Hols Nilgerssön
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 1992-1993 JyP HT, no smoking team
Tiesittekö, että hai on aika nopea uimaan. Ei se haittaa, mä oon sitä nopeempi juoksemaan, joten ratkaisu nähdään varmaan pyöräilyosuudella.
Minä olen syönyt neljä. Kaksi Pullapirtin tekemää ja kaksi Putaan Pullan leipomaan. Jälkimmäiset oli ihan jees, mutta Pullapirtin tekeleet olivat aivan liian kuivia.Tähän mennessä olen syönyt viisi runebergin torttua. Itse tehtyjä tietenkin.
Ei siis hai. Ei kun ahven.Tiesittekö, että hai on aika nopea uimaan. Ei se haittaa, mä oon sitä nopeempi juoksemaan, joten ratkaisu nähdään varmaan pyöräilyosuudella.
Tuota noin, mahdatko olla särki?Ei siis hai. Ei kun ahven.
Tuota noin, mahdatko olla särki?
Tämä on luovuttajan höpinää!Pillun saaminen on yliarvostettua. Tosimiehet säilyttävät neitsyytensä kuolemaan asti. Tässähän ois melkein challengen paikka.
@vilperi Kehoittaisin ottamaan nyt ihan rauhallisesti. Olen ollut huomaavinani että sinulla on taipumusta jäädä jumittamaan johonkin asiaan vähän liikaa. Sinulla on nyt siis työpaikalla ihminen kenen työhön et ole tyytyväinen? No niin meillä kaikilla. Joskus saatat olla jopa itse se henkilö. En nyt lähtisi vielä mitään ajojahtia järjestämään ja keräämään muita työntekijöitä "puolellesi". Käsittääkseni olet itsekin suht uusi työntekijä tuolla, joten eikö kannattaisi laitta jäitä hattuun ja keskittyä enemmän tekemään omasta suorituksesta hyvä ja vähemmän moittimaan toisten panosta? Jos joku on ihan oikea ongelma työpaikalla, kannattaa asia saattaa esihenkilön tietoisuuteen ja antaa johdon hoitaa homman jolloin itse voi pysytellä sopivan etäällä. Kummallisen paljon tämä asia/henkilö nyt tuntuu ajatuksiasi pyörittävän.
@vilperi Käsittääkseni olet itsekin suht uusi työntekijä tuolla, joten eikö kannattaisi laitta jäitä hattuun ja keskittyä enemmän tekemään omasta suorituksesta hyvä ja vähemmän moittimaan toisten panosta?
Änärimatsien aikana mainostetaan tuota Verisuren hälytinjärjestelmää. Toinen paljon esillä ollut on Sector Alarm. Käyttääkö joku oikeasti noita? En oikeasti tiedä yhtään ihmistä kellä tuollainen olisi.
Heräät, käyt suihkussa, juot pari kuppia virkistävää aamukahvia ja olet täynnä virtaa työaamuna. Aloitat työt intoa puhkuen, mutta tunnin päästä huomaat tehneesi ehkä kymmenen minuuttia oikeasti jotain ja loppuaika meni jatkoaikaa selatessa.
Onko sillä sitten niin väliä muisteleeko sitä tuhoutunutta politiikonuraa nyt vai myöhemmin. Meille muille vastaus Simonin muisteluille on toki "ei koskaan".Simon Elo ja poliittiset muistelmat - 34-vuotiaana.
No, miksei.
Elo on malliesimerkki poliittisesta pyrkyryydestä ja opportunismista. Hänellä on tällä hetkellä jo neljäs puolue keppihevosenaan matkallaan politiikan kirkkaisiin valoihin. Pahaa pelkään, ettei tämäkään valjakko, Elo&Kokoomus, tuota kuin karvaan pettymyksen kummallekin, niin hevoselle kuin kyytiläisellekin. Onhan hän kerran osunutkin veikkauksessaan liittyessään Persuihin, mutta meni sitten ryssimään lopulta senkin.Simon Elo ja poliittiset muistelmat - 34-vuotiaana.
No, miksei.
Simon Elo ja poliittiset muistelmat - 34-vuotiaana.
No, miksei.
Oi niitä kääntölämäreitä. Tuplana vieläTiistaina Vuosaaren Mustavuoren alueella löydetty susien raatelema peura ja minä veikkaan, että taisin nähdä nuo sudet. Sen verran kaukaa näin, että en arvannut ryhtyä pelkäämään, ihmettelin vaan isoja otuksia. Jälkikäteen vasta tajusin, mitä nuo kaksi isoa otusta saattoi olla. Täyttä varmuutta en voi asialle sanoa, muuta kuin sen, että tiedän olleeni varmuudella saman aikaan samoilla hoodeilla kuin nuo sudetkin.