Vaimoni on sysipaska lumitöiden tekijä. Tykkää kyllä lumitöistä tosi paljon mutta jälki on kuin 5-vuotiaan lapsen ja kehitysvammaisen simpanssin työtä.
Itse siis teen lumityöt kirurgin tarkkuudella ja muutenkin esteettistä silmää käyttäen.
Ei kai hyvät lumenluojat ole välttämättä huonoja kokkeja, vaikka se äijjjjämäistä olisikin?Kuvittele mitä vaimosi kirjoittelee sinun keittiö -ja kotitöidesi tasosta suosikkipalstalleen.
Saati sänkyhommista, jos tilanne on se ettei veli @ISH omista kuningasmunaa eikä silti ymmärrä vetää auneen?Kuvittele mitä vaimosi kirjoittelee sinun keittiö -ja kotitöidesi tasosta suosikkipalstalleen.
Saati sänkyhommista, jos tilanne on se ettei veli @ISH omista kuningasmunaa eikä silti ymmärrä vetää auneen?
Itsekin tykkään lumitöiden tekemisestä myös (ja olen myös vaimo mutta en @ISHn vaimo). Mukavaa ulkoliikuntaa. Minusta hommani on usein kuin juosten kustu. Lumet kyllä lähtee mutta rantuja jää. Ikävä kyllä mieheni ei ole samaa mieltä ja sanoo että teen hyvää ja jopa parempaa työtä lumikolalla kuin hän. Tuo varmaan kertoo siitä että mieheni on tossun alla ;-). Tai sitten olen vain kriittinen itseäni kohtaan...(Vaimo) Tykkää kyllä lumitöistä tosi paljon mutta jälki on kuin 5-vuotiaan lapsen ja kehitysvammaisen simpanssin työtä.
Tai miehesi on ovela ja noilla kehuillaan saa aikaan sen, ettei hänen itsensä tarvitse niitä lumitöitä tehdä.Itsekin tykkään lumitöiden tekemisestä myös (ja olen myös vaimo mutta en @ISHn vaimo). Mukavaa ulkoliikuntaa. Minusta hommani on usein kuin juosten kustu. Lumet kyllä lähtee mutta rantuja jää. Ikävä kyllä mieheni ei ole samaa mieltä ja sanoo että teen hyvää ja jopa parempaa työtä lumikolalla kuin hän. Tuo varmaan kertoo siitä että mieheni on tossun alla ;-). Tai sitten olen vain kriittinen itseäni kohtaan...
Onhan tuokin strategia. Ja on myös on niin että itse teen osa-aikatöitä kotona (mies on töissä kaupungissa) joten ehdin paljon enemmän tekemään päivällä, valosalla lumitöitä. Niin ja tykkään niiden tekemisestä... jos en ole koskaan kertonut.Tai miehesi on ovela ja noilla kehuillaan saa aikaan sen, ettei hänen itsensä tarvitse niitä lumitöitä tehdä.
Muistan kun talvella 92-93 särmättiin kasarmin edessä olevia kinoksia. Tienpuoleinen laita pystysuoraan ja päältä tasaiseksi.
Itse asiassa mainitsee minut somessa maailman parhaana kokkina aika useinkin.Kuvittele mitä vaimosi kirjoittelee sinun keittiö -ja kotitöidesi tasosta suosikkipalstalleen.
Kuulostaa melkein samalta kuin työvuorot entisessä elämässä. Kofeiinin voimalla mentiin.Huh. Heräsin aamulla klo 6 ja nukkumaan pääsen jo huomenna päivällä yhden maissa. Yritin kahteen otteeseen päiväuniakin, mutta kun en ole niitä koskaan osannut ottaa, niin en ottanut nytkään. Väsyttää.
Mä en tuota kofeiinia paljon muuten käytä kuin aamuisin. Tänään tosin olen juonut jopa neljä kupposta kahvia, mutta yö mennään ilman.Kuulostaa melkein samalta kuin työvuorot entisessä elämässä. Kofeiinin voimalla mentiin.
Hei nyt keksin miten saa Kierrätyskeskuksen oikealle kohdalle, vaikka Moderaattoreita ei asiakaspalvelu kiinnosta. Kun valitsee, ettei huomioi löylyhuonetta – onpa muuten paska huone – niin Kierrätyskeskus asettuu mukavasti oikealle paikalleen.
Onko kyseessä sangalliset "pallokuulokkeet" vai nappikuulokkeet? Itsellä sangallisissa on latausreikä toisen kuulokkeen yläreunassa siten, että päässäpidettäessä se reikä on piilossa siellä sangan alla. Vähän hölmösti selitetty, mutta toivottavasti saadaan kuulokkeet latinkiin.