset vaikka mitään selkeää vastausta kyseiseen ongelmaani en saanutkaan. Saan vaan alkaa käyttämään taas Visibliniä ja jotain maitohappobakteeria? Ja toivoa että näistä on myös apua.
Ja tänään menen tosiaan sitten lääkäriin tuon jalkapohjan kivun takia. Tämä kipukin todella ristiriitainen, pitkiäkin kävelylenkkejä pystyn tekemään mutta on se jalkapohja sitten myös toisinaan todella kipeäkin ja astuminen sillä on vaikeaa. Sattuu niin perhanasti. Kipu vaivaa etenkin töissä sekä myös kotonakin kun on ollut ensin paikallaan vaikka istumassa ja sitten lähtee liikkeelle. Mutta sitten kun on ollut liikkeellä jo jonkin aikaa niin kipu hellittää.
Toivottavasti saan tänään apua tuohon kipuun. Sillä eihän se todellakaan kivaa ole kun nyt se kipu on päivästä toiseen jollain tasolla läsnä elämässäni. Mutta saan varautua siihen myös että saan jonkin verran myös rapaa niskaani kun olen laiminlyönyt ne jumppani. Ne jumpat vaan unohtui silloin kun ostin ne geelipohjalliset työkenkiini. Nuo pohjalliset kun toivat kuitenkin avun joksikin aikaa mutta nyt viimeisen kuukauden aikana kipu on taas palannut oikean puoleiseen jalkapohjaan.