Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hartaat toiveet & Hukutetut haaveet
Mä itse käyn parturissa yleensä sen noin pari kertaa vuodessa (viimeksi toukokuussa). Minkään hevimopin kasvattaja en ole ikinä ollut, sen sijaan puolipitkää hiuspehkoa olen kuitenkin aina tykännyt pitää ja kasvattaa. Sitten kun hiukset alkaa tulla jo häiritsevästi silmille ja kasvaa takaa päin melkein yläselässä asti, varaan yleensä viimeistään itselleni hiustenleikkuun.
Pisimmillään olen tainnut kasvattaa kahden parturikäynnin välillä tukkaa noin kymmenisen kuukautta ennen kuin on ollut jo lähes tulkoon pakko käydä siistimässä kuontaloa.
Partaa sen sijaan olen kasvattanut jo viimeiset reilut kaksi vuotta. Menneenä kesänä tosin repäisin kertaalleen ajaen naamani täysin karvattomaksi, mutta sen jälkeen oon antanut taas naamakarvojen kasvaa vapaasti ainoastaan trimmaillen säännöllisesti.
Pisimmillään olen tainnut kasvattaa kahden parturikäynnin välillä tukkaa noin kymmenisen kuukautta ennen kuin on ollut jo lähes tulkoon pakko käydä siistimässä kuontaloa.
Partaa sen sijaan olen kasvattanut jo viimeiset reilut kaksi vuotta. Menneenä kesänä tosin repäisin kertaalleen ajaen naamani täysin karvattomaksi, mutta sen jälkeen oon antanut taas naamakarvojen kasvaa vapaasti ainoastaan trimmaillen säännöllisesti.
Exploring...