Guns N´Roses: Better
Chinese Democracy on itse asiassa hyvä levy. Ei mulla muuta.
Mutta onhan tässä sellainen whitetrash-twist mikä jotenkin ei vaan pure. "Spaghetti Insident" oli skandaali, myös minulle! Voi miksi marraskuu ei olisi aina...?
Guns N´Roses: Better
Chinese Democracy on itse asiassa hyvä levy. Ei mulla muuta.
Olen täysin samaa mieltä. Kun aika on...Voi, voi. Hyvää yötä kaikki. Nähdään huomenna.
Kuka on Iiro Rantala?Puoli seitsemän ohjelmassa oli juuri Iiro Rantala. Teistä vain harva tietää, että Iiro on Maunulan poikia. Olen siis käynyt samaa koulua kuin Iiro. Iiron vanhemmat pitivät urheiluliikettä nimeltään Rantala. Olivat aika kekseliäitä nimen suhteen.
Tubettaja. Ei missään tekemisissä korkeamman, fiksun kulttuurin kanssa. Mutta senhän sie jo tiesitkin.Kuka on Iiro Rantala?
Nat King Colen tasoinen jazzpianisti, jolla on ollut sama musiikinopettaja kuin mulla. Niittänyt mainetta halki Suomen ja Euroopan.Kuka on Iiro Rantala?
Tämä Super Jannen uusi sinkku on kyllä vuoden parhaita biisejä:
En ole varsinaisesti tullut tunnetuksi suomiräbän sanansaattajana, mutta Super Jannesta olen tykännyt aina. Jannen musassa on ollut aina paljon soulia, ja siitä on toisaalta puuttunut sellainen räbälle tyypillinen uhoaminen.
Tämäkin on lähempänä Isokynä Lindholmia kuin sellaista keskivertoräbää. Hienoa ja kaunistakin stadilaista tarinointia hyvällä sanomalla.
Hieno biisi.
Youtube tyrkyttää päiväkotimainoksia. Vihjaako se, että mun pitäs mennä semmoseen vai pitäisikö tässä alkaa vielä lisääntymään, että Touhulalle riittää asiakkaita? Muutenkaan niillä ei taida algoritmit olla ihan kohdillaan kun ovat mulle mainostaneet esimerkiksi raskaustestejä ja pikkuhousunsuojia.
Youtube tyrkyttää päiväkotimainoksia. Vihjaako se, että mun pitäs mennä semmoseen vai pitäisikö tässä alkaa vielä lisääntymään, että Touhulalle riittää asiakkaita? Muutenkaan niillä ei taida algoritmit olla ihan kohdillaan kun ovat mulle mainostaneet esimerkiksi raskaustestejä ja pikkuhousunsuojia.
Sama vika. Maantieto ollut aina lempiaineita koulussakin ja helvetin hyväkin olen vielä siinä. Mutta mukaan en ikinä kerkiä. Nytkään ei ollut uutta valtiota visassa, kun kävin kurkkaamassa. Aina myöhässä.Mua harmittaa Maantietovisa. Tykkäisin muuten, mutta sehän on pelkkä nopeusvisa
Itse tehty ruistaikina. Eka kerta jännitti, mutta arvosana 4/5. Ulkonäkö jos ois kondiksessa, niin 6/5Oli ilmeisesti valmis taikina?
Itse tehty ruistaikina. Eka kerta jännitti, mutta arvosana 4/5. Ulkonäkö jos ois kondiksessa, niin 6/5
Aika samalta nuo näyttävät kuin minun tekemäni. En ole kyllä muutamaan vuoteen kokeillut.
Minä kävin äsken hakemassa joulukuusen. Vielä kun saisi tuohon laitettua valot niin pääsevät lapset koristelemaan tuon muuten.