Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 707
  • 66 856

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
On jopa hieman pelottavaa istua pienikokoisena naisena yksin taksissa ja tajuta, että nyt yritetään kusettaa. Kyllä siinä tovin miettii, pääseekö kotiosoitteessa asiallisesti ulos autosta vai tuleeko kusetusyrityksestä huomauttamisesta ongelmia.
Onneksi ei usein tarvitse taksia käyttää. Olen muutenkin varmaan liian sinisilmäinen, kun ei taksissa tule edes seurattua mittaria, että summat menee oikein.

Niin, no naisiahan on helppo yrittää kusettaa. Huomaa, kun kerran menee elektroniikkakauppaan ja kysyy apua. Saatana, kusettaa yrittävät minkä kerkeät. Sitten menee myyjä ihan solmuun, kun osoitan että noista jutuista jotain jopa tiedän.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Teen ainakin yhden jatkoaikalaisen päivän täydelliseksi ja totean, että Vanha Lenillä on jumalattoman kokoinen jorma.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Teen ainakin yhden jatkoaikalaisen päivän täydelliseksi ja totean, että Vanha Lenillä on jumalattoman kokoinen jorma.

Vittu saatana mun viestejä luetaan siis oikeasti! Tätä Vanha Lenin meisseliä ei oltu huomioitu pitkään aikaan, ei edes vitsiketjussa. Mistä johtuu?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vittu saatana mun viestejä luetaan siis oikeasti! Tätä Vanha Lenin meisseliä ei oltu huomioitu pitkään aikaan, ei edes vitsiketjussa. Mistä johtuu?

Vahingossa luin. Aika harvoin muuten tulee huomioitua muiden miesten meisseleitä, nyt kun kerran tätä "ääneen" ihmettelit.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Teen ainakin yhden jatkoaikalaisen päivän täydelliseksi ja totean, että Vanha Lenillä on jumalattoman kokoinen jorma.

Miten niin täydelliseksi...kyllä mä sen jo entuudestakin tiesin. Piristä jotenkin muuten.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Miten niin täydelliseksi...kyllä mä sen jo entuudestakin tiesin. Piristä jotenkin muuten.

No okei. Olen samaa mieltä kanssasi siitä, millä kriteereillä hyvä leffa voidaan tai ei voida määritellä. Ja koska olen aina oikeassa, niin olet siinä asiassa oikeassa. Hyvä sinä!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kuvia vanhan lenin käyrästä ja mittanauha viereen. Muuten kaverilla on 11 cm leka. Niin se vaan menee.

(älä jumankauta nyt oikeasti ala mitään kuvia lähettämään)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kuvia vanhan lenin käyrästä ja mittanauha viereen. Muuten kaverilla on 11 cm leka. Niin se vaan menee.

Damnation! Jäin kiinni. No, laitan kuvan mittanauhan kanssa todisteeksi (linkki tuossa alla). Kuvaa on muuten hieman siistitty Photoshopilla. Räppinimeni on tästä lähtien 11 Cent.

http://aijaa.com/004889445825
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Kyllä se äänioikeus tulisi saada vasta joskus 22 vuotiaana. Liiian monen nuoren olen kuullut äänestävän Haavistoa sen perusteella, että "Pekka on ihqu homo" Tai sitten rahvaalta voisi ottaa koko äänioikeuden pois.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllä se äänioikeus tulisi saada vasta joskus 22 vuotiaana. Liiian monen nuoren olen kuullut äänestävän Haavistoa sen perusteella, että "Pekka on ihqu homo" Tai sitten rahvaalta voisi ottaa koko äänioikeuden pois.

Mä olen kuullut monen vanhan karjun äänestävän Niinistöä, koska Haavisto on homo.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mä olen kuullut monen vanhan karjun äänestävän Niinistöä, koska Haavisto on homo.

Pressiklubissa Jouni Tervo repäisi, jotta heterolla ei voi ratsastaa, mutta homolla näemmä voi. Sinänsä mainio sananparsi. En kyllä epäile, etteikö lievästi perinteisempiä kantoja omaavat jättäisi juuri äänestämättä tuon takia. Jännä ilmiö sinänsä. Äänestettiinhän Yhdysvaltain presidentiksikin ensimmäinen tummaihoinen presidentti kolme vuotta sitten. Tietynlaista vastajytkyilyä ja perinteisten arvojen fanaattista vastustusta sielläkin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Äänestettiinhän Yhdysvaltain presidentiksikin ensimmäinen tummaihoinen presidentti kolme vuotta sitten. Tietynlaista vastajytkyilyä ja perinteisten arvojen fanaattista vastustusta sielläkin.
Fun fact: USA Today teetti vuonna -07 kyselytutkimuksen jenkkien valmiudesta äänestää eri ryhmien edustajia presidentiksi. 95 %:a oli valmis äänestämään katolilaista, 94 %:a mustaa, 88 %:a naista, 72 %:a mormonia, 55 %:a homoseksuaalia ja 45 %:a ateistia.

Lähde: Suomen Kuvalehti 4/2012
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tulen ulos kaapista ja kerron, että minun mielestäni viimeisin Putous-jakso oli ihan hauska. Muutama helmi löytyi varsinkin niistä paljon parjatuista sketsihahmoista, vaikka toki turhaa huttuakin mahtui mukaan
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Junttimaisinta mitä tiedän on että kirjoittaa Junttimaisinta mitä tiedän -ketjuun omat mielipiteet junttimaisuudesta. Siksi kirjoitan tämän mielipiteeni tänne, etten käyttäytyisi junttimaisesti.
 

Northern King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Piti muuten mennä salille.
En mennyt. Nyt harmittaa.

Pitäisikö ottaa olut?

/e: Taidan ottaa maitoa. Nössö.
 

Sambody

Jäsen
Hauska paikka tämä jatkoaika. Varsinkin SM-liiga osio. Kesällä oman joukkueen pelaajat ja valmentajat ovat lähes poikkeuksetta parempia tai vähintään yhtä kovia panemaan kuin muiden jengien äijät ja sitten kauden tullessa ja varsinkin tappion jälkeen omat pelaajat ovat aivan paskoja ja lähempänä Mestis-tasoa. Puhumattakaan valmentajista, jotka eivät tiedä nykykiekosta mitään. Niin ja kyllä nämä kokemukset lähinnä Jokeri-osiosta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Damnation! Jäin kiinni. No, laitan kuvan mittanauhan kanssa todisteeksi (linkki tuossa alla). Kuvaa on muuten hieman siistitty Photoshopilla. Räppinimeni on tästä lähtien 11 Cent.

http://aijaa.com/004889445825
Tarkkaavainen huomaa, että mittanauhassa on tuuma-asteikko. Kumpi muuten haluat olla räppiartistina, 11 Inch vai 27.5 Cent?

On se semmoinen halko, on se... notta huoria hirvittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös