Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 932
  • 68 302

Glove

Jäsen
Oulun kaupungilla näyttää olevan liikuntavälinelainaamo, josta voisi lainata sukset ja muut. Valitettavasti kiinni ainakin nykyisten koronarajoitusten ajan, eli 18.1. Saakka. Vaihtoehtona olisi vuokrata sukset muualta hintaan 20 €/vrk niin pääsisi kokeilemaan jaksaako hiihtäminen kiinnostaa niin paljon, että useamman satasen laittaisin vehkeisiin.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perkele, tässä kun lukee näitä hiihtojuttuja, niin alkaa tekemään mieli ladulle, vaikka hiihtää en siis osaa enkä omista edes monoja. @Iisoppi älkää polttako sitä kuusta! Tuun hakemaan sen ja teen siitä kätevänä miehenä sukset. Puusuksilla miehet hiihtää.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@Iisoppi älkää polttako sitä kuusta! Tuun hakemaan sen ja teen siitä kätevänä miehenä sukset. Puusuksilla miehet hiihtää.
Myöhäistä jo, paloi jo iloiseen (oikeasti aika kituliaasti). Ja oli sen verran luihu kaveri ettei siitä olisi kyllä suksia saanut, ehkä sauvat.

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olin jo valmis menemään, nöyrä kerskailu -ketjuun pullistelemaan sillä, että sain kaikki oikein Kielitoimiston ohjepankin pilkku-testissä. Vaikka aikoinaan sainkin kauppaoppilaitoksen valtakunnallisessa oikeinkirjoituskokeessa kaikki oikein, ainoana Suomessa, oli tulos tällä kertaa vaatimaton 13/20. Vit*uun pilkut ja pisteet, kaksoispilkut ja pisteet. Tässäkin tilityksen nillityksessä, ne varmaan ovat ihan vit*illaan?!

Korjatkaa ja kääntäkää puukkoa haavassa. Sylettää tämmöset testit. Nykyään ei näköjään voi edes pilkkuun luottaa. Piste.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kysyin vaimolta, että onko minulla kuningasmuna? Kovasti herätti ihmetystä, joten näytin pari viestiä palstalta. Kuulemma olen lapsi aikuisen vartalossa. Ei kuitenkaan sanonut, että ei olisi kuningasmuna.

Pikkasenko kauniisti sanottu! Meillähän ei herra kehuja juuri saa, mikä, kuten minulle on kerrottu, johtuu ihan itsestäni, kun olen aina ihan kännissä ja visa on paska.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Todellakin. Ja K-24 vähintään. Se voisi olla sellainen herrojen klubi, johon ei pentuja päästetä. Myös akoille pääsykielto.
Eli tämä ja todiste "siitä" tunnisteena palstalle. Saattaa olla että joudun erään Ronin kuvaa käyttää todisteena, mutta siitä ei puhuta, eihän?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eli tämä ja todiste "siitä" tunnisteena palstalle. Saattaa olla että joudun erään Ronin kuvaa käyttää todisteena, mutta siitä ei puhuta, eihän?

Erityislupia voidaan myöntää, jos ei ole niuhottaja eikä muutenkaan ole tosikko ja typerys ja rasittava tyyppi.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uhosin vaimolleni, että syön rasiallisen pandan juhlapöydän konvehteja (300g) alle viiteen minuuttiin. Joululoman aikana tuo piti suorittaa ja tänään viimeisenä lomapäivänä oli totuuden hetki. Lasillinen vettä sai olla suuta huuhtomassa. Arvatkaapa loppuaika, joka on mitattu viimeisen karkin nielaisusta.

Glove

Jäsen
Uhosin vaimolleni, että syön rasiallisen pandan juhlapöydän konvehteja (300g) alle viiteen minuuttiin. Joululoman aikana tuo piti suorittaa ja tänään viimeisenä lomapäivänä oli totuuden hetki. Lasillinen vettä sai olla suuta huuhtomassa. Arvatkaapa loppuaika, joka on mitattu viimeisen karkin nielaisusta.
Olet varmaan sairaan nopea, joten sinulla meni aikaa 2 minuuttia 28 sekuntia.

Ällöttää kyllä jo ajatuskin siitä, että pitäisi syödä rasiallinen konvehteja mahdollisimman nopeasti. Onneksi mun ei tarvi.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
5:08?

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ällöttää kyllä jo ajatuskin siitä, että pitäisi syödä rasiallinen konvehteja mahdollisimman nopeasti.
Varsinkin kun kyseessä on juhlapöydän konvehdit. Kyseiset konvehdit on niin pahoja ettei edes naapurin koira söisi niitä vaan tyytyisi ennemmin omaan paskaansa.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varsinkin kun kyseessä on juhlapöydän konvehdit. Kyseiset konvehdit on niin pahoja ettei edes naapurin koira söisi niitä vaan tyytyisi ennemmin omaan paskaansa.

Makuasia sanoi musti kun muniaan nuoli. Ja söi paskaansa.

Itse olen sitä mieltä, että harva ruoka (tai karkki) on oikeasti pahaa. En pidä lähellekään kaikesta ruoasta, mutta ei mielipiteeni niistä paskaa tee. Makuaistini on valikoiva.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy