palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Missi-Anna loukkaantui silikonihuhuista. No ihan varmasti loukkaantui. Sama kun minä loukkaantuisin siitä, että joku epäilisi minun käyttävän ylimääräistä tennissukkaa hevitrikoissani.
Samoihin aikoihin tuli nukahdettua, ja herättyä kuitenkin aamulla klo 7.00. Siitä pirteänä lumitöiden kautta uuteen päivään mutta mikäs tässä, eipä sitä kovin usein tule ns. täysiä yöunia nukuttua.Oli niin skitsot unet että nukkumatti pakeni paikalta klo 3.20. Tässähän pönöttelen. Ja ysiksi pitäis apteekin tiskiin... Nice!
I suppose he is.Valmentaja voi olla joukkueen peräsimessä tai puikoissa. Jos valmentaja onkin samaan aikaan molemmissa, onko hän silloin peräpuikossa?
1.5 tuntia voi tarkoittaa sekä 1 tuntia ja 30 minuuttia, sekä 1 tuntia ja 50 minuutia.
Siperian Walinnan kassajonossa vilkaisin Iltiksen kantta. Siinä luki isolla "Poliisi surmasi vaimonsa mökillä." No jo on perkele. Kaikenlaisista surmavälineistä olen kuullut - puukoista, kirveistä, ampuma-aseista - mutta en vielä mökistä. Miten mökillä voi surmata? Löikö poliisi muijaansa mökillä päähän?
Mita sina oppi tasta? Sina ei enaa menna ahlun kuutiin. Sina otta soomalaine pirssi, tai sina kusetetaan."juu juu, mina otta se ihan kohta pois".
Mita sina oppi tasta? Sina ei enaa menna ahlun kuutiin. Sina otta soomalaine pirssi, tai sina kusetetaan.
Onneksi ei usein tarvitse taksia käyttää. Olen muutenkin varmaan liian sinisilmäinen, kun ei taksissa tule edes seurattua mittaria, että summat menee oikein.On jopa hieman pelottavaa istua pienikokoisena naisena yksin taksissa ja tajuta, että nyt yritetään kusettaa. Kyllä siinä tovin miettii, pääseekö kotiosoitteessa asiallisesti ulos autosta vai tuleeko kusetusyrityksestä huomauttamisesta ongelmia.