Helppohan se on löytää, kun se viesti jo tunti sitten tähän ketjuun linkitettiin.Taisin löytää.
Linkitettiin linkitettiin, linkitettiin ikään kuin pumppuna.
Helppohan se on löytää, kun se viesti jo tunti sitten tähän ketjuun linkitettiin.Taisin löytää.
Helppohan se on löytää, kun se viesti jo tunti sitten tähän ketjuun linkitettiin.
Linkitettiin linkitettiin, linkitettiin ikään kuin pumppuna.
Toisaalta nythän myytti on ehkä vähän vahvemmin vahvistettu. Eiköhän se tuosta ole lähtöisin, jos kaksi eri henkilöä päätyi omissa hakutuloksissaan samaan potilas nollaan.Arvaa luinko ketjua? No en vaan käytin vartin tuon etsimiseen...
Paljon onnea! :)Minusta tuli eilen tripla-eno.
Woo woo
No ihan silleen kun oli oletusarvo... Saatiin aikaiseksi sopimus johon kaikki lopulta tyytyivät. Lapsi tulee viettämään meillä n. 1,5 viikkoa kuukaudessa ja joka toisen viikonlopun. Yritetään yhdessä sumplia nuo sitten sopiviksi (siitä voi välillä tulla vääntöä enkä varmaan siihen puutu). Katsotaan nyt eteenpäin miten menee...Noh, kuis meni
Walking Dead?Puolisen vuotta jo miettinyt, että mikähän norsu tuossa yläpuolella mahtaa asustaa. Varsinkin yöaikaan meno on mahtavaa, muttei tuo suuremmin häiritse sillä nukun pääsääntöisesti joku kuunnelma taustalla, mutta kun vessassa tai jääkaapilla käy niin melkonen tallustus siellä on päällä poikkeuksetta.
Mutta tänään tuli vastaa rapussa mies Mayhem paidassaan, ja täten selvis syyt raskaan askeleen ja löytyi ymmärrys.
Varmaan hyvällä matkalla...Walking Dead?
Siis voi peijakas, olet niin oikeassa, fanimatkat ovat upeita. Olin Itä-Suomen kiertueella Ässien kannattajaryhmän Pataljoonan kanssa vähän päälle vuosi sitten ja haettiin voitto sekä Mikkelistä että Lappeenrannasta. Alkoholia virtasi runsaasti ja rahaa paloi, mutta muistot jäivät ja elävät yhä. Toki noista reissuista voi nauttia ilman viinaakin, mutta minkäs teet kun olet suomalainen...Facebookin Muistoissa oli tänään luettavissa kirjoittamiani ihan hauskoja kännipäivityksiä 12 vuoden takaa. Teimme tuolloin hauskan vieraspelireissun Kuopioon puolivälieräpeliin KalPa-HPK.
Kyllähän nuo vieraspelireissut oli perkeleen hauskoja silloin aikoinaan ja melko monella reissulla tuli oltua mukana tuossa 2010-luvun taitteessa ja alussa. Nyt tilanne on se mikä on ja vieraspelireissujakaan ei tehdä mutta jos asiat olisi niin kuin ennen...
Kyllä siltä ajalta kun join alkoholia niin niiden eniten kaipaamien hetkien joukossa on kyllä nuo vieraspelireissut. Se tunnelma siellä bussissa oli vain mielettömän hauska yleensä. Mutta ei minun kannata haaveilla tuollaisista reissusta enää. Ei ainakaan alkoholin vaikutuksen alaisena ja selvinpäin nuo reissut ei olisi varmasti yhtä hauskoja. Ja minun luonteeltani ei vain vierestä katsottaisi kun monet pitävät hauskaa kännissä. Varsinkin kun itsekin olen aikoinaan niin tehnyt ja muistan hyvin mitä se oli.
Eli siis ei enää koskaan tällaista. Nyt minun kannattaa hakea huvit, nautinnot ja elämykset jostain aivan muualta. Ja selvinpäin. Mutta muistot säilyvät ikuisesti ja mennyttä aikaa ei voi muuttaa.
Täälläkin hieman. Talvi se ei vaan suostu perääntymään kevään tieltä.Täällä sataa aika sakeaan lunta. Ei minulla muuta...
Tuota noin... olet juomatta sitä viinaa. Aika moni suomalainen osaa olla juomatta, joten tuo on ihan päätön peruste juomiselle....Toki noista reissuista voi nauttia ilman viinaakin, mutta minkäs teet kun olet suomalainen...