Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 443 012
  • 67 283

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Jarkko Ruutu, Teräsmies ja Mike Tyson tappelevat keskenään. Kuka on vikana pystyssä ja miten tappelu on edennyt?

Ruutu heittäytyy heti aluksi jäähän jättäen Teräsmiehen ja Tysonin mittelemään keskenään. Koska Mike Tyson on vähintäänkin yhtä kova jätkä kuin Teräsmies, heidän mittelönsä on uuvuttava ja tasaväkinen. Linjatuomarit tulevat väliin homman mentyä painiksi ja kumpikin passitetaan jäähyaitioon. Samalla Ruutu nousee jään pinnasta, hymyilee vittumaisesti, luikkii vaihtoaitioon ja tekee seuraavassa vaihdossa maalin. Tämän jälkeen jatkoaika.comin keskustelupalsta täyttyy itkusta, mitä jatkuu noin kymmenen sivun verran.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna on taas se päivä, kun puolelle tusinalle jatkoaikalaiselle avautuu, että Urho Totalilta ei näe kaikkia pelejä.

Ja miten voi olla niin vaikeaa muistaa napata verokortti mukaan töihin lähtiessä? Tuossa se on jo toista viikkoa möllöttänyt näkyvällä paikalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto mä en jaksa odottaa sitä kun olen kuuskymppinen, vanha, lihava, hikinen ja karvainen ukkeli ja pääsen paneskelemaan 19-kesäisiä tytteleitä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei hitto mä en jaksa odottaa sitä kun olen kuuskymppinen, vanha, lihava, hikinen ja karvainen ukkeli ja pääsen paneskelemaan 19-kesäisiä tytteleitä.
Miksi pitää odottaa, voithan paneskella niitä jo nyt.
 
Anteeksi, että yritin luoda keveämpää tunnelmaa.

Täh? En vain käsittänyt vitsiä. Siitä huolimatta epäilin sen olevan hyvä. Kyllä tunnelma vielä tästä tasaantuu, viimeistään silloin kun Kaukokari- Laaksonen viheltelevät autuaammilla kiekkomailla. Sitä päivää odotellessa.

E: Kaukokari perkele.
 

Ralph

Jäsen
SaiPa pelasi loistavaa jääkiekkoa ja hävisi vääryydellä. Loistavasti pelasivat, mutta tekivät silti kaksi, joista toisen ylivoimalla, kun paskat tuomarit antoivat HPK:lle jäähyn.
 
SaiPa pelasi loistavaa jääkiekkoa ja hävisi vääryydellä. Loistavasti pelasivat, mutta tekivät silti kaksi, joista toisen ylivoimalla, kun paskat tuomarit antoivat HPK:lle jäähyn.

Tietääkseni en väittänyt SaiPan pelanneen loistavasti tai hävinneen vääryydellä. Meikää nyt vain tuppaavat tappiot aina välillä suht karvaasti vituttamaan kuten myös paska tuomaritoiminta.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
No onhan se totta, että ilmaveivi oli sykähdyttävä hetki. Ehkä siihen kategoriaan jopa sopii. Mutta oikeasti: Miten sykähdyttävä se olisi ollut ilman Mertsin sykähdyttävää selostusta?*

Kun muistelee sitä hetkeä, kun seurattiin keväällä 2011 mökillämme kiihkeää Suomi-Venäjä välierää ja kun 0-0 tilanteessa Granlund veivasi 1-0 maalin, niin en ollut ensin uskoa silmiäni ja huuto oli niin kova, että Mertaranta jäi kakkoseksi. Vielä muutama minuutti tuon maalin jälkeenkin adrenaliini humisi korvissani niin, että en vieläkään kuullut Mertarannan selostuksesta mitään, kaikki oli kuin satua. Se oli sykähdyttävää.

Katsoin vasta seuraavana päivänä kyseisen maalin Youtubesta ja silloin vasta kuulin ensimmäisen kerran Mertarannan selostuksen tuohon maaliin. Pointtini oli se, että siinä tilanteessa oli ihan sama, jos siellä olisi ollut selostamassa vaikka Mika Saukkonen, mutta jälkikäteen katsellessa highlighteja Mertaranta tuo mukavan lisämausteen videoihin.

*Tummennus minun lisäämäni.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Matti Inkinen.

Aika lähellä. Täytyy olla hyvä jossakin asiassa ja melko huono jossain toisessa päästäkseen listalle. Melko perverssiä. Pun intented. Tiina menee naimisiin. Mutta kenen kanssa?

You're still alive, she said / Oh, and do I deserve to be / Is that the question
 
Mietinpähän vaan, että olisipa hassua mikäli liveleaks tms. julkistaisi ensi viikolla videopätkän, jossa Sauli Niinistö poraisi miestä rehellisesti kakkoseen. Mites sitten suu pantais?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei ole laisinkaan pöllömpää olla selvin päin. Olo on totaalisesti muuttunut ja käsien vapina hävinyt. Kasvoilla ei ole sitä jokapäiväistä pöhöä. Rytmihäiriöt ovat kaikonneet ja yöt nukkuu sikeästi ilman niitä ainaisia aamuyön valvomisia. Muutenkin elämä näytää pitkästä aikaa valoisalta vaikka omia murheita vielä onkin. Ehkäpä tämä vielä tästä...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei ole laisinkaan pöllömpää olla selvin päin. Olo on totaalisesti muuttunut ja käsien vapina hävinyt. Kasvoilla ei ole sitä jokapäiväistä pöhöä. Rytmihäiriöt ovat kaikonneet ja yöt nukkuu sikeästi ilman niitä ainaisia aamuyön valvomisia. Muutenkin elämä näytää pitkästä aikaa valoisalta vaikka omia murheita vielä onkin. Ehkäpä tämä vielä tästä...

Tuttu tunne. Olen ollut viimeksi kunnolla kännissä marraskuussa ja sen jälkeen pari kertaa ottanut 5 olutta. Olo on mitä mainioin, nainenkin on taas mun elämässä takaisin jne. Tsemppiä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Seuraava itsenäisyyspäivän vastaanotto pidetään sitten ilmeisesti The Blue Oyster baarissa jos Pekasta tulee pressa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ei ole laisinkaan pöllömpää olla selvin päin. Olo on totaalisesti muuttunut ja käsien vapina hävinyt. Kasvoilla ei ole sitä jokapäiväistä pöhöä. Rytmihäiriöt ovat kaikonneet ja yöt nukkuu sikeästi ilman niitä ainaisia aamuyön valvomisia. Muutenkin elämä näytää pitkästä aikaa valoisalta vaikka omia murheita vielä onkin. Ehkäpä tämä vielä tästä...

Hienoa! Nyt vaan tsemppi päällä jatkat eteenpäin ja ei ole mitään syytä poiketa selvinpäin olemisesta. Tälläistä kunnioitan, itsekin juon todella harvoin ja sekoilla voi ilman viinaakin. Toki eri tavalla mutta onpahan järki mukana silloin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Muutama ihminen, joilla luulin olevan laaja näkökulma, ja joita olen pitänyt fiksuina, eivät olekaan mitä korkeimmalle arvostamiani "huovishenkiä". Pettymys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös