Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 888
  • 68 302
4

444

Töihin paluu alkoi unohtuneella salasanalla. Ilmeisen hyvä loma ollut siis.
Mulla on tässä etätyöaikana käynyt kahdesti niin, että kun olen käynyt toimistolla, niin yhtäkkiä on unohtunut henkilökohtainen hälykoodi. Ja ei muuta kuin sireenit huutamaan. Ensimmäisellä kerralla meinasi iskeä paniikki, kun valvontayhtiössä kyseltiin jotain tunnussanaa, kun soitin sinne ilmoittaakseni, että minähän se vain olen. Sattumalta olin joskus kuullut jonkun sanovan ko. sanan jossain aivan muussa yhteydessä, ja jotenkin se vain tuli mieleen sen puhelun aikana. Ongelmia senkin jälkeen tuli siitä, että jonkun muun piti tulla omalla koodillaan kuittaamaan hälytys pois. Onneksi muista kerroksista sitten löytyi henkilökuntaa avuksi.
Enkä muuten tälläkään hetkellä muista sitä koodia, kun edellisestä vierailusta on kolmisen viikkoa aikaa. No, onpahan jokin syy olla menemättä toimistolle.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän nuo suloiset viliskantit (veljen lapset) onnistui imemään mehut aikalalla Iisopista. Jokainen piti vuorollaan vetää pulkalla mäen päälle... Kun sä vedit ton "kolmosen" niin sun pitää vetää myös "kakkonen"... Tuotko pulkan, tuotko Stigan, tuotko liukurin? Ja minä vein samalla kun vein jonkun välineen itselleni ja taas mentiin mäkeä alas. Lumi pöllysi ja nauru raikasi. Kivaa oli. Nyt olen kotosalla.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
461550km pääs Toyota eteenpäin. Nyt on aika vaihtaa toiseen.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hymyilyttää kyllä Ylen jutut videopelaajien vanhenemisesta.

Elän reilu 40v miehen kanssa ja tuo on aika kova pelaaja ollut lapsuudestaan asti. Pelihyllyt pursuaa ja koneella paljon lisää.

Jokin siis tuossa uutisessa menee hieman ohi minulta, vaikka Assemblyilläkin näen sen penskojen paljouden.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vituttaa kun modet veivät ketjunavausoikeudet lopullisesti. En oo siitä ennen puhunut mutta mitta se on minunkin tikussani. Miten voivat tehdä tämän? Minä olen aina asiallinen ja sisältöpainotteinen ihminen täällä Jatkoajassakin. Sitten toimitaan näin. Käsittämätöntä.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Vituttaa kun modet veivät ketjunavausoikeudet lopullisesti. En oo siitä ennen puhunut mutta mitta se on minunkin tikussani. Miten voivat tehdä tämän? Minä olen aina asiallinen ja sisältöpainotteinen ihminen täällä Jatkoajassakin. Sitten toimitaan näin. Käsittämätöntä.
Juo vähemmän.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Löysin kaupasta Lätkäliiga -salmiakkeja. Parashan on tietysti se pussi missä on niitä Tuttifrutteja seassa, eli samanmallisia hedelmäkarkkeja läpinäkyvään muoviin käärittynä. Mutta asiaan:
Ai jumalauta nää on edelleen hyviä!

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Löysin kaupasta Lätkäliiga -salmiakkeja. Parashan on tietysti se pussi missä on niitä Tuttifrutteja seassa, eli samanmallisia hedelmäkarkkeja läpinäkyvään muoviin käärittynä. Mutta asiaan:
Ai jumalauta nää on edelleen hyviä!
Noita ei olekaan muuten hetkeen näkynyt normikauppojen irtokarkkihyllyissä jostain syystä. Aina tilaisuuden tullen olen kyllä ottanut kun lasten kanssa irtokarkkeja ostettu. Pitäisi kai käydä jossain ihan karkkikaupassa (nykyään se taitaa tarkoittaa leffateatteria).

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onks teilläkin iskävartalo? Vai joku äitivartalo. No okei mulla on b-kupin rinnat. Mitä sitten häh?
Mulla on täydellinen vartalo. 189/97. Jos on b-kuppi rinnat miehellä, niin aika noloa. Tiedän sen kokemuksesta. Tällä hetkellä vartaloni on suht täydellinen, siis omasta mielestäni kun katsoo peiliin. Oletko sä pieni mies, jolla on isot tissit? Jopa aika nörttimäistä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tuossa hiihtelemässä naapurin pelloilla kun vävypoika (ei oma, vaan naapurin) oli käynyt vetämässä sinne ladut. Kyllähän se taas näin kylmiltään otti vähän koville. Mutta olihan se ihan mukavaa leppeässä pakkasilmassa (-4°C) hiihdellä lähes luonnon helmassa (pellot rajottui monelta puolelta metsään). Eipä tullut viime talvena paljon hiihdeltyä kun ei ollut täällä lunta maassa. Nyt voisi sitten taas vähän enemmän keskittyä lenkkeilymuotona hiihtoon.

Liitteet

• IMG_20210105_120105.jpg
    IMG_20210105_120105.jpg
    599,3 KB · kertaa luettu: 97

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse sahasin kesällä sukset palasiks etteivät molokissa liikaa tilaa vie. Oli niissä joku Pirkan Hiihto tarrakin vuodelta 06 tai 04.
Siteet toki otin talteen retkiluistimille jos tulis jäitä.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itselleni toi hiihtäminen on jäänyt vieraaksi lajiksi. Johtuu varmaan siitä, että en ole luonteeltani mikään perässähiihtäjä. Puujalkakävelyä sen sijaan harrastan toisinaan.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itselleni toi hiihtäminen on jäänyt vieraaksi lajiksi. Johtuu varmaan siitä, että en ole luonteeltani mikään perässähiihtäjä. Puujalkakävelyä sen sijaan harrastan toisinaan.
Samoin itellä. Edelle en koskaan kyennyt, siksikin varmaan piempänä kävin aina ittekeseni hiihtelemässä ennen aikuistenkisoja. Sitten tv-n ääreen seurailemaan, kuinka työ Määttä, Smirnovi ja Dählie, kera kuuman mummonmehun.

Nuo tarrat ex-suksistani olivat kenen lie suoritteista. Ostin ne SporttiDivarista. Koitin vaan leijjua mainitsemalla ne, jotta saisin pisteitä tietyissä piireissä. Epäonnistuin, kun ei pää kestänyt koijjaamista.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Entäs miten luonnistuu yöjuoksu ja syrjähyppy?
Olen nössö ja viihdyn kotona.

No suksi sitten vit... Anteeksi, oli pakko.
Olikohan tämä sitä laturaivoa?

Samoin itellä. Edelle en koskaan kyennyt, siksikin varmaan piempänä kävin aina ittekeseni hiihtelemässä ennen aikuistenkisoja. Sitten tv-n ääreen seurailemaan, kuinka työ Määttä, Smirnovi ja Dählie, kera kuuman mummonmehun.

Nuo tarrat ex-suksistani olivat kenen lie suoritteista. Ostin ne SporttiDivarista. Koitin vaan leijjua mainitsemalla ne, jotta saisin pisteitä tietyissä piireissä. Epäonnistuin, kun ei pää kestänyt koijjaamista.
Joo itsekin kävin yksin hiihtelemässä joskus pienenä poikana ja kaaduin joka ikisessä alamäessä. Raskasta oli tuommoinen ja annoin olla. Hieno laji toki ja tykkään seurata jos telkusta tulee.

Glove

Jäsen
Epärealistisia nuo elokuvien pommit. Samanlaisella lentopommilla saa kivisen sillan tuhottua, mutta jos se räjähtää kolmen metrin päässä elokuvan sankarista niin sille ei käy mitenkään.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootteks te koskaan miettineet että hommaisitte kotiin netin? Tai sitten teillä on jo. Oli mullakin 15 vuotta sitten. Hitto tietokoneita on joku 7-8. Okei pari vanhaa. Muutoissa heitän aina pari vanhinta roskiin. Eihän niitä saisi...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy