Multa et saa, sillä mulla ei oo. Multa tuli jo.
Hitto oon aina luullu sua muijaks, haittaaks se? Mistä mä nyt saan pimppiä jos en jatkoajan keskustelupalstalta??
Multa et saa, sillä mulla ei oo. Multa tuli jo.
Musta tulee isona kauhee läski.
Ei se onnistu, sillä läskit on leppoisia. Viimeinekin kauheus sinusta katoaa kun lihavoidut tarpeeksi. Ja turha kääntää tätä rasismiksi, musta on korrekti nimitys neek.. mustalle.
Mites, ootteko pojjaat saanu pillua?
Oliko tää muka se toteuta ja pilaa toisen toive -ketju?
Panettaa niin maan vietävästi !
Runkkaudu tai hae baarista seuraa. Vonkaa.
On siinä tietysti sellainen ikävä mahdollisuus että seurustelukäsi amputoidaan. Tai tulee jokin yläraajahalvaus. Ei tuokaan tietysti pettämistä ole, Kyllikki vaan tulee kyvyttömäksi hoitamaan monoaviollisia velvollisuuksiaan.En nyt ala Jomppa_Koomaisesti hakemaan itsesääliä. Baarista ei löydy hyviä panoja koskaan. Nyrkki-Kyllikki ei petä koskaan..
On siinä tietysti sellainen ikävä mahdollisuus että seurustelukäsi amputoidaan. Tai tulee jokin yläraajahalvaus. Ei tuokaan tietysti pettämistä ole, Kyllikki vaan tulee kyvyttömäksi hoitamaan monoaviollisia velvollisuuksiaan.
Miettikääs tilannetta, jossa tuo tapahtuisi koko ikänsä oikealla puuhastelleelle henkilölle. Suostuisiko yhteistyöhön vasemmalta ojentautuvan auttavan käden kanssa?
Miettikääs tilannetta, jossa tuo tapahtuisi koko ikänsä oikealla puuhastelleelle henkilölle. Suostuisiko yhteistyöhön vasemmalta ojentautuvan auttavan käden kanssa?
Pistoolilla.Yläkerran juoppo, joka on istunut muun muassa Kakolassa parin vuoden ajan, on taas aktivoitunut. Puoli kuudesta asti kuunneltu hänen yhden miehen showtaan. Miten tuollaisen keittiöveitsillä uhkaavan mulkun saisi hiljennettyä?
Pistoolilla.
Runkkaudu tai hae baarista seuraa. Vonkaa.
Tästäpä tuli mieleeni kun hyvä ystäväni tuossa jokunen vuosi sitten Kallion hiukan epämääräisempiä baareja kiertäessään törmäsi sellaiseen boheemiin tyyppiin. Siinä he sitten jutustelivat ja kaljaa lipittivät illan pitkän. Valomerkin tullessa oli tämä "herra boheemi" tuumannut ystävälleni, että "Lähdetäänkö hänelle polttamaan pilveä ja masturboimaan kimpassa". Ei kaverini lähtenyt.
vlad.