Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
4jättä
Minä muistan sinut aaainaa...3some
4jättä
Minä muistan sinut aaainaa...3some
Rupesin keskustelun takia kuuntelemaan The 3somea, koska muistan aikoinani viihtyneeni livekeikalla. Nyt tajuan ettei se johtunut musiikista vaan pelkästään laulajasta (joka oli muuten todella pienikokoinen).
Rupesin keskustelun takia kuuntelemaan The 3somea, koska muistan aikoinani viihtyneeni livekeikalla. Nyt tajuan ettei se johtunut musiikista vaan pelkästään laulajasta (joka oli muuten todella pienikokoinen).
Varmaan jostain sen ja anna abreun välistä.Pienempi kuin Ronnie James Dio?
Pharao ei tainnut ikinä käydä Lappeenrannassa (tai sitten en vaan käynyt keikalla) mut muut näin siellä livenä opiskeluaikoina. Näihköhän siellä enää kukaan artisti edes käy poislukien paikalliset.Milla Alftan. Muistan kanssa, vaikka ei kuulu musiikkimakuuni. Mutta muistan mä hyvin Anneli Magnussoninkin eli Pandoran, vaikka oonkin julma ja armoton hevimies. Ja Kyra Pharaon ja Princessan ja ja... Aiiiiprrrrrrrkele!
Eli menee haarukkaan 1,53-1,63 m.Varmaan jostain sen ja anna abreun välistä.
Tuli mieleen Lapinlahden Lintujen keikalla aikoinaan kuultu heitto: "Turussa säilytetään virallista metrinmittaa ja sen nimi on Ressu Redford".
No niitä on kyllä toivo (lintujen) ruokintapaikalleni... Ovat niin ahneita ja kieroja että syövät ensin kupunsa täyteen ja varastavat loput sitten lahjuksiksi. Luoja minua heiltä turvatkoon... ;-)Poliitikot ne vasta vittumaisia eläjiä ovatkin.
No nyt Ritari Ässä ampuu kovilla. David ‘The Hoff’ Hasselhoff is now a Metal God, as new single Through The Night proves | Louder
Nyt on kovaa shittiä. Ja jengi itkee että on ollu paska vuosi? Ensin Zedu räjäyttää iskelmäscenen täysin atomeiksi ja luo uudestaan ja heti perään The Hoff tekee saman metallille! Vielä kun saadaan Tami mikin varteen räpäyttämään faktoja sopuleille niin siinä ei vittu summer of sixtyninet tunnu missään.No nyt Ritari Ässä ampuu kovilla. David ‘The Hoff’ Hasselhoff is now a Metal God, as new single Through The Night proves | Louder
Siis mihin se @Via Dolorosa n perustama turhin jatkoaikalainen äänestys hävis? Jos se on poistettu by @Moderaattorit niin alkaa olemaan jo aika tiukkapipoista touhua aikana, jolloin kiekkoväen pitää viihdyttää itse itseään.
Siis mihin se @Via Dolorosa n perustama turhin jatkoaikalainen äänestys hävis? Jos se on poistettu by @Moderaattorit niin alkaa olemaan jo aika tiukkapipoista touhua aikana, jolloin kiekkoväen pitää viihdyttää itse itseään.
Siellä se testiosiossa on kun harjoittelen hieman äänestyksiä sekä aihetunnisteita.
Ai se olikin siellä. Kaikkihan on sitten hyvin.Siellä se testiosiossa on kun harjoittelen hieman äänestyksiä sekä aihetunnisteita.
Ihan vakavissaan, niin tuon Hoffin biisin pystyi kuuntelemaan jopa loppuun asti. Oon pari kertaa yrittänyt kuunnella Zedu Di Lucan mestariteosta loppuun asti siinä kuitenkaan onnistumatta.Nyt on kovaa shittiä. Ja jengi itkee että on ollu paska vuosi? Ensin Zedu räjäyttää iskelmäscenen täysin atomeiksi ja luo uudestaan ja heti perään The Hoff tekee saman metallille! Vielä kun saadaan Tami mikin varteen räpäyttämään faktoja sopuleille niin siinä ei vittu summer of sixtyninet tunnu missään.
En oo koskaan suuremmin tortuista välittänyt koska luumuhillo. Nytten oon käyttäny omena-kanelihilloa ja välistä vaniljakreemiä hillon alle ja toki tomusokeria päälle. Nami nami sanoisin ja otinkin tavoitteen syödä niitä kuun alusta aattoon mennessä 50kpl. 28 vielä uupuu ja luin valmistaikinoiden sisältävän salaisen määrän parjattua palmuöljyä eli jatkossa taikinan vääntöön ryhdyttävä. Tänään piparitaikina ja ainakin ässiä ja karjalanpiirakoita joku päivä tehtävä.Leivoin tänään tähtitorttuja, valmistaikinasta kylläkin. En ole koskaan tehnyt itse voitaikinaa mutta se on "kerran on kokeiltava"- listalla. Vaikka meillä ei hirveästi muuten syödä makeita leivonnaisia niin joulutortut menee hyvin. Johtuu varmaan siitä ettei ne ole kovin makeita.
Mikähän mahtaisi olla sellainen erittäin perusteltu syy? ”No mä sen muutama kuukaus sitten raiskasin, eikä se perkele käyttänyt pillereitä. Ja koska avioton lapsi ei sovi omaan maailmankatsomukseeni, niin nyt pitäis saattaa se avioliiton satamaan.” Vaikka onhan se vähän nynny syy.Täällä kun on pohdittu serkun kanssa avioitumista niin sallittua näyttää edelleen olevan.
Suomi.fi kertoo:
”Lähisukulaisen kanssa ei voi avioitua. Avioliittoa ei voi solmia
Serkukset voivat avioitua keskenään. Oikeusministeriö voi erittäin perustelluista syistä antaa luvan avioitua veljen tai sisaren lapsen kanssa.”
- vanhempansa
- isovanhempansa
- sisaruksensa
- puolisisaruksensa
- lapsensa
- lapsenlapsensa kanssa.
Tuo viimeinen virke on sellainen, että aika perusteltu syy saa ollakin.