Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 137
  • 66 747

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihan oikeasti tuo Luusuaniemi on Suomen toiseksi paskin miesnäyttelijä. Paskin on Turkka Mastomäki. Ne on Suomen Nicolas Cage ja Jim Carrey.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Näistä saa muuten aika hyviä. Paska näyttelijä ja paska elokuva. Aake Kalliala & Top Gun. Tom Cruise & Viu-hah-hah-taja. Olisi aika kovia pumppuja Katinkullassa. Matti Iltapuuro & Lakastuvat stintit. Trevor Tremolo & Värisevä Vätkytys.

Adam Sandler & Pirtua, pirtua
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hendrix, kyllä. Marc Ribot, Robert Fripp, Johnny Marr. Keith Richards, Pete Townshend. Billy Gibbons. Malcolm Young, Tony Iommi, Jerry Garcia. John Squire, Mick Ronson, David Gilmour. Jukka Orma, Tommi Viksten, Riku Mattila. Jimmy Page, Gary Rossington, Peter Green, Carlos Santana, Paul Kossoff. Frank Zappa. Wilko Johnson, Bill Carter, Neil Young, Eddie Clarke, Nile Rodgrs. Otra Romppanen. Maailma on ja on ollut täynnään hienoja soittajia. Muutaman valinta ohi muiden on mahdoton tehtävä.
Entäs Eric Clapton?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vuosi aloitettu lähinnä töissä. Perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina paiskin kunakin päivänä 8 tunnin työvuorot. No varsinkaan tällaisena korona-aikana ja sinkkuna sen ihmeemmin haittaa onko töissä viikonloppuisin vai arkisin. Kunhan myös vapaapäviäkin on. Ja olihan nyt noiden kolmen työvuoron joukossa peräti kaksi pyhävuoroa joista saa kaksinkertaisen palkan. Ihan kiva juttu siis.

Ja näiden kolmen päivän aikana askeliakin kertyi yhteensä lähes 40 000! Tuo määrä askelia on jo aika iso määrä ja tuntuikin jo jaloissa ja muussa kropassa. Minua häiritsee vain tuo että töitäni en ehtinyt minään päivänä lopettamaan ajoissa vaan perjantaina ja sunnuntaina meni 13 minuuttia ylityön puolelle ja lauantaina 7 minuuttia.

Olen siis näissä viikonloppuvuoroissa viimeisen tunnin yksin töissä ja se on vähän heikko juttu kun iso työmäärä kerääntyy väkisinkin aina sinne työvuoron loppuun jolloin tulee kiire. Ja menee melkein aina ylityön puolelle muutaman minuutin verran. Tuosta on kyllä töissä keskustelu yleisestikin ja siinä on nähty pientä ongelmaa. Siis muidenkin kyseisen vuoron tekijöiden osalta, on väläytelty sitäkin mahdollisuutta että vuoro sitten kestäisi suosiolla vaikka 0,5 tuntia pidempään.

No, tänä viikonloppuna kyllä lisätöitä teetti sekin että jouduttiin keittiössä tiskaamaan kaikki tiskit. Muuten ne talon yläkerrassa tiskaavat osan tiskeistä mutta nyt niiden kone oli hajalla ja me sitten tiskattiin kaikki talon tiskit. Tästä tuli lisäkuormaa meille keittiölle ja voi helposti laskea että ainakin muutama ylityöminuutti johtui tästäkin.

No, oli miten oli niin tänään on sitten vapaapäivä. Loppiaisena vasta seuraavan kerran töihin. Loppiaisenakin on viikonloppuvuoroon rinnastettava työvuoro edessä eli tällainen 8-16 työvuoro minulla edessä. Nämä viikonloppuvuorot ovat ehkä sitten kuitenkin työntäytteisempiä kuin arkivuorot. Arkisin on välillä ehkä jopa sellaista väljää aikaa mutta viikonloppuisin riittää sitten kyllä tekemistä joka minuutille ja ei tarvitse miettiä mitä sitä kulloinkin tekisi. Työt ehtii tekemään mutta aikataulut on kyllä ahdettu täyteen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies on lähtenyt töihin ja minä lomailen vielä. Sain juuri kutsun tulla veljen lasten kanssa laskemaan mäkeä ja kokeilemaan joulupukin tuomia uusia laskuvälineitä. Aion mennä kun ulkona oleilu ei ole mikään valtava koronariski. Ja turvavälit pysyy varmaan ihan kunnossa. Ja mäenlasku on kivaa...
 

444

Jäsen
Töihin paluu alkoi unohtuneella salasanalla. Ilmeisen hyvä loma ollut siis.
Mulla on tässä etätyöaikana käynyt kahdesti niin, että kun olen käynyt toimistolla, niin yhtäkkiä on unohtunut henkilökohtainen hälykoodi. Ja ei muuta kuin sireenit huutamaan. Ensimmäisellä kerralla meinasi iskeä paniikki, kun valvontayhtiössä kyseltiin jotain tunnussanaa, kun soitin sinne ilmoittaakseni, että minähän se vain olen. Sattumalta olin joskus kuullut jonkun sanovan ko. sanan jossain aivan muussa yhteydessä, ja jotenkin se vain tuli mieleen sen puhelun aikana. Ongelmia senkin jälkeen tuli siitä, että jonkun muun piti tulla omalla koodillaan kuittaamaan hälytys pois. Onneksi muista kerroksista sitten löytyi henkilökuntaa avuksi.
Enkä muuten tälläkään hetkellä muista sitä koodia, kun edellisestä vierailusta on kolmisen viikkoa aikaa. No, onpahan jokin syy olla menemättä toimistolle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän nuo suloiset viliskantit (veljen lapset) onnistui imemään mehut aikalalla Iisopista. Jokainen piti vuorollaan vetää pulkalla mäen päälle... Kun sä vedit ton "kolmosen" niin sun pitää vetää myös "kakkonen"... Tuotko pulkan, tuotko Stigan, tuotko liukurin? Ja minä vein samalla kun vein jonkun välineen itselleni ja taas mentiin mäkeä alas. Lumi pöllysi ja nauru raikasi. Kivaa oli. Nyt olen kotosalla.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
461550km pääs Toyota eteenpäin. Nyt on aika vaihtaa toiseen.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hymyilyttää kyllä Ylen jutut videopelaajien vanhenemisesta.

Elän reilu 40v miehen kanssa ja tuo on aika kova pelaaja ollut lapsuudestaan asti. Pelihyllyt pursuaa ja koneella paljon lisää.

Jokin siis tuossa uutisessa menee hieman ohi minulta, vaikka Assemblyilläkin näen sen penskojen paljouden.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vituttaa kun modet veivät ketjunavausoikeudet lopullisesti. En oo siitä ennen puhunut mutta mitta se on minunkin tikussani. Miten voivat tehdä tämän? Minä olen aina asiallinen ja sisältöpainotteinen ihminen täällä Jatkoajassakin. Sitten toimitaan näin. Käsittämätöntä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Löysin kaupasta Lätkäliiga -salmiakkeja. Parashan on tietysti se pussi missä on niitä Tuttifrutteja seassa, eli samanmallisia hedelmäkarkkeja läpinäkyvään muoviin käärittynä. Mutta asiaan:
Ai jumalauta nää on edelleen hyviä!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Löysin kaupasta Lätkäliiga -salmiakkeja. Parashan on tietysti se pussi missä on niitä Tuttifrutteja seassa, eli samanmallisia hedelmäkarkkeja läpinäkyvään muoviin käärittynä. Mutta asiaan:
Ai jumalauta nää on edelleen hyviä!
Noita ei olekaan muuten hetkeen näkynyt normikauppojen irtokarkkihyllyissä jostain syystä. Aina tilaisuuden tullen olen kyllä ottanut kun lasten kanssa irtokarkkeja ostettu. Pitäisi kai käydä jossain ihan karkkikaupassa (nykyään se taitaa tarkoittaa leffateatteria).
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onks teilläkin iskävartalo? Vai joku äitivartalo. No okei mulla on b-kupin rinnat. Mitä sitten häh?
Mulla on täydellinen vartalo. 189/97. Jos on b-kuppi rinnat miehellä, niin aika noloa. Tiedän sen kokemuksesta. Tällä hetkellä vartaloni on suht täydellinen, siis omasta mielestäni kun katsoo peiliin. Oletko sä pieni mies, jolla on isot tissit? Jopa aika nörttimäistä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tuossa hiihtelemässä naapurin pelloilla kun vävypoika (ei oma, vaan naapurin) oli käynyt vetämässä sinne ladut. Kyllähän se taas näin kylmiltään otti vähän koville. Mutta olihan se ihan mukavaa leppeässä pakkasilmassa (-4°C) hiihdellä lähes luonnon helmassa (pellot rajottui monelta puolelta metsään). Eipä tullut viime talvena paljon hiihdeltyä kun ei ollut täällä lunta maassa. Nyt voisi sitten taas vähän enemmän keskittyä lenkkeilymuotona hiihtoon.
 

Liitteet

  • IMG_20210105_120105.jpg
    IMG_20210105_120105.jpg
    599,3 KB · kertaa luettu: 80
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös