Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 315 929
  • 66 798

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@vilperi Kokeilepa Googlella hakua tukipohjalliset Hämeenlinna ja löydät muitakin vaihtoehtoja kuin paikallisen urheilutarvikekaupan.

Työkaverini tuossa jo vinkkasikin liikkeistä joista saa myös noita yksilöllisiä kengänpohjallisia. Se vaan että näissä liikkeissä kai pohjalliset maksaakin sitten halvimmillaankin 180 euroa ja mitään varmaa taetta ei ole että uudet, yksilöllisetkään pohjalliset auttavat.

Nämä on vaikeita asioita päättää, että kuinka toimia. Kun kuitenkin puhutaan jo aika isosta menoerästäkin.

Olen nyt kuitenkin päättänyt tehdä niin että käyn huomenna ostamassa uudet työkengät ja samalla reissullani käyn katsomassa eräässä apuvälineliikkeessä mitä heillä on minulle tarjota. Näillä koitan sitten mennä taas muutaman kuukauden eteenpäin ja jos ei auta niin ostan ne yksilölliset kengänpohjallisetkin. Muutaman kuukauden päästä minun rahatilanteenikin pitäisi olla taas tällä vauhdilla paria pykälää valoisampi.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pakko myöntää, että nyt vähän alkaa olla koronaväsymystä. Ehkä eniten siitä syystä, että töissä joutuu päivittäin vänkäämään asiakkaiden kanssa esim. maskin käytöstä, turvaväleistä ja muista helpoista jutuista. Maskitkin on ilmaiseksi tarjolla. Keskimäärin näistä vänkäävä on keski-ikäinen mies, joka vastustaa kaikkea muutosta ja kehitystä muutenkin.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lääkäri kirjoitti minulle lähetteen fyssarille jos siitä on taas jotain apua. Mutta varsinkaan kun ei löytynyt mitään varmaa kipujen aiheuttajaa niin se kai tarkoittaa sitä että mitään oikotietä onneen ei kai ole olemassa. Voi olla siis että joudun tuosta kivusta kärsimään vielä pitkäänkin aina aika ajoin.

Käy siellä fyssarilla ja sen jälkeen vasta kenkäkaupoille. Toisekseen hyvä fyssari saattaa hyvinkin huomata mikä siellä jalassa kinnaa, hieroa sen auki ja antaa ohjeet miten venyttää.

Itsellä oli vasemman jalkapohjan kanssa ongelmia ja fyssari ymmärsi heti mistä se johtuu, nilkassa oli joku lihas vähän heikko ja se meni jumiin, joka sitten heijastui jalkapohjaan. Fyssari hieroi tuon auki pari kertaa, antoi ohjeet miten sitä saa itse lämmitettyä juoksua varten ja nyt 3 vuoteen tuo ei ole haitannut enää lainkaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minä olen nähnyt kun lehtokotilot nai. Yllätin heidät yhden haavanlehden alta. Rauhallista menoa oli...
Joku uteliaanpi vois kysyä että mikä sai sut juuri tolloin kurkkaamaan juuri sen haavanlehden alle? Oliko ilmassa vahva odeur d'amour...?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mä oon nähnyt, kun kaksi isoa maakilpikonnaa painaa menemään. Aika rauhallista menoa sekin, mutta niitä ääniä ei kyllä unohda.

Minulla on jopa heikkolaatuinen kuva siitä olemassa kun kaksi olikos? leppäkerttua painelee menemään. Härskimpi jätkä kun olen. Kuva on vain heikkolaatuinen kun on jostain vuosilta 2008-2010 ja silloin minulla ei vielä ollut hyvätasoisella kameralla varustettua älypuhelinta.

Mielessäni kävi että voin yrittää jakaa kuvan täälläkin, mutta sitten aloin miettimään että tämä on aika tarkka palsta ja saako täällä julkaista K-18 materiaalia?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Käy siellä fyssarilla ja sen jälkeen vasta kenkäkaupoille. Toisekseen hyvä fyssari saattaa hyvinkin huomata mikä siellä jalassa kinnaa, hieroa sen auki ja antaa ohjeet miten venyttää.

Tämä voisi olla muuten hyvä neuvo mutta minulla on nopea tarve uusille, hyville työkengille. Vanhat työkengät on nimittäin pahasti rikkoutuneet. Ja tuokin voi olla ollut osaltaan kivun aiheuttaja että olen pitänyt rikkoutuneita kenkiä jalassani, ilman että olen pannut asiaa merkille. Ja se rikkoutunut jalkine on ollut nimenomaan se oikean puoleisen jalan kenkä.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Mikä saa ihmisen tekemään jotain tällaista:
Sarja-ulostaja iskee Espoossa (HS)

Kaikki ymmärtää että käytännön pilat on kivoja mutta jossain mennee raja? Ja kaikilla varmaan monikin raja ylittynyt vahingossa tai puolivahingossa joskus, mutta että toistuvasti..??
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En tiedä tarkemmin, mutta ihan pelkällä viinalla tuskin onnistuu (enkä tarkoita, että tarvii jotain kiinteetä höhöö).

Vai olisiko joku Tampereen reviirinmerkkaajista tehnyt kevätmuuton Espooseen?
Olikos Oulussa se sankari joka paskoi uima-altaaseen? Huvinsa kullakin.

En tiiä, on kyllä jotenkin jäätävää toimintaa. Siinä on myös saanut kyllä pinnistää ihan tosissaan ellei ole sitten kunnolla ns. hätä ollut. Oma käsitykseni on nimittäin se että jos paskaa ei väännä jossain suht luonnollisessa paikassa tai olotilassa niin sellainen väkisin pinnistäminenkään ei ihan helposti onnistu. Toki jos päässä on vikaa enemmänkin niin asia erikseen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olikos Oulussa se sankari joka paskoi uima-altaaseen? Huvinsa kullakin.

Olen kuullut, että mereen paskantaminen tuntuu mukavalta. En ole kokeillut, vaikka kuuntelin toki kuvailun tästä "synnytysoperaatiosta" tarkalla korvalla.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jätkät hei. Siis kelatkaa, että jotkut ne viettää päivänsä modeketjussa olevaan vänkäämiseen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jep,se on mun mielestä se "the original Sarjakakkaaja".

Onkohan kyse copycat-ilmiöstä? Ei kai Ulos T. sentään ole sarjapaskeejan seuraajien hengessä valinnut nimimerkkiään?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joku uteliaanpi vois kysyä että mikä sai sut juuri tolloin kurkkaamaan juuri sen haavanlehden alle?
No etkö tajunnut että haravoimassahan minä olin kun heidät yllätin. Kattelin vaan että jassoo, siinähän se oli paritteluelin porautuneena toiseen eli hommissa oltiin. No siitä hommasta ei sitten munia tullut kun keräsin kaverit ja laitoin ne etikkapulloon. Sinne kuolivat saakelin syöpöt. En usko että tämä maailma kaipaa hirveästi lisää lehtokotiloita.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No etkö tajunnut että haravoimassahan minä olin kun heidät yllätin. Kattelin vaan että jassoo, siinähän se oli paritteluelin porautuneena toiseen eli hommissa oltiin. No siitä hommasta ei sitten munia tullut kun keräsin kaverit ja laitoin ne etikkapulloon. Sinne kuolivat saakelin syöpöt. En usko että tämä maailma kaipaa hirveästi lisää lehtokotiloita.
Olisit nyt antanut edes jannuparan ampua napalmit kohteeseen ennen kun rupesit leikkiin jumalaa. Julmuri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös