Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 322 547
  • 66 817

Glove

Jäsen
Neljä viimeisintä SHL peliä mitä olen katsonut on mennyt rankkareille. Nyt ollaan jo jatkoajalla, menisiköhän tämäkin peli rankkuihin? Taidan alkaa pelaamaan pitkävetoon tasapeliä aina kun katson pelin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tämä palstan uutuushahmo @aktisaari Sir Markun inkarnaatio? Sir Markun viestit näyttivät jotenkin mystisesti poistuneen koko palstalta.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Seuraatko jotakuta Jatkoajassa? Tai muussa somessa? Tai seurataanko sinua?

En minäkään enää, koska se voisi olla stalkkaamista, rikoslain mukaista vainoamista.
" Vainoaminen tarkoittaa rikoslaissa sitä, että joku toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muuten näihin rinnastettavalla tavalla oikeudettomasti vainoaa toista. Lisäksi edellytetään, että edellä mainittu menettely on omiaan aiheuttamaan vainotussa pelkoa tai ahdistusta."

En kiellä enkä myöskään myönnä seuraamisianne, pikemminkin päinvastoin.

Mutta kyllä se ahdistaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään oli vuorossa kirja&lasikaapin hyllyt ja valokuvahylly. Pyyhin niistä hyllyistä ja niillä olleista esineistä pölyt. Jotain pientä joulusiivousta josta tulee hyvä fiilis. Ei se pakko ole mutta on ihan kiva puuhailla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jouluaattoillan saankin viettää töissä. Hyvempi homma. Toivottavasti siellä ei oo mitää joulujoulujoulujuttuja, niistä en pidä. Riittää jo se, että työharjoittelupaikassa on huomenna joululounas. Pitää varmaan etsiä pakkasesta syötävää.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Niin kuin Facebookin puolella jo eilen kirjoitin niin meillä töissä oli eilen joululounas. Kyllähän sitä vilinää vilskettä ja hulinaa huisketta riitti mutta en tiedä, jotenkin itse pääsin myös yllättävänkin kevyesti eilen.

Siis en töistä laistanut tai yrittänyt laiskotella vaan menin töihinkin Fintelligensin Kaikki peliin-biisiä kuuntelemalla ja siitä esimerkkiä ottamalla mutta omat työtehtävät salaattipisteessä ei aiheuttanut oikein edes kiireen tuntua. Sen verran paljon oli jo edellisenä päivänä esivalmisteltukin. Ja minä itse olin myös esivalmistelemassa noita ruokia.

Kysyinkin yhdessä vaiheessa että onko meillä jotenkin vajaampi salaattipöytä viime vuoteen verrattuna kun nyt on sujunut hommat paljon nopeammin ja jouhevammin. Mutta ei kai ollut vaan sain vastaukseksi lähinnä että nyt on sitten ahkerammat tekijät ja sanoin itsekin että minäkin olen nyt vuoden kokeneempi. Viime vuonna olin nimittäin myös salaattipisteessä joululounaspäivänä ja silloin oli paljon enemmän kiirusta tuolla.

No, nyt on enää jäljellä neljä työpäivää ennen jouluvapaita. Ja näiden työpäivienkin välissä on jo kaksi vapaata eli tämän päiväisen työvuoron jälkeen on edessä viikonloppuvapaa. Näistä neljästä jäljellä olevasta työpäivästä vielä ainakin aatonaattona on kova testi edessä kun jakoonkin lähtee yhdet lämpimät ruoat ja peräti kolmen päivän kylmät ruoat. Ja tänäänkin voi jo kiirettä olla taas perjantaiseen tapaan kun lähtee jaossa perjantain ruoan lisäksi viikonlopun kylmät ruoat.

Mutta en tapojeni mukaan liiemmin valita vaan olen taas valmis ahertamaan hommia. Eiköhän sitä näistä neljästä työpäivästä ennen jouluaattoakin selviä. Ja onneksi on tuo viikonloppukin nyt vapaana. Jes!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kysymyksen asettelun perusteella ei pysty oikein päättelemään, että onko vertaus kunnianosoitus vai vittuilu. Mielenkiintoinen nimimerkki. Oliko porilainen vai pitikö itseään muuten vain kuninkaallisena?
Ehdottomasti kunnianosotus! Kuninkaallisiahan veli oli.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuli ihan @mikko600 mieleen kun rantatiellä bongasin rekkarin MKO-666. Tosin auto oli neitimäinen Fiat 500 ja semmonen hihhulien kalatunnus persiissä. Totesin feikiksi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Soittelitko aamulla minulle bisneksiä? Soittaja sanoi firmansa nimen sen verran epäselvästi, että kuulosti ihan, että Hera80 tässä moro. Delegoin asian eteenpäin enkä jaksanut vielä tsekata, mistä soittaja soitti, kun se iltapäivällä selviää kuitenkin.
Tosta "moro" voisin päätellä, että saattanut olla Tampereen serkku. Se kauppaa omalla toiminimellään dildoja. Luotettava kaveri kyllä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eihän tuo mitään krapulaa ole jos tänne pystyt kirjoittamaan.
Menee samaan sarjaan kuin Matti Nykäsen ikivihreä "Mies ei ole humalassa niin kauan kun pystyy makaamaan lattialla pitämättä mistään kiinni".
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään olen laittanut lasimestarinsilliä ja sinappisilakoita tekeytymään. Eihän jouluaattoon ole enää viikkoakaan. Olen nyt alkanut oikoa ja teen lasimestarin sillin valmiista fileestä kokonaisen rasvasillin sijasta. Eihän se ihan sama ole mutta kelpaa minulle...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hovimäen kolmoskausi on nyt jaksoa vaille valmis, kohta päästäänkin sitten viimeisen kauden pariin ja Felix-herran sekoiluihin...

... mutta sitä ennen hieman ihmettelen että Viaplayssa ei ole tekstityksiä näihin jaksoihin. Kohtaukset missä puhutaan ruotsia ja englantia menevät kyllä, mutta siinä vaiheessa kun keskustellaan venäjäksi tai ranskaksi niin jää kyllä aavistuksen auki keskustelut. Toki pystyyhän sitä vähän päättelemään mitä siinä puhutaan ja yleensä ne keskustelut on aika lyhyitä, mutta ihme juttu silti. Yleensä vieläpä pian tuo keskustelun toinen osapuoli yleensä kertoo suomeksi jollekin toiselle mitä noissa on puhuttu.

Muistelisin kuitenkin että kohtauksissa oli alkujaan tekstit suomeksi, joten sikäli vähän ihmettelen että tähän ei ole päätynyt.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Puoli seitsemän ohjelmassa oli juuri Iiro Rantala. Teistä vain harva tietää, että Iiro on Maunulan poikia. Olen siis käynyt samaa koulua kuin Iiro. Iiron vanhemmat pitivät urheiluliikettä nimeltään Rantala. Olivat aika kekseliäitä nimen suhteen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Puoli seitsemän ohjelmassa oli juuri Iiro Rantala. Teistä vain harva tietää, että Iiro on Maunulan poikia. Olen siis käynyt samaa koulua kuin Iiro. Iiron vanhemmat pitivät urheiluliikettä nimeltään Rantala. Olivat aika kekseliäitä nimen suhteen.
WOW!

Oma kytkökseni: Iiro Rantalan systeri opiskeli samaan aikaan samaa ainetta. Puheli, että voitteko tulla velipojan levynjulkistamiskeikalle, että sinne edes joku tulisi. Ei menty.
 

Glove

Jäsen
Tuolla yleisen puolella on ketju, jossa kysellään ”kalamiehiä?” No, miespuolinen olen ja horoskoopiltani kalat. Siis kalamies. No, ei ne vissiin minua siellä hae.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös