Gostisbehere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia City of Brotherly Love
Itse täytin tuossa hetki sitten 40v. Syntymäpäivänä kukaan ei ystävistäni taikka puolisoni ei edes onnitellut. Tuli kyllä sellainen olo että on erittäin tärkeä ihminen näille.
Tuttu tunne. En nyt tosin pyöreitä täyttänyt, mutta kummitätini oli ainoa joka muisti.Itse täytin tuossa hetki sitten 40v. Syntymäpäivänä kukaan ei ystävistäni taikka puolisoni ei edes onnitellut. Tuli kyllä sellainen olo että on erittäin tärkeä ihminen näille.
Sentään ex puoliso laittoi onnittelut. Sitten perään puolisoni ystävä kyseli meidän kotiosoitetta. Ihmettelin mihin sitä nyt tarvii? Olivat varaamassa puolison 40v juhliin useamman hotellihuoneen. Vähän katkera olo kaikesta kun omalla kohdalla ei mitään spessua vaan pesin paskoja muksun pyllystä. Sitten toisen kohdalla buukataan koko viikonloppu vapaaksiTuttu tunne. En nyt tosin pyöreitä täyttänyt, mutta kummitätini oli ainoa joka muisti.
Nää on tosi paskoja juttuja - ketään ei oikein voi eikä pidä syyttää mistään, mutta palahan siinä kurkkuun nousee, kun hylätyksi/unohdetuksi tulemisen tunne valtaa mieltä.Sentään ex puoliso laittoi onnittelut. Sitten perään puolisoni ystävä kyseli meidän kotiosoitetta. Ihmettelin mihin sitä nyt tarvii? Olivat varaamassa puolison 40v juhliin useamman hotellihuoneen. Vähän katkera olo kaikesta kun omalla kohdalla ei mitään spessua vaan pesin paskoja muksun pyllystä. Sitten toisen kohdalla buukataan koko viikonloppu vapaaksi
Sentään ex puoliso laittoi onnittelut. Sitten perään puolisoni ystävä kyseli meidän kotiosoitetta. Ihmettelin mihin sitä nyt tarvii? Olivat varaamassa puolison 40v juhliin useamman hotellihuoneen. Vähän katkera olo kaikesta kun omalla kohdalla ei mitään spessua vaan pesin paskoja muksun pyllystä. Sitten toisen kohdalla buukataan koko viikonloppu vapaaksi
Sentään ex puoliso laittoi onnittelut. Sitten perään puolisoni ystävä kyseli meidän kotiosoitetta. Ihmettelin mihin sitä nyt tarvii? Olivat varaamassa puolison 40v juhliin useamman hotellihuoneen. Vähän katkera olo kaikesta kun omalla kohdalla ei mitään spessua vaan pesin paskoja muksun pyllystä. Sitten toisen kohdalla buukataan koko viikonloppu vapaaksi
Päivitetään snadisti tilannetta. Nyt tuli onnittelut jo otettua vastaan. Sanoi että koska hän haluaa järjestää itselleen juhlat niin voisin myös keväällä/kesäksi varata hotellista huoneen. Sitten kysyä että lähtisikö joku mahdollisesti silloin viettämään myöhästyneitä 40v juhlia.Voiko tämä edes olla totta? Siis sinua ei muista kukaan (edes puoliso) ja sitten puolisolle vielä suunnitellaan isoja juhlia? Ja ei edes mitään yhteisbileitä teidän molempien pyöreille vuosille? Pitänee sitten teikäläisen juhlistaa exän kanssa kahdestaan (vitsi, vitsi).
Voin sanoa, että olisin kyllä erittäin katkera tilanteessasi. Omalla kohdallani useammasta suunnasta tulee kyllä onnitteluja. Kesällä seuraavat pyöreät täyteen. Mitään isoja juhlia en kyllä varsinaisesti edes toivo. Kunhan muistetaan, se riittää.
Meille tuli myöhään eilen illalla kiireellisesti 10vko vanha koiranpentu hoitoon siksi aikaa kun asia niin vaatii. Lisäksi pennulla on kipsi jalassa, eikä saa siis riehua. Meillä itsellämme on 10v. ja 4v. susikoirat. Eli on tässä nyt soviteltavaa meillä kaikilla. Syy miksi lähdin kirjoittamaan, on meidän 4v. koiran reaktio asiaan. Pentu on meidän olohuoneessa isossa häkissä (koska ei saa kipsin takia riehua). Tämä on johtanut siihen, ettei meidän 4v. koira tule olohuoneeseen ollenkaan. Vanhalla koiralla ei ole ollut mitään ongelmaa pennun suhteen, mutta nuoremman maailma on selvästi järkkynyt. Se on se tunne, kun et ole enää nuorin ja söpöin.
Tervetuloa vaan, täällä on oikein kivaa. Minulla ei ole todettu varsinaisesti mitään ärtynyttä suolta eikä muutenkaan elimellistä syytä vatsaoireisiin. Jotka ovat siis voimakas kipu alavatsan alueella joka helpottaa sitten vessaistunnolla (tai useammalla). Ns. toiminnallinen vatsavaiva siis... Olen kokeillut sitä Fodmap-ruokavaliota mutta siitä ei ollut merkittävää hyötyä joten syön nykyään lähes kaikkea mitä en ole yhdistänyt vatsavaivoihin.Taidan liittyä niiden ihmisten joukkoon kenellä on ärtyneen suolen vaivat.
Tervetuloa vaan, täällä on oikein kivaa. Minulla ei ole todettu varsinaisesti mitään ärtynyttä suolta eikä muutenkaan elimellistä syytä vatsaoireisiin. Jotka ovat siis voimakas kipu alavatsan alueella joka helpottaa sitten vessaistunnolla (tai useammalla). Ns. toiminnallinen vatsavaiva siis... Olen kokeillut sitä Fodmap-ruokavaliota mutta siitä ei ollut merkittävää hyötyä joten syön nykyään lähes kaikkea mitä en ole yhdistänyt vatsavaivoihin.
Taidan liittyä niiden ihmisten joukkoon kenellä on ärtyneen suolen vaivat. Tässä nyt vielä tähystykseen odotellaan aikaa, mutta useamman kuukauden ollut ihan läpipaska koko mies. Ei tee mieli edes syödä enää mitään koska siitä seuraa kipua ja istuntoja.
Sitten kun ei ole läpipaska niin on vastakohta.
Kaikkea sitä kun vanhenee.
Mä teen molempia vuoron perään. Jos aikaa jää, otan alkoholia.Kivasti keskustelussa peräkkäin ruokailua ja paskomista. Sitähän se elämä enimmäkseen onkin tälläkin eläinlajilla.