Teen ainakin yhden jatkoaikalaisen päivän täydelliseksi ja totean, että Vanha Lenillä on jumalattoman kokoinen jorma.
Vittu saatana mun viestejä luetaan siis oikeasti! Tätä Vanha Lenin meisseliä ei oltu huomioitu pitkään aikaan, ei edes vitsiketjussa. Mistä johtuu?
Teen ainakin yhden jatkoaikalaisen päivän täydelliseksi ja totean, että Vanha Lenillä on jumalattoman kokoinen jorma.
Miten niin täydelliseksi...kyllä mä sen jo entuudestakin tiesin. Piristä jotenkin muuten.
Kuvia vanhan lenin käyrästä ja mittanauha viereen. Muuten kaverilla on 11 cm leka. Niin se vaan menee.
Kyllä se äänioikeus tulisi saada vasta joskus 22 vuotiaana. Liiian monen nuoren olen kuullut äänestävän Haavistoa sen perusteella, että "Pekka on ihqu homo" Tai sitten rahvaalta voisi ottaa koko äänioikeuden pois.
Mä olen kuullut monen vanhan karjun äänestävän Niinistöä, koska Haavisto on homo.
Mä olen kuullut monen vanhan karjun äänestävän Niinistöä, koska Haavisto on homo.
Fun fact: USA Today teetti vuonna -07 kyselytutkimuksen jenkkien valmiudesta äänestää eri ryhmien edustajia presidentiksi. 95 %:a oli valmis äänestämään katolilaista, 94 %:a mustaa, 88 %:a naista, 72 %:a mormonia, 55 %:a homoseksuaalia ja 45 %:a ateistia.Äänestettiinhän Yhdysvaltain presidentiksikin ensimmäinen tummaihoinen presidentti kolme vuotta sitten. Tietynlaista vastajytkyilyä ja perinteisten arvojen fanaattista vastustusta sielläkin.
En minä ainakaan, missään, mitään. ikinä.Kuka teki missä ja mitä?
Kuka mikä saunassa veteli ja ketä mitä häh?Kuka teki missä ja mitä?
Kuka mikä saunassa veteli ja ketä mitä häh?
Taisi olla Eero/Evil kun kiuasta veti, mitä, häh
Tarkkaavainen huomaa, että mittanauhassa on tuuma-asteikko. Kumpi muuten haluat olla räppiartistina, 11 Inch vai 27.5 Cent?Damnation! Jäin kiinni. No, laitan kuvan mittanauhan kanssa todisteeksi (linkki tuossa alla). Kuvaa on muuten hieman siistitty Photoshopilla. Räppinimeni on tästä lähtien 11 Cent.
http://aijaa.com/004889445825