Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 925
  • 66 797

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uhosin vaimolleni, että syön rasiallisen pandan juhlapöydän konvehteja (300g) alle viiteen minuuttiin. Joululoman aikana tuo piti suorittaa ja tänään viimeisenä lomapäivänä oli totuuden hetki. Lasillinen vettä sai olla suuta huuhtomassa. Arvatkaapa loppuaika, joka on mitattu viimeisen karkin nielaisusta.
 

Glove

Jäsen
Uhosin vaimolleni, että syön rasiallisen pandan juhlapöydän konvehteja (300g) alle viiteen minuuttiin. Joululoman aikana tuo piti suorittaa ja tänään viimeisenä lomapäivänä oli totuuden hetki. Lasillinen vettä sai olla suuta huuhtomassa. Arvatkaapa loppuaika, joka on mitattu viimeisen karkin nielaisusta.
Olet varmaan sairaan nopea, joten sinulla meni aikaa 2 minuuttia 28 sekuntia.

Ällöttää kyllä jo ajatuskin siitä, että pitäisi syödä rasiallinen konvehteja mahdollisimman nopeasti. Onneksi mun ei tarvi.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Uhosin vaimolleni, että syön rasiallisen pandan juhlapöydän konvehteja (300g) alle viiteen minuuttiin. Joululoman aikana tuo piti suorittaa ja tänään viimeisenä lomapäivänä oli totuuden hetki. Lasillinen vettä sai olla suuta huuhtomassa. Arvatkaapa loppuaika, joka on mitattu viimeisen karkin nielaisusta.
5:08?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ällöttää kyllä jo ajatuskin siitä, että pitäisi syödä rasiallinen konvehteja mahdollisimman nopeasti.
Varsinkin kun kyseessä on juhlapöydän konvehdit. Kyseiset konvehdit on niin pahoja ettei edes naapurin koira söisi niitä vaan tyytyisi ennemmin omaan paskaansa.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varsinkin kun kyseessä on juhlapöydän konvehdit. Kyseiset konvehdit on niin pahoja ettei edes naapurin koira söisi niitä vaan tyytyisi ennemmin omaan paskaansa.

Makuasia sanoi musti kun muniaan nuoli. Ja söi paskaansa.

Itse olen sitä mieltä, että harva ruoka (tai karkki) on oikeasti pahaa. En pidä lähellekään kaikesta ruoasta, mutta ei mielipiteeni niistä paskaa tee. Makuaistini on valikoiva.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lisää hiihtojuttuja, jos olette sattuneet aiheen unohtamaan.
Käytiin tänään miehen kanssa yhdessä hiihtämässä. Ei se mitään auvoa ollut kun mies ei ole kovin hyvä hiihtäjä. Ei ole sitä paljon harrastanut sitten lapsuuden (armeijassa vähän). Eteneminen oli välillä jokseenkin hidasta kun ei ollut ihan kaikki hallussa ja vuorotyönnöt hukassa. Mutta kyllähän se oli kiva harrastaa yhdessä. Pitäydyin neuvomasta jos ei neuvoja kysytty. Hiihtolenkin jälkeen oli sitten kiva lämmittää borssikeittoa.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
USA, en tiiä mitä enää sanoa. Mikäli ois kello/valoisuustilnne parempi niin painuisin Naliikarin rannalle purkamaan mietteitä...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tjaahas... pitäisköhän anoa ketjunavausoikeuksia takaisin ja jos oikeudet saan takaisin niin sitten ylistää moderaaattoreita pitkään ja muutenkin. Jos taas tulee pyyntöön eväys niin alan puhua salaliitosta. Ehkä vain sanon, että pyysin oikeuksia enkä saanut? Että olen toistuvasti pyytänyt mutta toisin kuin muut minulle ei ole oikeuksia takaisin myönnetty. Että ihmekö että olen kännissä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tjaahas... pitäisköhän anoa ketjunavausoikeuksia takaisin ja jos oikeudet saan takaisin niin sitten ylistää moderaaattoreita pitkään ja muutenkin. Jos taas tulee pyyntöön eväys niin alan puhua salaliitosta. Ehkä vain sanon, että pyysin oikeuksia enkä saanut? Että olen toistuvasti pyytänyt mutta toisin kuin muut minulle ei ole oikeuksia takaisin myönnetty. Että ihmekö että olen kännissä.
Tykkäisitkö kyttyrää, jos laitetaan addressi asian puolesta pystyyn? Tosin sun on sitten luvattava meille muille, että yhtään ketjua et kännissä avaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tykkäisitkö kyttyrää, jos laitetaan addressi asian puolesta pystyyn? Tosin sun on sitten luvattava meille muille, että yhtään ketjua et kännissä avaa.

ROOLI:
Oon aina kännissä ja paskalla visalla. Huom. @vastaantulija n yllä oleva merkintä. Olen niin vaatimaton että kärsin hiljaa enkä tahdo adressia. Olen niin hiljainen. En huuda. Ei tunnu missään.

EI-ROOLI:
Oli muuten hieno juttu monta vuotta sitten, kun eräs taide-eläjä X olikin saanut huonon arvostelun ja hän avautui pitkästi ja tosiaan laittoi loppuun: ei tunnu missään.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Varsinkin kun kyseessä on juhlapöydän konvehdit. Kyseiset konvehdit on niin pahoja ettei edes naapurin koira söisi niitä vaan tyytyisi ennemmin omaan paskaansa.

Meidän kotona kulkee nimellä juhlapöydän kauheimmat. Tänä jouluna tosin kävi hyvä tuuri, kun kukaan ei tuollaista meille antanut.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Naurattaa vähän, miten helposti täällä saa joidenkin pasmat sekasin. Pikku rapala veteen, kelaus ja hotkasu.

Ehkä tää kieroutuneisuus on sitten kehittyneempää
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös