Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 445 776
  • 67 304

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Missi-Anna loukkaantui silikonihuhuista. No ihan varmasti loukkaantui. Sama kun minä loukkaantuisin siitä, että joku epäilisi minun käyttävän ylimääräistä tennissukkaa hevitrikoissani.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Taidan aloittaa lipputrokari-urani.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Oli niin skitsot unet että nukkumatti pakeni paikalta klo 3.20. Tässähän pönöttelen. Ja ysiksi pitäis apteekin tiskiin... Nice!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli niin skitsot unet että nukkumatti pakeni paikalta klo 3.20. Tässähän pönöttelen. Ja ysiksi pitäis apteekin tiskiin... Nice!
Samoihin aikoihin tuli nukahdettua, ja herättyä kuitenkin aamulla klo 7.00. Siitä pirteänä lumitöiden kautta uuteen päivään mutta mikäs tässä, eipä sitä kovin usein tule ns. täysiä yöunia nukuttua.
 

Ralph

Jäsen
Valmentaja voi olla joukkueen peräsimessä tai puikoissa. Jos valmentaja onkin samaan aikaan molemmissa, onko hän silloin peräpuikossa?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nykyään kerrostalot tuntuvat kasvavan joka suuntaan samalla kun niiden piha-alue tuntuu pienenevän. Stadilaiset, jotka liikkuvat usein Viikin suunnalla, ovat varmaan huomanneet uuden asuinalueen, joka on noussut siihen Prisman viereen. Mahtaa olla todella idyllinen paikka lapsiperheelle tuollainen piha.

Toinen asia, johon olen kiinnittänyt huomiota, on puutalojen määrä ja laatu. Jotkut talot kestävät vaikka monta vuosikymmentä, jopa yli 100 vuotta, kun taas toiset laudoista kyhätyt kasat ehkä vain tämän myrskyn.
Itse en vaan pysty kuvittelemaan itseäni asumaan puutalossa.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Poistin fb-tilini. Tai siis en kokonaan. Koitetaan vierottua pois siitä pikkuhiljaa. Lonkeron paikka
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Facebookissa alkaa esiintyä vainoharhaisuutta presidenttikysymyksen ympärillä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siperian Walinnan kassajonossa vilkaisin Iltiksen kantta. Siinä luki isolla "Poliisi surmasi vaimonsa mökillä." No jo on perkele. Kaikenlaisista surmavälineistä olen kuullut - puukoista, kirveistä, ampuma-aseista - mutta en vielä mökistä. Miten mökillä voi surmata? Löikö poliisi muijaansa mökillä päähän?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Siperian Walinnan kassajonossa vilkaisin Iltiksen kantta. Siinä luki isolla "Poliisi surmasi vaimonsa mökillä." No jo on perkele. Kaikenlaisista surmavälineistä olen kuullut - puukoista, kirveistä, ampuma-aseista - mutta en vielä mökistä. Miten mökillä voi surmata? Löikö poliisi muijaansa mökillä päähän?

Kävin kaupassa ja huomasin ilmeisesti saman lehden kannen. Huomioni kiinnittyi kuitenkin uutiseen Haloskasta, joka kuulemma ei halua näyttää hylkeeltä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Flintin kannattais katsoa Tallinna-ohjelmaa. Kadi sammui siinä juuri sohvalle.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Eipä voi Suomessakaan taksiin luottaa, tai ainakaan sen kuljettajaan.

Aamuyöstä heitettiin kotiin ensin pari kaveria ja sitten minut. Kumpikin kaveri maksoi matkan omalle ovelleen. Kun jäin yksin autoon, mittariin ilmestyi uusi aloitusmaksu. Kun mainitsin asiasta, sain vakuutteluja, että "juu juu, mina otta se ihan kohta pois". Tuijotin mittaria koko loppumatkan, mutta siellähän se aloitusmaksu pysyi.

Omalla ovellani käytiin seuraavanlainen sananvaihto:
- Uhdeksantoista euro kitos!
- Vähennätkö kiitos sen aloitusmaksu.
- Oho, mina unohta, hetki, kauko kummenen euro?
- Kyllä käy.
- Sa ei tarvita kuitti?
- Kyllä tarvitsen.
- (syvä huokaus)

Hieman tässä pohdiskelen, jaksaisinko soittaa taksitarkastajalle. Ihan selkeä ja tahallinen kusetusyrityshän tuo oli.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mita sina oppi tasta? Sina ei enaa menna ahlun kuutiin. Sina otta soomalaine pirssi, tai sina kusetetaan.

Minä opin tästä sen verran, että vaikka muu seurue haluaisi herrasmiehinä päästää samaan aikaan tolpalle saapuvan, yksin kulkevan miehen ensin taksiin, minä en suostu. Ainakaan ennen kuin olen tarkistanut kuskit. Yhden suomalaisen häiriintyneen kuskin kanssa meinasi tulla ongelmia (onneksi meitä oli neljä naista), yksi turkkilainen (?) alkoi lääppiä ja nyt tuo viime aamuyön sankari.

On jopa hieman pelottavaa istua pienikokoisena naisena yksin taksissa ja tajuta, että nyt yritetään kusettaa. Kyllä siinä tovin miettii, pääseekö kotiosoitteessa asiallisesti ulos autosta vai tuleeko kusetusyrityksestä huomauttamisesta ongelmia.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Panettaa niin vitusti. 2.5kk viime kerrasta. Tarttis tehrä jotain?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Tyler Redebach hattutemppu:

- koukkaaminen 2 min
- koukkaaminen 2 min
- koukkaaminen 2 min

...ja tehot 0+0.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös