Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aloin kuunnella Belinda Carlislea. Ihan kuin ois pikkupoika taas. Piti ostaa nyrkkeilysäkki, mutta Itiksestä ei moista löytynyt, niin ostin laatikon Kurjalaa, laitoin pojan kantamaan laatikon kotiin, isi ei jaksanut.
Mikähän Belindassa on. Teini Johnny ei ollu koskaan nähnyt edes kuvaa em. mimmistä, mutta aina kun kiimaisiin teinikorviini kantautui Circle in the sand, niin kuvittelin orhivani seksikästä maturetammaa paratiisisaaren biitsillä. Aiii prrrrkele.

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wesa, CAR, IPA
Aloin kuunnella Belinda Carlislea. Ihan kuin ois pikkupoika taas. Piti ostaa nyrkkeilysäkki, mutta Itiksestä ei moista löytynyt, niin ostin laatikon Kurjalaa, laitoin pojan kantamaan laatikon kotiin, isi ei jaksanut.
Mä olin nuorena miehenä vähän ihastunut Belindaan.

'Cause I'm kind of like Han Solo always stroking my own wookie
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins
Suosikkijoukkue
⚠Vaadin, että löylyhuoneen voi ignorata
Andy oli kaivettu seiskauutisiin. Mitähän seuraavaksi, varmaan Jere Tulosruudussa.

Liity yhteiseen rintamaan! Vaadimme, että löylyhuoneen voisi piilottaa! Osoita tukesi kopioimalla lihavoitu teksti allekirjoitukseesi.

he’s like a lizard, the way a lizard takes his tongue and sticks it as far as it does and retrieves what it was trying to do - Paul Fenton, 2019
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Andy oli kaivettu seiskauutisiin. Mitähän seuraavaksi, varmaan Jere Tulosruudussa.
Tommosia mitättömyyksiä mitättömissä peijaisissa. Suomen itsenäisyyspäivän puhe tullaan vielä pitämään Suomen Turun Kuusamakujalta.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pakkohan se on olla, ku lasten äiti on hevosten hoitaja.
Ahh, heppatytöillä on yleensä aina hyvät perseet. Muutenkin ne vetää jotenkin pualeensa. Vähän niinku hoitsut. Kokeiltu on kumpaakin lajia. Mutta Kyra Kyrklundin tai Aino Nykoppin kanssa en kyllä alkas millekkään. "Kohuhoitsu" Kata Pantilan ex-miehen kanssa oltiin tosin skloddeina tuttuja. Eli melkein siis pannu Kataakin.

Suosikkijoukkue
HPK, Vimpelin Veto, Kaljakylä Rangers
Ahh, heppatytöillä on yleensä aina hyvät perseet. Muutenkin ne vetää jotenkin pualeensa. Vähän niinku hoitsut. Kokeiltu on kumpaakin lajia. Mutta Kyra Kyrklundin tai Aino Nykoppin kanssa en kyllä alkas millekkään. "Kohuhoitsu" Kata Pantilan ex-miehen kanssa oltiin tosin skloddeina tuttuja. Eli melkein siis pannu Kataakin.
Itsehän olen ollut hoitsu jo 24 vuotta ja olen itseäni kokeillut. Törkeen hyvä.

Jaa, semmoinen homma pojat, että nykyään mua vituttaa ihan armottomasti se, että en ole koskaan Kingston Wallia nähnyt. Ehkä parasta, mitä on Suomesta tullut.

Nobody Is Perfect. I Am Nobody.

Spire

Jäsen
Itsehän olen ollut hoitsu jo 24 vuotta ja olen itseäni kokeillut. Törkeen hyvä.

Jaa, semmoinen homma pojat, että nykyään mua vituttaa ihan armottomasti se, että en ole koskaan Kingston Wallia nähnyt. Ehkä parasta, mitä on Suomesta tullut.
En minäkään, paitsi toissa vuonna Kuoppiksen, Jyllin ja VHB:n soittaman "cover" keikan. Oli hyvä ja kakkosalbumi on bändin paras luonnollisesti. Tuntee olevansa elossa kun sitä kuuntelee. Ohessa kova styge yhtyeeltä:

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suomalaisista mieslaulajista, joo saan huutokonsertin päälle, mutta Samuli Edelman on ihan omaa luokkaa, kuten on myös näyttelijänä. Arvostan.
Tykkäät vaan kun se vilauttaa kullia joka leffassa. Vähä niinku Vihinen.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Suomalaisista mieslaulajista, joo saan huutokonsertin päälle, mutta Samuli Edelman on ihan omaa luokkaa, kuten on myös näyttelijänä. Arvostan.
Olet oikeassa. Ai niin mähän oon Samulin kanssa käytännössä sukua kun se käveli kerran jossain kiinalaisessa raflassa ohi. Se oli muuten hauska ravintelireissu muutenkin, kun meitä oli siinä puolisen tusinaa pösilöä ja toisessa päässä pöytää tehtiin varsin tarkkoja arvioita vähän kaikesta ja minä ja vastapäätä minua istunut kaveri silmäilimme välillä toisiamme ehkä vähän ilmehtienkin.

KIITOS
MODERAATTORIT
27.1.2021–6.2.2021

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vastuu-Mikon saunaseura, Kuopion Palloseura
Tykkääköhän aikoinaan Ylen Aamua juontanut Sanna Savikko ottaa ennemmin savikkoon vai pusikkoon?

Pedon rinnassa on sydän ikiroutainen

BANZAI!

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tykkääköhän aikoinaan Ylen Aamua juontanut Sanna Savikko ottaa ennemmin savikkoon vai pusikkoon?
Ihan kivannäköinen daami. Harmi vaan, kun joku työntäytyi savikkoon ja tuli raskaaksi sekä poistui ruudusta.

Onneksi Rosa Kettumäki, Kerttu Kotakorpi ja se nukkemainen Kreetta-Leena tms korvaavat.

Porin Ässät - SM-liigan viimeinen voittaja! | 8 vuotta vs 58 vuotta

Gustaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eletään nimimerkki Hiihtofanin korkeita hetkiä: Riitta-Liisa Roponen dominoi suomalaisten jäsentenvälisiä Oberstdorfin MM-hiihdoissa.
Harmi että Hiihtofani sai potkut palstalta, olisi hauska lukea hänen kommenttejaan.

Voitettiin maalipaikat
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy