Aika samalta nuo näyttävät kuin minun tekemäni. En ole kyllä muutamaan vuoteen kokeillut.
Minä kävin äsken hakemassa joulukuusen. Vielä kun saisi tuohon laitettua valot niin pääsevät lapset koristelemaan tuon muuten.
Toki tontut tervetulleita kunhan saadaan kuusi koristeltua.Onko tontulle tarvetta hiukan myöhemmin?
Maantieto oli kivaa niin kauan kun piti osata sanoa missä on mikäkin maa ja mikä on pääkaupunki. Sitten kun tuli puhetta mannerlaatoista ja muusta oikeasta asiasta päätin mennä tekemään jotain muuta.Sama vika. Maantieto ollut aina lempiaineita koulussakin ja helvetin hyväkin olen vielä siinä. Mutta mukaan en ikinä kerkiä. Nytkään ei ollut uutta valtiota visassa, kun kävin kurkkaamassa. Aina myöhässä.
Hyvin riippunutta lihaa kuvassa.Tänään tuli tehtyä riisipiirakoita ekaa kertaa. Vittu että tuli rumia. Jäis kaupan hyllyyn. Mutta hyvää oli, se on pääasia.
Ei musta leipuria tuu.
Piirakat jees, mutta käytä nyt hyvä mies leivinpaperia. Kauhean näköinen toi uuninpelti tossa kuvassa.Tänään tuli tehtyä riisipiirakoita ekaa kertaa. Vittu että tuli rumia. Jäis kaupan hyllyyn. Mutta hyvää oli, se on pääasia.
Ei musta leipuria tuu.
Se on tarkoituksella uunipellillä. Leivinpaperi ei kestä 300 astetta.Piirakat jees, mutta käytä nyt hyvä mies leivinpaperia. Kauhean näköinen toi uuninpelti tossa kuvassa.
Sähän oot hullu. 250 astetta ja uunin alaosassa. Ja edelleen, hyvät piirakat olit rypyttänyt, näkee että sorminäppäryyttä löytyy.Se on tarkoituksella uunipellillä. Leivinpaperi ei kestä 300 astetta.
Kuten sanoin, ei musta leipuria saa. Muistan tämän seuraavalla kerralla.Sähän oot hullu. 250 astetta ja uunin alaosassa.
Saa susta leipurin ja ota kuva niistä, kun ovat olleet 300 asteessa 30minKuten sanoin, ei musta leipuria saa. Muistan tämän seuraavalla kerralla.
Youtube tyrkyttää päiväkotimainoksia. Vihjaako se, että mun pitäs mennä semmoseen vai pitäisikö tässä alkaa vielä lisääntymään, että Touhulalle riittää asiakkaita? Muutenkaan niillä ei taida algoritmit olla ihan kohdillaan kun ovat mulle mainostaneet esimerkiksi raskaustestejä ja pikkuhousunsuojia.
Ihanhan nuo on näkösiä. Olikos se rva sämppäri karjalanlikkoi, jolta mallin sait?Tänään tuli tehtyä riisipiirakoita ekaa kertaa. Vittu että tuli rumia. Jäis kaupan hyllyyn. Mutta hyvää oli, se on pääasia.
Ei musta leipuria tuu.
Ja isälle jouluolutta.Minä kävin äsken hakemassa joulukuusen. Vielä kun saisi tuohon laitettua valot niin pääsevät lapset koristelemaan tuon muuten.
Kyllä vain.Ihanhan nuo on näkösiä. Olikos se rva sämppäri karjalanlikkoi, jolta mallin sait?
Meinaakko, että olis kuin kuukerin nellit? En mä noin pitkään niitä sentäs pitäny.Saa susta leipurin ja ota kuva niistä, kun ovat olleet 300 asteessa 30min
Voi vide ja vitalis sentään. Nyt vasta huomasin, että ne oli jo valmiita. Katoin ensin, että ne vasta odottaa uuniin pääsyä.Kyllä vain.
Meinaakko, että olis kuin kuukerin nellit? En mä noin pitkään niitä sentäs pitäny.
Kyllähän noista tunnistaa mistä on kyse. Ei todellakaan hullumpi saavutus ekaksi kerraksi.Tänään tuli tehtyä riisipiirakoita ekaa kertaa.
Harjoitus tekee mestarin... tai enpä olisi niin varma. Mutta taidot saattaa parantua kun kokeilee monta kertaa. Tuossa liitteessä on vuosien harjoittelun tulos... Riisipiirakoita Iisopin vääntämänä.Ei musta leipuria tuu.
Jos saa olla utelias, niin kummakos mallin mukaan nuo kuvan piirakat on tehty?...
Maanantaina olisi taas sellaisen parin sadan piirakan urakka äidin kanssa edessä. ...
Nyt vittu...Toivottavasti tulevissa U-20 MM-kisoissa ei ole sama "jäähylaulu" kuin vuosi sitten Tshekissä. Onnea vaan kaikille joilla se alkoi nyt soimaan päässä. Mulle kävi niin tänään, kun oli kaverin kanssa puhetta viime kisojen huippuhetkistä. Ihan oikeesti...
Noitahan pitää itsekkin vääntää ens viikolla. On meinaan oikeesti hienoja, joten pakko rohjeta pyytämään malliksi? Karjalainen malli oli aikanaan, ja tuotokset @Sämppäri n tasoa. En tiiä paraneeko vaihtamalla, niin siksi pelaisin mielellään varman päälle ja kysyn, tuletko?Harjoitus tekee mestarin... tai enpä olisi niin varma. Mutta taidot saattaa parantua kun kokeilee monta kertaa. Tuossa liitteessä on vuosien harjoittelun tulos... Riisipiirakoita Iisopin vääntämänä.
Nyt vittu...
Mua alkoi nyt vaivaamaan kun en millään saa päähän mikä tilutus siellä oli. Nyt pitää punnita jatkanko elämääni ottamalla riskin mahdollisesta korvamadosta vai mennäänkö pienen mieltä piinaavan kutituksen voimin eteen päin.Jaettu ilo on paras ;) En kehdannut linkata sitä tänne sentään, se olisi jo liian julmaa. Varmasti ei lähde päästä ainakaan viikkoon mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät.
E: ja joka mainoskatkolla Looooove hurts! Oijoi on ilta taas pilalla!
Mua alkoi nyt vaivaamaan kun en millään saa päähän mikä tilutus siellä oli. Nyt pitää punnita jatkanko elämääni ottamalla riskin mahdollisesta korvamadosta vai mennäänkö pienen mieltä piinaavan kutituksen voimin eteen päin.