banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä tämä vaan on aina yhtä mukava tunne. Saunassa käyty ja sängyssä puhtaat lakanat. ❤
Kyllä tämä vaan on aina yhtä mukava tunne. Saunassa käyty ja sängyssä puhtaat lakanat. ❤
Kuinka kauan ne on puhtaat? Ehditkö kenties jopa nukkumaan niissä?Kyllä tämä vaan on aina yhtä mukava tunne. Saunassa käyty ja sängyssä puhtaat lakanat. ❤
Sinne baariin siis. Löydät sieltä elämäsi rakkaiden tai jotain muuta merkittävää. Hopi hopi.Jokaisen kuoleman jälkeen unessa herääminen tapahtui Jyväskylän Väinönkadulla olevan oudon baarin edestä. Viimeisen herätyksen jälkeen minua lähestyi outo tyyppi ja olin jo taktiikkaa luomassa, mutta sitten heräsin oikeasti.
Huh. Ei uusintaa toivottavasti ihan heti.
Sinne baariin siis. Löydät sieltä elämäsi rakkaiden tai jotain muuta merkittävää. Hopi hopi.
Ai saakeli, jos sais ite valita kuinka täältä lähtee aikanaan, niin tossa olis tyyliä!Itse sain kokea kun palleihin viritettiin jokin ruuvipenkkivariaatio ja tappaja sitten nyyttieni räjähtäessä viilsi kurkkuni.
Noita ei olekaan muuten hetkeen näkynyt normikauppojen irtokarkkihyllyissä jostain syystä. Aina tilaisuuden tullen olen kyllä ottanut kun lasten kanssa irtokarkkeja ostettu. Pitäisi kai käydä jossain ihan karkkikaupassa (nykyään se taitaa tarkoittaa leffateatteria).
Hyvää 1-vuotis syntymäpäivää kiinalainen koronavirus! Onkin sitten ainoa kiinalainen tuote, joka on kestänyt yli vuoden.
Kai kerroit ettei tokikaan. Ja lausuit sitten hieman Papa-Johnnya iltasaduksi silmäterällesi, ettei teini kuvitelmissaan aivan hakoteille ajaudu...?Takapenkiltä teini kysyi kuivasti, onko aikuisten huumori oikeasti tollasta. :D
Kai kerroit ettei tokikaan. Ja lausuit sitten hieman Papa-Johnnya iltasaduksi silmäterällesi, ettei teini kuvitelmissaan aivan hakoteille ajaudu...?
Oijoi, nyt kyllä tikahduin tälle. Takapenkiltä teini kysyi kuivasti, onko aikuisten huumori oikeasti tollasta. :D
Huh huh. Kävin tossa koirien kaa lenkillä ja tein päälle lumityöt. Saas nähdä joutuuko sitä viikonloppuna menemään katolle keventämään lumikuormaa. Nyt jo tullut reippaat 10cm painavaa suojalunta/märkää lunta. Ennustusten mukaan seuraavien kolmen päivän aikana tulee 50cm lisää ja lämpötila pyörii nollan hujakoilla. Se on painavaa lunta se. Mutta on se silti ihanaa, että on vihdoinkin kunnon talvi etelässä.
Jos talo ei hirmu vanha ole ja on rakennettu minkään määräysten mukaisesti, niin oikeasti ei pitäisi olla mitään tarvetta keventää lumikuormaa katolta.Huh huh. Kävin tossa koirien kaa lenkillä ja tein päälle lumityöt. Saas nähdä joutuuko sitä viikonloppuna menemään katolle keventämään lumikuormaa. Nyt jo tullut reippaat 10cm painavaa suojalunta/märkää lunta. Ennustusten mukaan seuraavien kolmen päivän aikana tulee 50cm lisää ja lämpötila pyörii nollan hujakoilla. Se on painavaa lunta se. Mutta on se silti ihanaa, että on vihdoinkin kunnon talvi etelässä.
Meillähän on maan eri osissa erilaiset vaatimukset ja säädökset näihin. Etelässä 60cm tiiviiksi pakkautunutta lunta voi painoltaan ylittää nämä määräykset. Itse mielummin varon kuin kadun.Jos talo ei hirmu vanha ole ja on rakennettu minkään määräysten mukaisesti, niin oikeasti ei pitäisi olla mitään tarvetta keventää lumikuormaa katolta.
Ja sehän on vielä hyvää liikuntaakin. Katolla kekkulointi sopii muutenkin kaltaisellesi strapetsitaiteilijalle.Meillähän on maan eri osissa erilaiset vaatimukset ja säädökset näihin. Etelässä 60cm tiiviiksi pakkautunutta lunta voi painoltaan ylittää nämä määräykset. Itse mielummin varon kuin kadun.
Aihetunnisteet: kännissä, paskavisa
Mikä vittu on aihetunniste...?Onko ketään muu muuten huomannut, mitkä ovat tämän ketjun aihetunnisteet?
Mikä vittu on aihetunniste...?
No en ole edes itse moisista ollut tietoinen. Mistä lie ovat siihen tulleet. HPK:n jotenkin Ymmärrän, mutta tuota toista en.Katso liite.