Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Se kouluttaa mua. Mulkusta tykkää eikä ujostele. Riittää mulle.Pikkasen pistät paremmaks. Noi on hyviä tollaset valmiiks koulutetut. Ei tarvi ite muuta kun hoitaa koulutus loppuun.
Se kouluttaa mua. Mulkusta tykkää eikä ujostele. Riittää mulle.Pikkasen pistät paremmaks. Noi on hyviä tollaset valmiiks koulutetut. Ei tarvi ite muuta kun hoitaa koulutus loppuun.
Noinhan se menisi jos olisin rehellinen itselleni.Se kouluttaa mua. Mulkusta tykkää eikä ujostele. Riittää mulle.
Kyllä varmaan kaikki joille niitä annan, on selvää mitä nuo ovat. Eikä sillä ulkonäöllä niin väliä mutta ovat hiton hyviä sytykkeitä.Älä sitten muista kertoa mitä ovat. Näyttävät niin suklaisilta että saattasvat joutua suuhun
Itse pidän rosollia hyvin tylsänä ruokana enkä sitä sinänsä kaipaa sitä. Äitini tykkää rosollista ja väsäilee sitä muutenkin kuin joulun alla. Itse pidän rosollia sellaisena että se jouluun kuuluu... En pidä enkä inhoa.tänä vuonna rosolliakin, josta en ole koskaan suuremmin välittänyt mutta nyt jotenkin tekee vaan mieli.
Kyllä mää silti @Iisoppi a vähän haluan...Noinhan se menisi jos olisin rehellinen itselleni.
Ihan houkuttelevilta nuo omaan silmään näytti ja suklaaruusuiks oisin tosiaan luullut ja varmaan suuhuni pannutkin jos ois ollut tarjolla, jollen siis ois tiennyt.Kyllä varmaan kaikki joille niitä annan, on selvää mitä nuo ovat. Eikä sillä ulkonäöllä niin väliä mutta ovat hiton hyviä sytykkeitä.
Itse pidän rosollia hyvin tylsänä ruokana enkä sitä sinänsä kaipaa sitä. Äitini tykkää rosollista ja väsäilee sitä muutenkin kuin joulun alla. Itse pidän rosollia sellaisena että se jouluun kuuluu... En pidä enkä inhoa.
Muista että kun haluaa tarpeeksi suattaapi käyä niin, että suap halluumansa.Kyllä mää silti @Iisoppi a vähän haluan...
Vanhemmat on myös siitä hyviä, et aina pystyt perustelemaan töhöilyjäs sillä, et "muistatko ite ku olit tän ikänen".Noi on hyviä tollaset valmiiks koulutetut. Ei tarvi ite muuta kun hoitaa koulutus loppuun.
Kyllä mää silti @Iisoppi a vähän haluan...
Ehkä meillä on Iisopin kanssa samanlainen huumorintaju. Yksityisviestejä on vaihdeltu. Ota säkin se tukka nutturalta ja laula että JeeJee.Kukapa ei joskus toisen omaa ajattelisi tai haluaisi, mutta tällaisten lukeminen palstalta on jotenkin vaivaannuttavaa. Eikä ole edes ainoa viesti... Ehkä jotkut asiat olisi parempi hoitaa yksityisviestein? Kaikella ystävyydellä.
Ehkä meillä on Iisopin kanssa samanlainen huumorintaju. Yksityisviestejä on vaihdeltu. Ota säkin se tukka nutturalta ja laula että JeeJee.
Mitäs rouva tykkää? Löytyisikö sille toinen mies Jatkiksesta?Kyllä mää silti @Iisoppi a vähän haluan...
Täytyy hattua nostaa, @vilperi , kun jaksat hössöttää joulusta. Mua kun ei tuo ollenkaan nappaa. Jos olisi normiaika niin olisin taas lähtenyt lämpimään karkuun.
Ja muutenkin sun viestit ovat sopivasti elämänmyönteisiä ja kivasti arjesta kertovia, vaikeuksia unohtamatta. Jatka samaan malliin.
Mitäs rouva tykkää? Löytyisikö sille toinen mies Jatkiksesta?