Aivan jäätävä oli ja taas meni hukkaan.Ei ollut aamulla hannua ei.
Tosta "moro" voisin päätellä, että saattanut olla Tampereen serkku. Se kauppaa omalla toiminimellään dildoja. Luotettava kaveri kyllä.Soittelitko aamulla minulle bisneksiä? Soittaja sanoi firmansa nimen sen verran epäselvästi, että kuulosti ihan, että Hera80 tässä moro. Delegoin asian eteenpäin enkä jaksanut vielä tsekata, mistä soittaja soitti, kun se iltapäivällä selviää kuitenkin.
Tänks, cous.Tosta "moro" voisin päätellä, että saattanut olla Tampereen serkku. Se kauppaa omalla toiminimellään dildoja. Luotettava kaveri kyllä.
Hieno homma ja vedit vieläpä pitemmän kaavan mukaan vaikka taisin yllytellä toisin...
Sä oot @SMT mies nyt. Tiedä se ja ota homma haltuun.
Onnea siis ja juhli nyt huolella ja sittemmin oksennus.
Mies tai en, mutta ainakin krapula tuntuu samalta, kuin räkänokkana.Räkänokkana menit ja miehenä tulit. Onnea!
Eihän tuo mitään krapulaa ole jos tänne pystyt kirjoittamaan. Ei tuon ikäisellä nuorella miehellä edes ole krapulaa.Mies tai en, mutta ainakin krapula tuntuu samalta, kuin räkänokkana.
Menee samaan sarjaan kuin Matti Nykäsen ikivihreä "Mies ei ole humalassa niin kauan kun pystyy makaamaan lattialla pitämättä mistään kiinni".Eihän tuo mitään krapulaa ole jos tänne pystyt kirjoittamaan.
WOW!Puoli seitsemän ohjelmassa oli juuri Iiro Rantala. Teistä vain harva tietää, että Iiro on Maunulan poikia. Olen siis käynyt samaa koulua kuin Iiro. Iiron vanhemmat pitivät urheiluliikettä nimeltään Rantala. Olivat aika kekseliäitä nimen suhteen.
The Phantom Menace ja Attack of the Clones on ihan hyviä leffoja.
Tuolla yleisen puolella on ketju, jossa kysellään ”kalamiehiä?” No, miespuolinen olen ja horoskoopiltani kalat. Siis kalamies. No, ei ne vissiin minua siellä hae.
Krapula on viinan vähyyttä. Opit vielä...Mies tai en, mutta ainakin krapula tuntuu samalta, kuin räkänokkana.
Pakkanen on norjalaisen tummahkon humppayhtye Satyriconin Frost. Noin vaan on bläkkisukko lähtenyt suomalaiseen viihdepläjäykseen, muuttanut taiteilijanimensä suomeksi eikä kukaan muu tajua kuin minä.Katsoin tuon Masked Singerin, kun vaimo ja kuopus sitä seuraa. Tiedän tarkasti ketä maskien alla piilee. Se ruttotohtori on Kari Ketonen, hiiri on se pukeutumisjäbä, Sami Sykkö, ja se pakkasherra on Samuli Edelmann.
Enhän minä muuten seuraisikaan, mutta perhe seuraa. Sivusilmällä kattelin.Ohhoh. Jotenkin luulin että @Evil on kavereita, jotka ei ollenkaan seuraa nyky tv-viihdettä.
Guns N´Roses: Better
Chinese Democracy on itse asiassa hyvä levy. Ei mulla muuta.