Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 149
  • 68 293
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pikkasen pistät paremmaks. Noi on hyviä tollaset valmiiks koulutetut. Ei tarvi ite muuta kun hoitaa koulutus loppuun.
Se kouluttaa mua. Mulkusta tykkää eikä ujostele. Riittää mulle.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Älä sitten muista kertoa mitä ovat. Näyttävät niin suklaisilta että saattasvat joutua suuhun
Kyllä varmaan kaikki joille niitä annan, on selvää mitä nuo ovat. Eikä sillä ulkonäöllä niin väliä mutta ovat hiton hyviä sytykkeitä.

tänä vuonna rosolliakin, josta en ole koskaan suuremmin välittänyt mutta nyt jotenkin tekee vaan mieli.
Itse pidän rosollia hyvin tylsänä ruokana enkä sitä sinänsä kaipaa sitä. Äitini tykkää rosollista ja väsäilee sitä muutenkin kuin joulun alla. Itse pidän rosollia sellaisena että se jouluun kuuluu... En pidä enkä inhoa.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Kyllä varmaan kaikki joille niitä annan, on selvää mitä nuo ovat. Eikä sillä ulkonäöllä niin väliä mutta ovat hiton hyviä sytykkeitä.

Itse pidän rosollia hyvin tylsänä ruokana enkä sitä sinänsä kaipaa sitä. Äitini tykkää rosollista ja väsäilee sitä muutenkin kuin joulun alla. Itse pidän rosollia sellaisena että se jouluun kuuluu... En pidä enkä inhoa.
Ihan houkuttelevilta nuo omaan silmään näytti ja suklaaruusuiks oisin tosiaan luullut ja varmaan suuhuni pannutkin jos ois ollut tarjolla, jollen siis ois tiennyt.
Joo ehtottomasti korkeintaan jouluna rosollia. Pitää kyllä mennä lapsuuteen että olen viimeksi sitä syönyt. Siksipä ehkä tekee jopa mieli.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kukapa ei joskus toisen omaa ajattelisi tai haluaisi, mutta tällaisten lukeminen palstalta on jotenkin vaivaannuttavaa. Eikä ole edes ainoa viesti... Ehkä jotkut asiat olisi parempi hoitaa yksityisviestein? Kaikella ystävyydellä.
Ehkä meillä on Iisopin kanssa samanlainen huumorintaju. Yksityisviestejä on vaihdeltu. Ota säkin se tukka nutturalta ja laula että JeeJee.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ties kuinka mones kerta oli mutta jälleen pääsin kaupassa kassalla käyttämään legendaarista lausahdusta. Ostokset maksoivat siis sopivasti 20.20e ja annoin 20e + 5e setelit, johon nuorehko myyjätär kysäisi: "löytyisikö sinulta 20 senttistä?". Vastasin totuudenmukaisesti, että "ei löydy kuin kymmenen senttinen eli ei varmaan riitä millään?". En saanut vastausta *hymiö*

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannan rosollikeskusteluun korteni toteamalla, että itse tykkään kyllä. Toki tykkäämiseen vaikuttaa kovasti se punajuurenliemellä värjätty kermavaahto, mikä siihen päälle kuuluu. Ja kun asiaan päästiin ja nälkä muutenkin, niin lanttu-,maksa- ja porkkanalaatikot kuuluu pöytään kera kalkkunarullan, muutaman kinkkuviipaleen ja lohen. Aatto, Joulupäivä ja tapaninpäivä vedellään noita. Joulu on kerran vuodessa vaan, hei tonttu-ukot hyppikää, nyt on riemu raikkahin aika. Niin ja vaimo leipoo muutaman juustokakun sekä pätkiskakun. Kyllä lähtee!

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä meillä on Iisopin kanssa samanlainen huumorintaju. Yksityisviestejä on vaihdeltu. Ota säkin se tukka nutturalta ja laula että JeeJee.

Huumori ei nyt tullut mieleen ensimmäisenä, kun noita viestejäsi luin. Minulta on mennyt ohi varmasti useitakin viestejä, joista kokonaisuuden olisi voinut paremmin nähdä. Huumori on näemmä joskus vaikea laji mullekin. Rauhaa & rakkautta sinne.

Vaihdoin valkoisen teeman takaisin pitkästä aikaa. Katellaan nyt miten tää lähtee eli onko wau vai ei.

Pleikkarilla ei toimi enää Facebook-messenger ja se ei ole enää edes näkyvillä siellä. Mitä sitä sit siellä päivystämään enää. Ei sillä että kellekään pistäisin viestiä kun ei asiaa.

Rahatkin on hävitty ja bookkeri juhli voittoa tälläkin kertaa minun kustannuksella. Ei olt eka kerta. Koukuttava harrastus.

Nyt on aikaa tehdä scenelista alusta loppuun. Täst se lähtee ja ilmoitan sit ku homma selvä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pyrstötiaisparvi pyrähti tänään talipötkölle syömään. Se on minulle aina merkkitapaus on pyrstötiaiset esiintyy ensimmäistä kertaa talvessa. Harmaapäätikkaa odotellaan vielä...

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä on tätä nykyaikaa kun olemme vähän liiankin riippuvaisia kännykästä. Eli kännykästä loppui nyt sitten akku kokonaan pari tuntia sitten ja en tiedä, siinä on jotain vikaa ja en tiedä saako sitä ladattua enää vain niin lainkaan? Siskon kautta saan laitettua tietokoneella Facebookilla viestiä sentään ja pyysin häntä laittamaan isälle viestiä. Isä ei ihmettele jos ei saa minuun yhteyttä, kun ollaan aika usein tekstiviestitse kuitenkin yhteydessä.

Sitä en tiedä miten huomisen herätyksen sitten käy kun ei ole muuta herätyskelloa kuin tuo tuossa puhelimessa. No, onneksi huomenna töihin vasta iltavuoroon eli kymmeneen. Ihmettelen suuresti jos en ole siiheksi muutenkin herännyt. Huomenna olisi ollut kyllä labrat heti aamusta että saa nähdä heräänkö nyt sitten ajoissa.

Isälle laitoin heti viestiä siskon kautta menemään senkin vuoksi kun veli-vainaan tapauksessa kävi aikoinaan niin että häneen ei saatu yhteyttä kännykällä pariin päivään ja siitä se ihmettely sitten alkoi. Lopulta löydettiin veli kuolleena asuntonsa lattialta. Tuosta on voinut jäädä itse kullekin jotain traumoja.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Vaihtelua jouluelokuvien perinteeseen. Die Hard 2 tällä kertaa, ei aina ykköstä.

Näin ne tunteetkin laukkaa. Joskus oli niin ihanaa katsoa Love Actually, nyt ahdistaa, kun tajuaa muistavansa tuosta aivan kaiken.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No niin, hyvät huomenet vaan kaikille! Heräsin äskettäin eli just sopivaan aikaan. Ilman herätyskelloakin. En minä sitä heräämistä stressannut vaan arvasin että herään ilman herätyskelloakin ihan riittävän ajoissa varmaan taas ja niin kuin sitten heräsinkin. Minusta on tullut niin aamuvirkku nykyään että heräilen siinä 4-6 aikaan lähes aina. Ja nyt vielä varsinkin kun joulukin on jo aivan ovella.

Tänään vien kännykkäni puhdistettavaksi. Jos siitä vielä saisi toimivan kalun. Se on likaantunut lisää tuossa kun olen leipoessa sitä käyttänyt. Ei saisi varmaan, mutta kun en ole jaksanut kirjoitella käsin reseptejä paperille ja tulostintakaan ei ole. No, huomiseksi pitäisi saada joko kännykkä toimimaan tai sitten ostaa joku toinen herätyskello. Huomenna minulla on sitten kuuden aamu ja herääminen ajoissa ei olekaan niin itsestäänselvyys enää.

No, tässä nyt joka tapauksessa olen jonkin aikaa hereillä ja sitten lähden sinne labraan. Varmaan tiskaankin tuosta vähän aikaa seitsemän ja puoli kahdeksan välillä. Sen kaiken tiskaan mitä silloin ehdin tiskaamaan. Muutenhan tuo leipominen on ihan kivaa puuhaa mutta tuo jälkien korjaus, siinä minulla on petrattavaa. Nytkin keittiö kuin pommin jäljiltä! Huh, huh. Ja tuosta tiskaamisesta en kyllä tykkää yhtään, kun se kaiken kukkuraksi pitää käsin hoitaa.

Joulun leipomiset on nyt sitten tehty muuten. Eilen sain vielä aikaiseksi todella vähän herrasväen leipiä ja sitten hieman runsaammin bebejä. Herrasväen leivät mureni uunista pois otettuani ja sain niitä herrasväen leipiä aikaan vain seitsemän kappaletta! No, onneksi olin toisenlaisia marmeladipipareita tehnyt lauantaina eli hillosilmiä.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Täytyy hattua nostaa, @vilperi , kun jaksat hössöttää joulusta. Mua kun ei tuo ollenkaan nappaa. Jos olisi normiaika niin olisin taas lähtenyt lämpimään karkuun.

Ja muutenkin sun viestit ovat sopivasti elämänmyönteisiä ja kivasti arjesta kertovia, vaikeuksia unohtamatta. Jatka samaan malliin.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täytyy hattua nostaa, @vilperi , kun jaksat hössöttää joulusta. Mua kun ei tuo ollenkaan nappaa. Jos olisi normiaika niin olisin taas lähtenyt lämpimään karkuun.

Ja muutenkin sun viestit ovat sopivasti elämänmyönteisiä ja kivasti arjesta kertovia, vaikeuksia unohtamatta. Jatka samaan malliin.

Veit munan ei kun sanan suustani.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt alkaa olla (n. kahden sadan) piirakkaurakka rypytyksen osalta voiton puolella. Paistamista on vielä pitkäksi aikaa. "Käteen sattuu, selkä väsyy... On niin kurjaa kun ei ole lunta, taikina on huonoa, puuro kovaa..." Siinähän sitä on äidin repertuaaria. Minä vain myöntelen kun en jaksa kinata. Olen jo niin tottunut hänen marmatukseen ja aiheet on hyvin samat vuosia. Ruokaa pitäisi tässä lämmitellä kun alkaa olla nälkä.

ace

Jäsen
Viimeinen päivä karanteenista käynnissä, vähän alkaa jo kyllästyttään. Reilu kausi katsottu The Mentalistia tänä aikana.

Varasin jo huomisaamulle ajan koronatestiin, toivottavasti tuloksia ei tarvitse odotella pitkään. Toki jos tulos on positiivinen, karanteeni jatkuu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy