Oi niitä kääntölämäreitä. Tuplana vieläTiistaina Vuosaaren Mustavuoren alueella löydetty susien raatelema peura ja minä veikkaan, että taisin nähdä nuo sudet. Sen verran kaukaa näin, että en arvannut ryhtyä pelkäämään, ihmettelin vaan isoja otuksia. Jälkikäteen vasta tajusin, mitä nuo kaksi isoa otusta saattoi olla. Täyttä varmuutta en voi asialle sanoa, muuta kuin sen, että tiedän olleeni varmuudella saman aikaan samoilla hoodeilla kuin nuo sudetkin.
Mouhijärvestä ei tuu mitään ikinä muuta mieleen kuin tämä.Mouhijärvi on Hämeen Anaheimi!
Mouhijärvestä ei tuu mitään ikinä muuta mieleen kuin tämä.
Täytyisi varmaan käydä joskus.
Just olin viikonlopun mökillä, jossa oli Verisure. Että ainakin yksi käyttäjä on.Änärimatsien aikana mainostetaan tuota Verisuren hälytinjärjestelmää. Toinen paljon esillä ollut on Sector Alarm. Käyttääkö joku oikeasti noita? En oikeasti tiedä yhtään ihmistä kellä tuollainen olisi.
Änärimatsien aikana mainostetaan tuota Verisuren hälytinjärjestelmää. Toinen paljon esillä ollut on Sector Alarm. Käyttääkö joku oikeasti noita? En oikeasti tiedä yhtään ihmistä kellä tuollainen olisi.
Just olin viikonlopun mökillä, jossa oli Verisure. Että ainakin yksi käyttäjä on.
Puhdas kertakäyttömaski haisee vanhalle juustolle.
Kuivaa korvantaustat juniori.Tänään lähtee käyntiin viimeinen vuosi milloin mun ikä alkaa numerolla 2.
Tänään lähtee käyntiin viimeinen vuosi milloin mun ikä alkaa numerolla 2.
Perse takanamme.Tulevaisuus on edessämme.
Eipä oikeastaan mihinkään näistä. Jossain kisoissa/pelissä voisin käydä, muilla ei niin väliä. Töitähän mulla ei muutenkaan ole niin ei ole työporukan illanviettojakaan.Keikoille on ikävä. Urheilutapahtumiin on ikävä. Teatteriin on ikävä. Työporukan illanistujaisiin on ikävä.
Minulla on suunnaton ikävä.Keikoille on ikävä. Urheilutapahtumiin on ikävä. Teatteriin on ikävä. Työporukan illanistujaisiin on ikävä.