Painusit sinäkin monttuun kodin sijaan ottaan jonku vtun ShaiBan saapumista.
En mä vielä monttuun mee. Pakkohan sitä on katella mitä 2020v2 tuo oikein tullessaan.
Painusit sinäkin monttuun kodin sijaan ottaan jonku vtun ShaiBan saapumista.
Vuoden 2021 eka biisi minkä kuulen on FINAL COUNTDOWN!
Skumppaa ja tequilaa.Trumpin roastia ja Dead Kennedysia. Kuinkas muiden vuodenvaihde?
Kuningasboa kun saattaa kasvaa jopa neljään metriin ja pariin kymmeneen kiloon niin ei se ihan pieneen terraan mahdu. Eikä varmaan löydy eläinkaupasta ihan hyllytavarana.
Kuningascobra olisi vielä mielenkiintoisempi vaihtoehto, olisihan vaikka? Se asustaa pienessä korissa ja pilliin puhaltelemalla sen saisit näkyviin.Käärmeet on mukavia. On minulla ollut kuningaspyton aikaisemmin. Nyt vaan taas tullut hinku hommata lemmikki. Kuningasboa voisi olla kiva, mutta kun mokoma tarvii niin ison terraation, että en sitä tähän pikkukaksioon saa mahtumaan.
Ihan saatanan hienoa, että Pink Floyd löydetään. Vaikka ei se kai kadoksissa ollut koskaan. Ihan mielenkiinnosta, mitkä Pink Floydin levyt löysit? Mistä lähti oivallus?Tulin kertomaan kaksi asiaa:
1. Vuosi 2021 tulee olemaan ihan vitun paska
2. Harmittaa ihan saatanasti että löysin vasta aikuisiällä Pink Floydin. Ihan käsittämättömän huikea bändi.
Et ole koskaan löytänyt jotain bändiä/musiikkia, joka iskee ihan vitusti jossain vaiheessa omaa elämänkiertoa?Ihan saatanan hienoa, että Pink Floyd löydetään. Vaikka ei se kai kadoksissa ollut koskaan. Ihan mielenkiinnosta, mitkä Pink Floydin levyt löysit? Mistä lähti oivallus?
Olen olen, toki. Kiinnostaa vaan, että mikä osa Pink Floydin laajaa ja monipuolista tuotantoa oli se, joka juuri sinuun iski. Syd Barrettin ajan spykedeeliset laulut? Dark Side Of The Moonin koherentti kokonaisuus? Animalsin pisteliäs, kuivahko yhteiskuntakritiikki?Et ole koskaan löytänyt jotain bändiä/musiikkia, joka iskee ihan vitusti jossain vaiheessa omaa elämänkiertoa?
KaikkiOlen olen, toki. Kiinnostaa vaan, että mikä osa Pink Floydin laajaa ja monipuolista tuotantoa oli se, joka juuri sinuun iski. Syd Barrettin ajan spykedeeliset laulut? Dark Side Of The Moonin koherentti kokonaisuus? Animalsin pisteliäs, kuivahko yhteiskuntakritiikki?
Myönnän silti että stimulanttina toimi David Gilmour - Live at Pompeii 2016.Olen olen, toki. Kiinnostaa vaan, että mikä osa Pink Floydin laajaa ja monipuolista tuotantoa oli se, joka juuri sinuun iski. Syd Barrettin ajan spykedeeliset laulut? Dark Side Of The Moonin koherentti kokonaisuus? Animalsin pisteliäs, kuivahko yhteiskuntakritiikki?
Ei ollut muuten paska vuosi vaan aivan upea tämän palstan puolesta. Kiitos siitä seuraaville nimimerkeille ei missään järjestyksessä (ja jos joku unohtuu niin voi merkata itsensä kuittailevaan vastaukseen): @HPL76 @pettter @banaaninviljelijä @vetti @Leon @Mälkiä @Gennadi @nummenkallio @peksa @vilperi @Punamusta @Jomppa_Koo @Wiljami . Kevään etämiiteissä oli muistaakseni jokunen muukin ja yhtä lailla kiitokset hienosta oudosta vuodesta.
Lisäksi kyllä erityiskiitokset nimimerkeille @Johnny B. Goode ja @Sämppäri vaikka en nyt heitä ole vielä tavannutkaan.
Oikein mukavaa vuotta 2021 kaikille palstalaisille! Jopa sille minun arvostelusta pelikieltoa ottaneelle. Hän on kyllä ensimmäisenä listalla niistä jotka haluaisin livenä tavata kun kaikki muut listalla aiemmin olevat olen jo tavannut.
Kyllähän tuosta ainaki @Glove uupuu. Hyvää tätä vuotta vaan ihan kaikille.Ei ollut muuten paska vuosi vaan aivan upea tämän palstan puolesta. Kiitos siitä seuraaville nimimerkeille ei missään järjestyksessä (ja jos joku unohtuu niin voi merkata itsensä kuittailevaan vastaukseen): @HPL76 @pettter @banaaninviljelijä @vetti @Leon @Mälkiä @Gennadi @nummenkallio @peksa @vilperi @Punamusta @Jomppa_Koo @Wiljami . Kevään etämiiteissä oli muistaakseni jokunen muukin ja yhtä lailla kiitokset hienosta oudosta vuodesta.
Lisäksi kyllä erityiskiitokset nimimerkeille @Johnny B. Goode ja @Sämppäri vaikka en nyt heitä ole vielä tavannutkaan.
Oikein mukavaa vuotta 2021 kaikille palstalaisille! Jopa sille minun arvostelusta pelikieltoa ottaneelle. Hän on kyllä ensimmäisenä listalla niistä jotka haluaisin livenä tavata kun kaikki muut listalla aiemmin olevat olen jo tavannut.