Siivosin saunan. Nyt juon ansaittua mukillista päiväkahvia kera joulutortun, luumuhillolla tietty. Lunta sataa edelleen.
Itse olen vain miettinyt, että miten on mahdollista että tuo Halonen oli eka pressa kehäkolmosen sisältä ever? Kumminkin eniten populaa sisäpuolella ja luulisi ettei heinähattuja äänesteltäisi kevein perustein. Kai se puoluekanta sitten merkkaa loppujen lopuksi kumminkin. So säd.
Hyvät argumentit ladot pöytään. Vähän vaikea tässä enää pyristellä mihinkään.Ei ole kuin vähemmistö sisäpuolella. 1 miljoona kehäkolmosen sisällä ja 4 miljoonaa ulkopuolella noin suunnilleen. Siten on ihan oikein, että landelta tulee enemmän pressoja kuin hesasta.
Mietin välillä seksin harrastamista jonkun muun kanssa kuin mieheni. Se kiihottaa minua. Ne ajatukset on vain mukavaa mielikuvitusleikkiä eikä tarkoitus ole mitään toteuttaa. Kunhan kuvittelen ja nautin kuvitelmien tuomasta mielihyvästä.
Yllättäen @Johnny B. Goode tykkää tästä. Ellen tietäisi, voisin melkein luulla että......
Siivosin saunan. Nyt juon ansaittua mukillista päiväkahvia kera joulutortun, luumuhillolla tietty. Lunta sataa edelleen.
Onko sulla päiväkahviseuraa tortun lisäksi?
Edit. äh väärä nimimerkki en ollutkaan Johnnylla kirjautuneena.
Lumitilanne kuvassa tänään klo 8, lähteenä Ilmatieteen laitos. Ei ole lapissakaan paljoa. Muualta Suomea lumet kerkeävät sulamaan Jouluksi.
Meinasi lentää ruuat suusta ulos. Kiitti!Onko sulla päiväkahviseuraa tortun lisäksi?
Edit. äh väärä nimimerkki en ollutkaan Johnnylla kirjautuneena.
Ei mitään hätää... Kaikki tietää kyllä että me ollaan vaan "ystäviä". Kukaan ei voi todistaa muuta. ;-)Vai onko me jääty kii, @Iisoppi ...?
Hovimäki-tsekkaus taas tähän väliin, nyt on kolmoskausi menossa ja sitä on neljä jaksoa jäljellä. Neljä kauttahan tuota tehtiin ja jaksoja yhteensä 44, seuraava jakso on 30/44.
Onhan tämä hyvä sarja, mutta ei tämä Mestertonin suursarjoista ole kyllä kuitenkaan Metsoloiden tasolla. Ongelma tässä sarjassa on se että vähän liikaa on tapahtumia siihen nähden että jaksojen määrä on kovin rajallinen. Jotkut hahmot esimerkiksi muuttuvat ihan turhiksi ja heitä kirjoitetaan ulos vähän turhan hätäisesti. En nyt tiedä tarvitseeko näin vanhasta sarjasta spoilereita käyttää, mutta laitanpa nyt kuitenkin. Jos on ok että kirjoittaa ilman spoilereita niin sanokaa vaan, mutta pistetään nyt toistaiseksi vielä.
Aiemmin mainitsin tuosta Sundeliuksesta, jota siis esitti Metsoloiden Stigun näyttelijä, niin hän oli n. puolitoista kautta suht keskeinen hahmo koko sarjan ajan, mutta sitten tuo lopulta kirjoitettiin ulos koska "kuoli häkämyrkytykseen". Tämä tapahtui aikajanalla Turun palon jälkeen, sinänsä vähän hölmösti kirjoitettu kun tuo Turun palo oli traaginen tapahtuma ja Sundelius asui Turussa, olishan tuon voinut vaikka niin kirjoittaa että se kuolema olisi ajoittunut tuohon palon yhteyteen. Nyt siis Sundelius selvisi palosta mutta kuoli sitten lopulta tulipalon aiheuttamaan häkämyrkytykseen.
Toinen mitä ihmettelin hieman oli Magnuksen enon Johan Boijen poiskirjoitus. Hahmo pyöri aika paljon mukana vielä kakkoskauden alkuun saakkka, mutta poistuminen tapahtui sitten ihan yhtäkkiä ja hahmon kuolemaa ei taidettu edes mainita mitenkään. Rooli nyt oli toki pienehkö, mutta sen verran paljon tyyppi kuitenkin esillä oli että olisihan tuosta voinut vähän isommin mainita. Tai ylipäätään edes mainita jotain.
Ylivoimaisesti typerin asia tässä kolmen ekan kauden aikana on kuitenkin Carl-Magnuksen kehitys kakkos- ja kolmoskauden välillä. Näyttelijä vaihtuu ja samalla tuntuu muuttuvan koko ukon persoona ihan täysin. Tyypistä tulee suoraan sanottuna täysi luupää idiootti ja melkoinen kyrpä jota kiinnostaa vain hevoset. Jännä sinänsä kun kakkoskaudella Carl-Magnus oli fiksu nuorimies josta tuli kartanon isäntä ja tämä kuunteli esim. pehtooriksi palkattua Sepän Erkkiä kohtalaisen paljon. Kolmoskaudella Calle oli sitten ihan täysi tampio ja Erkkiäkin alkoi touhu vituttamaan.
Kaikkein älyttömintä tässä oli sitten se että Carl-Magnus kirjoitettiin sarjasta ulos kakkoskauden alkupuolella kun menehtyy tulipalosta tulleisiin palovammoihin ja kartanon isännäksi nousee Callen poika Wilhelm. Käytännössä Wilhelm on sitten tuollainen "nuori Carl-Magnus" eli fiksu isäntä joka suhtautuu asiallisesti niihin jotka miestä neuvovat ja Erkki alkaa sitten jälleen tehdä yhteistyötä Wilhelmin kanssa. Mikä järki? Periaatteessa kaikki jatkui ennallaan mutta Carl-Magnus piti kirjoittaa sarjasta ulos vaikka hahmo oli suht nuori. Joo, piti saada draamaa mukaan mutta eihän tuossa nyt ollut mitään järkeä.
Mutjoo, sellasta. Hyvä sarja mutta ei missään nimessä Metsoloiden tasolla.
MINÄ olen Jatkoaika!Siis monellako tunnarilla Johnny täällä veivaa? Vai saako sitä edes näin huumorin varjolla vihjata tai kysyä?
Voisi nimittäin hyvinkin olla niin, että @Turha Kaukalo on sekä @Johnny B. Goode että @Iisoppi
Jouduin äskettäin korjaamaan foliokypärästäni repeämän, mutta sieltä kerkesi luikahtaa ilmoille epäilys ja päätelmä, että myös @Hera80 ja @Sämppäri täytyy olla osa tätä viekasta performanssia.
Jos tulee pelikieltoa niin se vaan todistaa, että olen melko lähellä liskoihmisten jäljillä.
Hyvin arvattu. Vielä täytyy käyttää aika hyödyksi kun sitä itselle on...Jätkähän ahmii jaksoja aikamoiseen tahtiin. Ja aikaa jää vielä töiden tekoon(?) ja RDR 2:n pelaamiseen.
Saanko arvata, ei vaimoa/lapsia? Kateellisena sivusta seuraan...
Ai niin sinäkin vapaudut vissiin sieltä armeijasta. Voi voi. No, koita kestää. Vai vapautuuko @Punamusta bännistä huomenna? Ei voi kaikkea muistaa mutta kaikkien kanssa olis kiva keskustella syvällistä Pasilasta ja muusta Areenan tuotosta. Oma suosikkini on Volanen kaikessa."Kaikki muuttuu huomenna sit ku mä oon vapaa"
Tuplanikeistä saa vihjailla ja syyttää ihan suoraankin ilman sanktioita. Tämä suoraan moderaattoreilta kuultuna. Mutta ei saa vihjata, että joku olisi moderaattori. Siitä tulee heti passitus banaanisaarille.Siis monellako tunnarilla Johnny täällä veivaa? Vai saako sitä edes näin huumorin varjolla vihjata tai kysyä?
Voisi nimittäin hyvinkin olla niin, että @Turha Kaukalo on sekä @Johnny B. Goode että @Iisoppi
Jouduin äskettäin korjaamaan foliokypärästäni repeämän, mutta sieltä kerkesi luikahtaa ilmoille epäilys ja päätelmä, että myös @Hera80 ja @Sämppäri täytyy olla osa tätä viekasta performanssia.
Jos tulee pelikieltoa niin se vaan todistaa, että olen melko lähellä liskoihmisten jäljillä.
Tuplanikeistä saa vihjailla ja syyttää ihan suoraankin ilman sanktioita. Tämä suoraan moderaattoreilta kuultuna. Mutta ei saa vihjata, että joku olisi moderaattori. Siitä tulee heti passitus banaanisaarille.
Oliks sullakin muuten koulutus taas ens yänä? Viimeks kun hukuin siinä tohinassa, niin jos nähtäs vaikka siinä isolla käytävällä, sen liinavaatevaraston edessä?Ei mitään hätää... Kaikki tietää kyllä että me ollaan vaan "ystäviä". Kukaan ei voi todistaa muuta. ;-)
Ei se oikeesti viljele banaaneja, ihan huijari.Toveri @banaaninviljelijä :llä on ainakin vähän liian osuva nimimerkki.