Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 018
  • 66 747

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Varhainen lintu madon nappaa? Vai miten sitä sanotaankaan. Tänään heräsin nimittäin taas jo kuudelta mutta menin kyllä todella ajoissa maatekin eli kello ei tainnut vielä olla edes iltakahdeksaa kun kävin eilen jo sänkyyni. Vapaitahan tässä silti viettelen mutta miksi sekoittaa hyvää arkirytmiä vapaillakaan? Ja sitten kärsiä sunnuntaina siitä kun rytmit on sekaisin.

No, eilen oli ihan kiva vapaapäivä. Ohjelmaan kuului lenkkeilyä tunnin verran, kaupoilla käymistä, saunomista ja suoratoisto-ohjelmia sekä melkein peräti kolmen tunnin päiväunet! Voisi jopa sanoa että nukuin tapojeni mukaan pe-la välisen yön huonosti ja se sitten näkyi siinä että nukuin noinkin pitkät päiväunet.

Shoppailua siis harrastin eilen. Olin kätevästi tilannut jo etukäteen Class Ohlsonilta netin kautta tuotteet ja sitten hain ne vain kaupan kassalta. Näin ei tarvinnut itse kaupassa paljoa pyöriä ja aikaa kuluttaa. Kätevä palvelu tuo siis, etenkin näin korona-aikana.

Ostin eilen uudet kuullokkeet kun vanhoista oli taas käytön myötä johto vähän vioittunut. Ostin tällä kertaa langattomat kuullokkeet, musiikkia tuntuu toistavan ihan hyvin mutta akun kestosta en vielä tiedä. Toivon toki että olivat hyvä ja kestävä ostos.

Langallisten kuullokkeiden kanssa meni välillä hermot kun se johto sotkeutui välillä johonkin ja jäi kiinni. Joskus jopa luulin että tuli vaaratilannekin kun johto jäi johonkin kiinni ja ei heti huomannut sitä. No, nyt on sitten kokeilussa langattomat kuullokkeet.

Ja S-marketin kassalla kävi hieman nolosti kun olin ostamassa muita tuotteita niin korttini ei kelvannutkaan. No, onneksi nykyään pystyy hyvin nopeasti tarkastamaan vaikkapa kuinka paljon sitä rahaa siellä käyttötilillä onkaan ja sen myös tein ja sain huomata että eihän sitä rahaa ollutkaan tarpeeksi kaikkien ostosten tekemiseen. Jätin sitten partahöylän ostamatta ja korttikin kelpasi taas maksuvälineenä.

Mutta ei tarvitse huolestua silti. Kyllä minulla hyvin rahaa on vaikka noin kävikin. Ne rahat ovat vaan taas siellä välitystilillä suurin osa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Vittulan väki millainen painajaispotpuri viime yö unineen oli. Vieläkin muistan että viisi erilaista final destination leffaa tuli koettua.

Yhdessä olin viimeisen kolmikon joukossa ja joku saatanan teräshäkki päässä. No se räjähti kun ei päästy jostain mökistä ulos ajoissa. Sitten yhdessä tiedettiin että kuolema jahtaa ja yritin epätoivoisesti kertoa muille että olemme unessa ja voimme omata supervoimia. Ei onnistunut ja lopulta kuoleman sijaan yksi meistä oli murhaaja. Itse sain kokea kun palleihin viritettiin jokin ruuvipenkkivariaatio ja tappaja sitten nyyttieni räjähtäessä viilsi kurkkuni.

Jokaisen kuoleman jälkeen unessa herääminen tapahtui Jyväskylän Väinönkadulla olevan oudon baarin edestä. Viimeisen herätyksen jälkeen minua lähestyi outo tyyppi ja olin jo taktiikkaa luomassa, mutta sitten heräsin oikeasti.

Huh. Ei uusintaa toivottavasti ihan heti.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jokaisen kuoleman jälkeen unessa herääminen tapahtui Jyväskylän Väinönkadulla olevan oudon baarin edestä. Viimeisen herätyksen jälkeen minua lähestyi outo tyyppi ja olin jo taktiikkaa luomassa, mutta sitten heräsin oikeasti.

Huh. Ei uusintaa toivottavasti ihan heti.
Sinne baariin siis. Löydät sieltä elämäsi rakkaiden tai jotain muuta merkittävää. Hopi hopi.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Sinne baariin siis. Löydät sieltä elämäsi rakkaiden tai jotain muuta merkittävää. Hopi hopi.

Kyseistä paikkaa ei ole olemassa ja tuo vinkkisi sekä pallien rusentamisen ja pään räjäyttämisen pohjalta voi jotain johtopäätöksiä elämäni rakkaudesta tehdä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Itse sain kokea kun palleihin viritettiin jokin ruuvipenkkivariaatio ja tappaja sitten nyyttieni räjähtäessä viilsi kurkkuni.
Ai saakeli, jos sais ite valita kuinka täältä lähtee aikanaan, niin tossa olis tyyliä!
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Noita ei olekaan muuten hetkeen näkynyt normikauppojen irtokarkkihyllyissä jostain syystä. Aina tilaisuuden tullen olen kyllä ottanut kun lasten kanssa irtokarkkeja ostettu. Pitäisi kai käydä jossain ihan karkkikaupassa (nykyään se taitaa tarkoittaa leffateatteria).

Ainakin kun viimeks kävin sekalaispussin tekeen niin kumpaakin oli tarjolla. Tampereen Linnainmaalla eräässä isossa kaupassa jossa myös on ehkä yks parhaimpia Tampereen olutvalikoimia.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Hyvää 1-vuotis syntymäpäivää kiinalainen koronavirus! Onkin sitten ainoa kiinalainen tuote, joka on kestänyt yli vuoden.

Oijoi, nyt kyllä tikahduin tälle. Takapenkiltä teini kysyi kuivasti, onko aikuisten huumori oikeasti tollasta. :D
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Takapenkiltä teini kysyi kuivasti, onko aikuisten huumori oikeasti tollasta. :D
Kai kerroit ettei tokikaan. Ja lausuit sitten hieman Papa-Johnnya iltasaduksi silmäterällesi, ettei teini kuvitelmissaan aivan hakoteille ajaudu...?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei voi sanoa, että hötkyilen. 1999 tuli elokuva Matrix. No, pitkällisten pohdintojen jälkeen päädyin sen juuri katselemaan ja täytyy sanoa, että ihan pidin siitä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huh huh. Kävin tossa koirien kaa lenkillä ja tein päälle lumityöt. Saas nähdä joutuuko sitä viikonloppuna menemään katolle keventämään lumikuormaa. Nyt jo tullut reippaat 10cm painavaa suojalunta/märkää lunta. Ennustusten mukaan seuraavien kolmen päivän aikana tulee 50cm lisää ja lämpötila pyörii nollan hujakoilla. Se on painavaa lunta se. Mutta on se silti ihanaa, että on vihdoinkin kunnon talvi etelässä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Huh huh. Kävin tossa koirien kaa lenkillä ja tein päälle lumityöt. Saas nähdä joutuuko sitä viikonloppuna menemään katolle keventämään lumikuormaa. Nyt jo tullut reippaat 10cm painavaa suojalunta/märkää lunta. Ennustusten mukaan seuraavien kolmen päivän aikana tulee 50cm lisää ja lämpötila pyörii nollan hujakoilla. Se on painavaa lunta se. Mutta on se silti ihanaa, että on vihdoinkin kunnon talvi etelässä.

Mä tykkään tästä kans. Eilen kävin, kröhöm, kolmen tunnin lenkillä ja luntakin satoi jossain Keskuspuiston syövereissä. Vittuillakseni menin Kehä Ykkösen ulkopuolelle, jottei ihan luuserina pidettäisi. Olen myös käynyt, kröhöm, Kolmannen Kehän ulkopuolella lenkeilläni.

Aihetunnisteet: kännissä, paskavisa
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Huh huh. Kävin tossa koirien kaa lenkillä ja tein päälle lumityöt. Saas nähdä joutuuko sitä viikonloppuna menemään katolle keventämään lumikuormaa. Nyt jo tullut reippaat 10cm painavaa suojalunta/märkää lunta. Ennustusten mukaan seuraavien kolmen päivän aikana tulee 50cm lisää ja lämpötila pyörii nollan hujakoilla. Se on painavaa lunta se. Mutta on se silti ihanaa, että on vihdoinkin kunnon talvi etelässä.
Jos talo ei hirmu vanha ole ja on rakennettu minkään määräysten mukaisesti, niin oikeasti ei pitäisi olla mitään tarvetta keventää lumikuormaa katolta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos talo ei hirmu vanha ole ja on rakennettu minkään määräysten mukaisesti, niin oikeasti ei pitäisi olla mitään tarvetta keventää lumikuormaa katolta.
Meillähän on maan eri osissa erilaiset vaatimukset ja säädökset näihin. Etelässä 60cm tiiviiksi pakkautunutta lunta voi painoltaan ylittää nämä määräykset. Itse mielummin varon kuin kadun.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Meillähän on maan eri osissa erilaiset vaatimukset ja säädökset näihin. Etelässä 60cm tiiviiksi pakkautunutta lunta voi painoltaan ylittää nämä määräykset. Itse mielummin varon kuin kadun.
Ja sehän on vielä hyvää liikuntaakin. Katolla kekkulointi sopii muutenkin kaltaisellesi strapetsitaiteilijalle.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onko ketään muu muuten huomannut, mitkä ovat tämän ketjun aihetunnisteet?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös