Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jäljempään on vahvana epäilyksenä, että Lennu.En ole vieläkään saanut vastausta universumin syvimpiin mysteereihin eli, How much is the fish? ja Kuka pani Suskia?
Jäljempään on vahvana epäilyksenä, että Lennu.En ole vieläkään saanut vastausta universumin syvimpiin mysteereihin eli, How much is the fish? ja Kuka pani Suskia?
Niin... Salen ja Jennin koirako? Mitä rotua se Suski sitten on?Jäljempään on vahvana epäilyksenä, että Lennu.
Salen terrieri? On se jumankauta vaan daaawwwgg. Jou.Jäljempään on vahvana epäilyksenä, että Lennu.
*Prrrrrrr dddddssssshhhh!"tehdä yhdeltä seisomalta?
Ihan näpsäkkä joulubonus. Firman toimitusjohtaja myy firman työsuhdemersun 26 000 eurolla jakaa rahat firman 25 työntekijälle. Näin kertoi Etelä-Suomen Sanomat tänään (alla linkki juttuun).
Joulumielellä | Lahtelaisen it-firman toimitusjohtaja myi autonsa ja lahjoitti tuotot työntekijöille joulubonuksena: "Ei se vaatinut itseltä muuta kuin luopumista kohtuullisen mukavasta Mersusta"
Miten saisin ilahdutettua työntekijöitä raskaan koronavuoden jälkeen? Näin pohti lahtelaisen it-alan yrityksen DevNetin toimitusjohtaja Peter Thim.www.ess.fi
Niin... Salen ja Jennin koirako? Mitä rotua se Suski sitten on?
Salen terrieri? On se jumankauta vaan daaawwwgg. Jou.
Ymmärrän toki tämän asiaanpaneutumisen, mutta kun olet tehnyt listaa jo hyvän matkaa ties kuinka monta kertaa että eikö siitä edellisestä seivistä voi jatkaa seuraavana päivänä? Ihan uteliaisuuttani kyselen nimimerkillä ilmaisia klippejä netistä kattellen max 3min kerralla.@redpecka Ei ole kyse mistään muistikorteista vaan puhtaasti keskittymisvaikeuksista tai jostain sellasesta jutskasta. Se pitää olla just eikä melkein.
Niinpä tietenkin. Jäi tällä kertaa tarkistamatta artikkelin luettavuus kaikille kirjautumalla ulos palvelusta. Yleensä tarkastan asian ennen kuin mitään laitan ulos mutta tässä kaikessa tohinassa unohtui.Ihan mukavasti tehty toimarilta, mitä ingressin pohjalta pääsin lukemaan. Loppjuttu olikin muurin takana.
Sauli Niinistön koirasta ja Jenni Haukiosta tuli mieleeen, että Sauli Niinistö on viides Suomen Tasavallan presidentti elinaikanani ja ensimmäinen voittanut ehdokas, jota olen presidentinvaaleissa äänestänyt. Aikasemmin mentiin aina häviäjien vankkureissa. Olihan se iloinen asia saada Suomeen v. 2012 porvaripressa pitkästä aikaa, varsinkin Suomen historian ensimmäisen ja surkeimman vihervassaripresidentin jälkeen.
Kaunis tarina.Sauli Niinistön koirasta ja Jenni Haukiosta tuli mieleeen, että Sauli Niinistö on viides Suomen Tasavallan presidentti elinaikanani ja ensimmäinen voittanut ehdokas, jota olen presidentinvaaleissa äänestänyt. Aikasemmin mentiin aina häviäjien vankkureissa. Olihan se iloinen asia saada Suomeen v. 2012 porvaripressa pitkästä aikaa, varsinkin Suomen historian ensimmäisen ja surkeimman vihervassaripresidentin jälkeen.
Siis Muumipeikot ilmestyi nurkkiin. Ja Hattivatti pöksyihin!
Minähän en äänestänyt kun en halunnut olla laumasielu... Kun muut äänestää niin minä en. Äänestin sitä homoa kun on se vähän komee tai jotain... kiva katella ja silleen.Sauli Niinistö on viides Suomen Tasavallan presidentti elinaikanani ja ensimmäinen voittanut ehdokas, jota olen presidentinvaaleissa äänestänyt.
Täytyy myöntää että olin minäkin jo hieman huolestunut, kun ei lähettämääni viestiäni oltu viikkoon tai ylikin edes luettu. Suoraan sanoen pelkäsin jo pettterille ystävänsä pernaveikon kohtaloa, mutta onneksi näin ei ainakaan vielä käynyt.Huh, nyt vasta näin viestisi ja olin jo hiukan huolissani kun mitään ei kuulunut. Syynä olisi voinut olla uskoon tulo, nynnyily, kuolema, mutta nyt ilmeisesti vaan kiireitä.
Itse äänestin aikoinaan voittajaa, kun olin Ahtisaaren vankkureissa Rehniä vastaan. Oli muistaakseni suht tiukka kisa, mutta kuitenkin selvä. Eikä mua Lissuakaan vastaan sinällään mitään ollut, mutta se ruotsalaisuus siinä sen verran häiritsi, että äänestämään mentiin. Enkä ole sittemmin tainnut muuten äänestääkään. Soinin ehdokkuutta odotellessa...........Sauli Niinistön koirasta ja Jenni Haukiosta tuli mieleeen, että Sauli Niinistö on viides Suomen Tasavallan presidentti elinaikanani ja ensimmäinen voittanut ehdokas, jota olen presidentinvaaleissa äänestänyt. Aikasemmin mentiin aina häviäjien vankkureissa. Olihan se iloinen asia saada Suomeen v. 2012 porvaripressa pitkästä aikaa, varsinkin Suomen historian ensimmäisen ja surkeimman vihervassaripresidentin jälkeen.
Myönnän että minussa taitaa olla hiemaan samaa vikaa Jomppa. Joko teen kaiken viimeisen päälle tunnollisesti ja kunnolla, tai en tee ollenkaan. Puolivillainen tekeminen ei ns. kuulu omaan pelikirjaan.@redpecka Ei ole kyse mistään muistikorteista vaan puhtaasti keskittymisvaikeuksista tai jostain sellasesta jutskasta. Se pitää olla just eikä melkein.
Siellähän voi olla mitä vaan, jopa Kuusysi, ne oli muuten lahjakkaita pallisteja aikoinaan.
Ne sulaa täällä Lahdessa kyllä pois. Luvattu +2 tänään ja +5 lähipäiville. Juhannuskeli.Hitsi, täällähän ihan maa valkeana lumesta ja taivaalta tulee koko ajan lisää. Olisihan se hyvä jos nämä lumet nyt pysyisi (valkoinen joulu olisi kiva).
Niinhän se taitaa olla. Puhuin just äidin kanssa puhelimessa asiasta. Äiti seuraa noita säätiedotuksia tarkemmin kuin minä.Ne sulaa täällä Lahdessa kyllä pois. Luvattu +2 tänään ja +5 lähipäiville. Juhannuskeli.